- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Elektromobilių baterijų patikimumas yra vienas svarbiausių klausimų renkantis tokią transporto priemonę. Visi skaičiuoja, kiek savo talpos eksplotacijos metu praras baterija.
Estijoje 50 taksi automobilių turinčios taksi įmonės vadovas įsitikinęs, kad, tinkamai eksploatuojant, baterija gali tarnauti kelis šimtus tūkstančių kilometrų.
Elektrinėms transporto priemonėms vis labiau tampant mūsų gyvenimo dalimi, vis daugiau klientų domisi svarbiausios transporto priemonės dalies – baterijų technologijos – patikimumu ir ilgaamžiškumu. "Nissan" nuo 2010 m., kai buvo pristatytas novatoriškas "Leaf" modelis, pardavė daugiau kaip 340 000 automobilių. Atsakymą, kiek ilgai gali tarnauti elektromobilio baterija, galima rasti kaimyninėje Estijoje, kur vietos taksi įmonė "Elektritakso" gali atvirai papasakoti, kiek patikimos "Nissan" baterijų technologijos.
Įmonės automobilių parką sudaro daugiau kaip 50 "Leaf" automobilių, kurių didžioji dalis yra pirmosios kartos 24 kWh modeliai, iki šios dienos jau įveikę 13 mln. elektrinių km. Seniausias automobilių parko "Leaf" jau nuvažiavo 309 000 km ir yra toliau naudojamas. Yra ir daugiau ypač didelės ridos pavyzdžių, kurių vidutinis nuvažiuotas atstumas yra 260 000 km, o baterijos talpos likutis yra 70–85 proc. Kad būtų galima lengviau įsivaizduoti: norėdami apvažiuoti pasaulį, turite įveikti tik 40 000 km. Įmonės savininkas Ermo Kontsonas sako, kad pradžioje kiek abejojo dėl elektros technologijos patikimumo, bet per šį laikotarpį išmoko vis labiau pasitikėti elektrinių transporto priemonių technologija. "Taksi verslo specifika yra ta, kad turime nuolatos įkrauti savo "Leaf" automobilius. Nustatėme, kad geriausias baterijos patikimumo ir ilgaamžiškumo užtikrinimo būdas, saugantis bateriją ir išlaikantis jos tinkamą būklę, yra bateriją įkrauti 20–80 proc. įkrovos lygio ribose", – sako įmonės vadovas.
Garethas Dunsmore'as, "Nissan Europe" elektrinių automobilių skyriaus direktorius, sako, kad "Leaf" baterijų sutrikimų lygis yra nedidelis, todėl net aršiausi kritikai negali to užginčyti, o naujasis "Leaf", kuris buvo pristatytas 2017 m. pabaigoje, yra ne tik naujosios kartos elektrinė transporto priemonė, bet ir "Nissan" išmaniojo mobilumo flagmanas Europoje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Parlamentas linkęs įvesti praktinį egzaminą mopedų vairuotojams, prie vairo galėtų sėsti nuo 16 metų
Seimas po svarstymo pritarė, kad AM kategorijos transportą – mopedus ir lengvuosius keturračius – vairuoti galėtų mažiausiai 16 metų amžiaus žmonės, išlaikę praktinį egzaminą. ...
-
Nuo gruodžio – KET pakeitimai: viskas, ką reikia žinoti5
Nuo gruodžio 1 dienos šalies keliuose įsigalioja nauji Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai ir kelio ženklai, trečiadienį pranešė Susisiekimo ministerija. ...
-
Autonominis autobusas sostinės gatvėmis riedės ir šeštadieniais
Dėl gausaus būrio vilniečių, norinčių išbandyti keliones miesto gatvėmis autonominiu autobusu, jis papildomai važiuos dar vieną savaitės dieną, pranešė Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“. ...
-
„Regitra“ paskaičiavo, kuriose savivaldybėse daugiausiai įregistruota elektromobilių
Stebint registruojamų grynųjų elektromobilių skaičiaus augimą Lietuvoje, didžiausia jų procentinė dalis įregistruota Neringos, Palangos ir Vilniaus savivaldybėse, o mažiausia Kalvarijos, Ignalinos ir Joniškio rajonų savivaldybėse, skelbia ...
-
Lietuvos automagistralėse ir greitkeliuose – mažesnis greitis4
Nuo penktadienio Lietuvoje mažėja maksimalus leistinas greitis automagistralėse ir greitkeliuose. ...
-
Gatvėse, kasyklose – be vairuotojų? Transporto pažanga įsibėgėja1
Kad ir kada prabiltume apie transporto autonomiškumą, galvose ims suktis laikotarpis – po penkerių ar dar daugiau metų. Tačiau realybė yra gerokai drąsesnė – savivaldės transporto priemonės jau dabar sėkmingai vykdo užduotis įvai...
-
Lietuvos naudotų automobilių rinka – neskaidri, tačiau kai kur – dar prasčiau10
Daugumoje šalių naudotų automobilių rinka stabilizavosi ir grįžo į priešpandeminį lygį, tačiau skaidrumas – vis dar pagrindinė problema: tūkstančiai pirkėjų įsigyja transporto priemonių su paslėptais defektais ir suklastota...
-
Automobilio garantija: standartai ir išimtys1
Naujo automobilio garantijos trukmė dažniausiai varijuoja tarp dvejų trejų metų, kai kuriais atvejais siekia ir penkerius. Tačiau rinkoje pasitaiko atvejų, kai gamintojai įsipareigoja gerokai ilgesniam laikotarpiui. ...
-
Universalus transportas: atstoja ir traktorių, ir žaislą
Dauguma vairuotojų keturratį vertina tik kaip pramoginę transporto priemonę. Iš tiesų nemenka dalis Lietuvoje parduodamų modelių iškeliauja į sodybas, palengvindami jų savininkų buitį. Kiek skirtingų funkcijų gali atlikti keturratis?...
-
Iš „Regitros“ – blogos žinios sukčiaujantiems užsieniečiams: pavežėjais tapti bus sunkiau20
Teorijos egzaminą Lietuvoje kasmet laiko daugiau kaip 5 tūkst. užsieniečių. Dabar egzaminą jie gali laikyti lietuvių, anglų, rusų arba gimtąją kalba, už savo pinigus pasisamdę vertėją. Šiemet „Regitra“ išsiaiškin...