Ekonomisto Žygimanto Maurico nuomone, elektromobilis gali tapti tikru rojumi ar pragaru, priklausomai nuo to, ar turite nuosavą įkrovimo stotelę, ar ne.
Dyzelinas – populiariausias vairuotojų pasirinkimas. Tiesa, atsinaujinančios energetikos specialistai skaičiuoja, kad vos po kelerių metų šių degalų litras gali kainuoti ir daugiau nei tris eurus. Dėl to įspėjama jau dabar žvalgytis į alternatyvas. Ir tai – nebūtinai elektromobiliai.
Lietuvos energetikos agentūros duomenys rodo, kad palyginus 2023 m. ketvirtąjį ketvirtį su trečiuoju, mažiausios kelionės išlaidos degalams, kurie reikalingi nuvažiuoti 100 km atstumą, ir toliau išliko važiuojant elektromobiliu.
Elektromobiliai nelengvai, bet vis drąsiau skinasi kelią į lietuvių garažus ir parkavimo aikšteles. Prognozuojama, kad per artimiausią dešimtmetį Lietuvoje jie sudarys viso transporto parko daugumą. Tačiau ekologiškas transportas vairuotojus verčia keisti kai kuriuos įpročius ir plačiau atverti piniginę.
Po Kauno rajono apylinkes netrukus pradės važinėti elektromobilis su skiriamaisiais policijos ženklais – tai Kauno rajono savivaldybės dovana policijai. Automobilis buvo įsigytas pagal savivaldybės programą „Saugus Kauno rajonas“.
Atėjus žiemai ir keičiantis vairavimo sąlygoms, elektromobilių savininkams kyla papildomų iššūkių. Vairuojant tokią transporto priemonę privalu atsižvelgti į veiksnius, kurie veikia važiavimo kokybę.