- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Per metus – daugiau nei dvigubai pagerėjęs įmonės vertinimas, kurį suteikė aptarnaujamų namų gyventojai. Bendrovė sako, kad šiemet toliau koncentruosis į veiklos gerinimą, kad klientai gautų geriausias paslaugas Kaune.
Praėjusiais metais „Mano BŪSTAS“ pirmenybę teikė kliento aptarnavimų ir atliekamų darbų kokybei užtikrinti, formuoti stipriai komandai, kuri dar geriau atlieptų daugiabučių namų gyventojų lūkesčius. Šiemet įmonė irgi žada daugiau naujovių ir tikina, kad dėl to kokybės kartelę pakels į dar aukštesnį lygį.
Kokybinis šuolis
„Mano BŪSTAS“ pastaruosius keturiolika mënesių pagal tarptautinę metodiką kasdien matuoja klientų pasitenkinimo indeksą NPS („Net Promoter Score“).
Ši priemonė realiu laiku leidžia matyti, ar gyventojai patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis. Tokią metodiką savo veikloje naudoja daugelis didžiųjų korporacijų, tokių kaip „Google“, „Facebook“, „Amazon“ ir kt.
„Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko sako, kad praėję metai buvo kokybinės veiklos lūžio metai, kai įmonei pavyko žymiai pagerinti teikiamų paslaugų kokybę. Anot jo, tai rodo ir kasdien matuojamas klientų pasitenkinimo indeksas.
Tikiu, kad šiemet šią kokybės kartelę pakelsime dar aukščiau ir tuo netrukus galės įsitikinti mūsų aptarnaujamų daugiabučių namų gyventojai.
„Išanalizavę apklausų duomenis matome, kad klientų pasitenkinimas įmone per metus išaugo daugiau nei dvigubai. Vadinasi, palyginti su ankstesniais metais, du kartus daugiau mūsų klientų rekomenduotų kitiems rinktis įmonės paslaugas. Šis šuolis džiugina, tai įvyko tik dėl stiprios komandos susitelkimo ir noro būti būsto administravimo lyderiu Kaune, teikiant klientams aukščiausio standarto paslaugas. Tikiu, kad šiemet šią kokybės kartelę pakelsime dar aukščiau ir tuo netrukus galės įsitikinti mūsų aptarnaujamų daugiabučių namų gyventojai“, – teigė V. Jerošenko.
Anot jo, didesnį klientų pasitenkinimą lėmė keletas veiksnių. Vienas jų – prieš metus kiekvienam namui priskirtas klientų atstovas, kuris lankosi daugiabučiuose, kalbasi su gyventojais ir išklauso jų poreikius.
Augino klientų gretas
V. Jerošenko pabrėžė, kad šiandien komandai gauti skundą iš klientų yra dovana, nes daromos atitinkamos išvados ir priimami sprendimai, kad padarytos klaidos daugiau nesikartotų. Jis sako, kad šiais metais „Mano BŪSTAS“ visiškai netoleruos planuojamų darbų vėlavimo ir stengsis įgyvendinti visus klientams duotus pažadus.
Gerindama paslaugų ir aptarnavimo kokybę įmonė Kaune didino ir naujų klientų skaičių. Vien pernai „Mano BŪSTO“ paslaugomis pradėjo naudotis dar 23 daugiabučiai namai, kurių bendras plotas – per 48 tūkst. kv. m. Tai rodo, kad daugiabučių namų gyventojai ieško profesionalų, gebančių teikti visas būsto priežiūros paslaugas.
„Džiaugiuosi, kad esami klientai įvertino mūsų pastangas būti geriausiais būsto priežiūros paslaugų teikėjais Kauno mieste, o mus pasirinkę nauji klientai patikėjo mūsų specialistų kompetencijomis ir gebėjimais rūpintis visapuse daugiabučių priežiūra. Tai išties motyvuoja ir įpareigoja išlaikyti aukštą paslaugų kartelę, nuolat ieškoti naujų sprendimų, kad visi mūsų klientai būtų patenkinti teikiamomis paslaugomis“, – teigė „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kaune pradedamos Ašigalio gatvės viaduko statybos virš Vilnius–Klaipėda magistralės4
Kaune pradedamos Ašigalio gatvės viaduko su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis statybos virš automagistralės Vilnius–Klaipėda. Kitapus Islandijos plento beveik dviejų hektarų plote jau baigiami statybų teritorijos paruošimo da...
-
VPT: „Foxpay“ laimėtų mokėjimo tarpininkavimo paslaugų pirkimų kainodara – netinkama
Išnagrinėjusi du atsiskaitymų tarpininkavimo paslaugų viešuosius pirkimus, kuriuos buvo laimėjusi teisėsaugos ir kitų institucijų akiratyje atsidūrusi fintech įmonė „Foxpay“, Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) nustatė,...
-
Kauno oro uostas velkasi naują rūbą1
Tūkstančiai kvadratinių metrų stiklo ir daugiasluoksnių plokščių netrukus gerokai atnaujins Kauno oro uosto keleivių terminalo vaizdą. ...
-
Kairysis Nemuno krantas tampa naujuoju Kauno centru32
Kairiajame Nemuno krante, SBA grupės vystomame rajone „Nemunaičiai“, duotas startas antrojo etapo statyboms – kompleksą papildys daugiabutis „Pasaka“ ir naujas verslo centras „Hermanas“. Šioje Kauno dalyje i&...
-
Pieno perdirbimo įmonė buvusiai darbuotojai turės atlyginti 36 tūkst. eurų žalą2
Pieno perdirbimo įmonė „Pieno žvaigždės“ buvusiai savo darbuotojai, daugiau nei 30 metų dirbusiai kenksmingomis sąlygomis, privalės atlyginti per 26 tūkst. eurų turtinės ir 10 tūkst. eurų neturtinės žalos. ...
-
„Megos“ dovanų kortelių pirkėjams – maloni staigmena
Sveikatos specialistai pripažįsta, kad haloterapija, arba druskų terapija, turi gydomąją galią, todėl lankymasis druskų kambaryje gali padidinti organizmo atsparumą virusams ir bakterijoms, sumažinti astmos ir alergijos simptomus, nuraminti odos užd...
-
Skelbiamas viešas konkursas Kauno kolegijos tarybos nario vietai užimti
Viešame konkurse gali dalyvauti asmenys, nepriklausantys Kauno kolegijos personalui ir studentams. ...
-
SADM iš paramos šeimai sistemą naujinusios „Proit“ reikalauja grąžinti sumokėtas lėšas
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM) teigia iš programinės įrangos kūrimo bendrovės „Proit“ reikalaujanti grąžinti visas lėšas, sumokėtas už socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) atnaujin...
-
S. Gentvilas: atliekų perdirbėjai Skaidiškėse tikrinami, žadama imtis veiksmų2
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) vėl aiškinasi, ar atliekų perdirbimo įmonių Skaidiškių kaime, Vilniaus rajone, į aplinką skleidžiama tarša viršija normas, sako aplinkos ministras Simonas Gentvilas. Anot jo, jei i&scaro...
-
Steigiamas neliečiamojo kapitalo fondas, užtikrinsiantis ilgalaikį Sugiharos namų muziejaus finansavimą3
Įsteigtas neliečiamojo kapitalo fondas, kuris padėtų išlaikyti Sugiharos namų muziejų Kaune. Tai svarbus žingsnis, užtikrinantis ilgalaikį šio istoriškai ir strategiškai svarbaus muziejaus veiklos tęstinumą. Fondas sieks ...