- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šią savaitę Ženevoje prasidėjusioje tarptautinėje automobilių parodoje 60-ies žurnalistų komisija, atstovaujanti 23 šalims, paskelbė Europos metų automobilį.
Šiais metais į šį titulą pretendavo septyni finalininkai. "Alpine A 110", "Citroen C5 Aircross", "Jaguar I-Pace", "Ford Focus", "Kia CEED", "Mercedes-Benz A-Class", "Peugeot 508".
Tačiau "Lietuvos metų automobiliu 2019" išrinktas "Peugeot 508" nugalėtoju netapo. Po komisijos sprendimo nugalėtoju išrinktas elektromobilis "Jaguar I-Pace". Jis surinko 250 balų. Tiek pat taškų surinko ir "Alpine A110". Tai pirmas kartas šių rinkimų istorijoje, kai du automobiliai surenka vienodą taškų skaičių. Todėl komisijai teko pasukti galvas. Vis dėlto "Jaguar I-Pace" nugalėtojo titulas atiteko dėl to, kad pirmoji vieta komisijos narių jam buvo suteikta daugiau kartų – aštuoniolika. O "Alpine A110" šešiolika kartų buvo paminėtas komisijos narių balsavime kaip geriausias.
Trečią vietą užėmė ir 247 tšk. gavo "Kia Ceed", 235 – "Ford Focus", 210 – "Citroen C5 Aircross", 192 – "Peugeot 508", 116 – "Mercedes A-Class".
Apdovanojimų konkursą "Europos metų automobilis" 1964 m. įsteigė Vokietijos leidinys "Stern". Vėliau prisijungė ir kitos valstybės: Italija ("Auto"), Prancūzija ("L'Automobile Magazine"), Ispanija ("Autopista"), Jungtinė Karalystė ("Autocar"), Nyderlandai ("Autovisie") ir Švedija ("Vi Bilägare").
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos automagistralėse ir greitkeliuose – mažesnis greitis4
Nuo penktadienio Lietuvoje mažėja maksimalus leistinas greitis automagistralėse ir greitkeliuose. ...
-
Gatvėse, kasyklose – be vairuotojų? Transporto pažanga įsibėgėja1
Kad ir kada prabiltume apie transporto autonomiškumą, galvose ims suktis laikotarpis – po penkerių ar dar daugiau metų. Tačiau realybė yra gerokai drąsesnė – savivaldės transporto priemonės jau dabar sėkmingai vykdo užduotis įvai...
-
Lietuvos naudotų automobilių rinka – neskaidri, tačiau kai kur – dar prasčiau7
Daugumoje šalių naudotų automobilių rinka stabilizavosi ir grįžo į priešpandeminį lygį, tačiau skaidrumas – vis dar pagrindinė problema: tūkstančiai pirkėjų įsigyja transporto priemonių su paslėptais defektais ir suklastota...
-
Automobilio garantija: standartai ir išimtys
Naujo automobilio garantijos trukmė dažniausiai varijuoja tarp dvejų trejų metų, kai kuriais atvejais siekia ir penkerius. Tačiau rinkoje pasitaiko atvejų, kai gamintojai įsipareigoja gerokai ilgesniam laikotarpiui. ...
-
Universalus transportas: atstoja ir traktorių, ir žaislą
Dauguma vairuotojų keturratį vertina tik kaip pramoginę transporto priemonę. Iš tiesų nemenka dalis Lietuvoje parduodamų modelių iškeliauja į sodybas, palengvindami jų savininkų buitį. Kiek skirtingų funkcijų gali atlikti keturratis?...
-
Iš „Regitros“ – blogos žinios sukčiaujantiems užsieniečiams: pavežėjais tapti bus sunkiau20
Teorijos egzaminą Lietuvoje kasmet laiko daugiau kaip 5 tūkst. užsieniečių. Dabar egzaminą jie gali laikyti lietuvių, anglų, rusų arba gimtąją kalba, už savo pinigus pasisamdę vertėją. Šiemet „Regitra“ išsiaiškin...
-
ES galutinai pritarė papildomiems muitams elektromobiliams iš Kinijos3
Europos Sąjunga (ES) antradienį galutinai pritarė siūlymui nustatyti papildomus muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. ...
-
Krizės apimta „Volkswagen“ planuoja uždaryti gamyklas, smarkiai karpyti atlyginimus9
Įgyvendindama drastišką taupymo planą, „Volkswagen“ svarsto Vokietijoje uždaryti keletą gamyklų bei 10 proc. sumažinti darbuotojų atlyginimus, pirmadienį pranešė žiniasklaida. ...
-
Įpročiai pamažu keičiasi, stiprėja paslaugų įtaka
Alternatyvų nuosavam automobiliui gausėja, tačiau didžiosios dalies Lietuvos gyventojų vairavimo įpročiai lieka nepasikeitę. ...
-
Nuo „3E“ iki lūžio taško: kur link ir kaip toliau?1
2010-ųjų spalį Lietuvoje buvo įregistruotas pirmasis elektromobilis. Šiandien tokia transporto priemonė šalyje – jau įprasta. Kokia galima tvaraus susisiekimo perspektyva? ...