- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Automobilių rinkos analitikai netikėjo, kad koncepcinis „Range Rover Evoque“ kada nors bus gaminamas. Serijinis „Evoque“ beveik nesiskiria nuo koncepcinio modelio.
Tie patys analitikai sakė, kad „Evoque“ tobulinti tiesiog neįmanoma. Kitą savaitę Ženevoje bus parodytas atnaujintas „Evoque“. Išankstines nuostatas laužantis modelis nuo pirmtako skirsis kiek griežtesniu ir drąsesniu veidu, į akis kris nauji adaptyviniai LED technologijos žibintai – tai pirmasis „Jaguar Land Rover“ modelis, kuriame įdiegta šis sprendimas; o po variklio gaubtu jaukiai įsitaisys taupiausia visų laikų „Land Rover“ jėgainė - keturių cilindrų Ingenium šeimos dyzelis.
Atnaujindami miesto visureigio išorę, koncerno dizaineriai paisė taisyklės „Nepersistenk“. Todėl klasika jau tapusi išvaizda keisis nedaug – naujas priekinis buferis, pora priekinių radiatoriaus grotelių versijų, išraiškingi naujos kartos žibintai ir trejetas naujų lengvo lydinio ratų komplektų.
Viduje pokyčių daugiau: nauji krėslai, durų daiktadėžės, nauja komunikacijos sistema, pasiekiama aštuonių coliu įstrižainės liečiamuoju ekranu, naujos apdailos medžiagos ir trejetas naujų interjero spalvų.
„Jaguar Land Rover“ nė neslepia, kad pagrindinė naujiena, visgi, slypi po variklio gaubtu. „Ingenium“ šeimos keturių cilindrų dyzelinis variklis TD4 atitinka „Euro6“ aplinkosaugos standartus, jo anglies dvideginio emisija siekia vos 109 g/km, o 100 km kelio jis sunaudoja vos 4,2 litro dyzelino. Variklio, kurio blokas išlietas iš aliuminio, galia, priklausomai nuo versijos, siekia 150 arba 180 AG. Jis taip pat yra 20-30 kg lengvesnis nei ankstesni TD4 serijos varikliai. Tai pats efektyviausias variklis koncerno istorijoje.
Benzino mėgėjams siūlomas keturių cilindrų 240 AG galios Si4 variklis, kuriuo varomas „Evoque“ 100 km kelio sunaudoja 7,8 litro benzino. Miesto visureigis su tokiu varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 7,6 s, o jo maksimalus greitis siekia 217 km/h.
Atnaujinti „Evoque“ bus pirmieji „Land Rover“ bendrovės modeliai, žymimi „E-Capability“ versijos ženklu. Tokio žymėjimo nusipelnys draugiškiausios aplinkai modifikacijos, kurias bus galima atpažinti iš mėlyna spalva nudažyto „Evoque“ ženklo.
Nepaisant miestietiško visureigio būdo, „Evoque“ iš didesniųjų „Range Rover“ brolių gaus pagalbinę „All-Terrain Progress Control“ (ATPC) sistemą, kuri leidžia nustatyti ir laikytis optimalaus greičio važiuojant bekele ir prastais keliais.
„Prabangių kompaktinių miesto visureigių rinkoje „Evoque“ neturi lygių. Žinant tai, mums teko sunki užduotis – patobulinti jį neprarandant nė vienos geros savybės“, - pažymėjo „Land Rover“ dizaino direktorius Gerry McGovernas.
Nuo 2011 metų buvo pagaminta ir parduota daugiau nei 400 tūkst.„Evoque“. Šis modelis tapo greičiausiai parduodamu „Land Rover“ automobiliu istorijoje. „Evoque“ įvairiuose tarptautiniuose automobilių bei dizaino konkursuose laimėjo daugiau nei 165 apdovanojimus.
Atnaujintas „Evoque“ rinkoje pasirodys šių metų rudens pabaigoje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nuo gruodžio – KET pakeitimai: viskas, ką reikia žinoti4
Nuo gruodžio 1 dienos šalies keliuose įsigalioja nauji Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai ir kelio ženklai, trečiadienį pranešė Susisiekimo ministerija. ...
-
Autonominis autobusas sostinės gatvėmis riedės ir šeštadieniais
Dėl gausaus būrio vilniečių, norinčių išbandyti keliones miesto gatvėmis autonominiu autobusu, jis papildomai važiuos dar vieną savaitės dieną, pranešė Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“. ...
-
„Regitra“ paskaičiavo, kuriose savivaldybėse daugiausiai įregistruota elektromobilių
Stebint registruojamų grynųjų elektromobilių skaičiaus augimą Lietuvoje, didžiausia jų procentinė dalis įregistruota Neringos, Palangos ir Vilniaus savivaldybėse, o mažiausia Kalvarijos, Ignalinos ir Joniškio rajonų savivaldybėse, skelbia ...
-
Lietuvos automagistralėse ir greitkeliuose – mažesnis greitis4
Nuo penktadienio Lietuvoje mažėja maksimalus leistinas greitis automagistralėse ir greitkeliuose. ...
-
Gatvėse, kasyklose – be vairuotojų? Transporto pažanga įsibėgėja1
Kad ir kada prabiltume apie transporto autonomiškumą, galvose ims suktis laikotarpis – po penkerių ar dar daugiau metų. Tačiau realybė yra gerokai drąsesnė – savivaldės transporto priemonės jau dabar sėkmingai vykdo užduotis įvai...
-
Lietuvos naudotų automobilių rinka – neskaidri, tačiau kai kur – dar prasčiau10
Daugumoje šalių naudotų automobilių rinka stabilizavosi ir grįžo į priešpandeminį lygį, tačiau skaidrumas – vis dar pagrindinė problema: tūkstančiai pirkėjų įsigyja transporto priemonių su paslėptais defektais ir suklastota...
-
Automobilio garantija: standartai ir išimtys1
Naujo automobilio garantijos trukmė dažniausiai varijuoja tarp dvejų trejų metų, kai kuriais atvejais siekia ir penkerius. Tačiau rinkoje pasitaiko atvejų, kai gamintojai įsipareigoja gerokai ilgesniam laikotarpiui. ...
-
Universalus transportas: atstoja ir traktorių, ir žaislą
Dauguma vairuotojų keturratį vertina tik kaip pramoginę transporto priemonę. Iš tiesų nemenka dalis Lietuvoje parduodamų modelių iškeliauja į sodybas, palengvindami jų savininkų buitį. Kiek skirtingų funkcijų gali atlikti keturratis?...
-
Iš „Regitros“ – blogos žinios sukčiaujantiems užsieniečiams: pavežėjais tapti bus sunkiau20
Teorijos egzaminą Lietuvoje kasmet laiko daugiau kaip 5 tūkst. užsieniečių. Dabar egzaminą jie gali laikyti lietuvių, anglų, rusų arba gimtąją kalba, už savo pinigus pasisamdę vertėją. Šiemet „Regitra“ išsiaiškin...
-
ES galutinai pritarė papildomiems muitams elektromobiliams iš Kinijos3
Europos Sąjunga (ES) antradienį galutinai pritarė siūlymui nustatyti papildomus muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. ...