Lietuvoje didėjant iš užsienio atvykusių darbuotojų skaičiui, siūloma įpareigoti tiesiogiai su klientais dirbančius paslaugų teikėjus ir prekių pardavėjus aptarnauti juos valstybine lietuvių kalba.
Statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ išsaugojo geriausio klientų aptarnavimo lyderystę Lietuvoje – daugiau nei pusė respondentų juos įvardija kaip aukščiausią aptarnavimo kokybę siūlančią „pasidaryk pats“ sektoriaus įmonę. Tai liudija naujausias „Shopper Quality“ atliktas reprezentatyvus Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimas.
Rekomenduokite, kur pavalgyti, kur surengti šventę. Tokį klausimą dažnai girdi Kristina Česlevičienė, Kauno maisto pramonės ir prekybos mokymo centro mokytoja-ekspertė. Tačiau restoranus, kuriuos norėtų pasiūlyti svečiams, ji skaičiuoja lenkdama vienos rankos pirštus. Pedagogė kur kas griežčiau nei maisto tinklaraštininkai, besidalijantys patirtimi iš restoranų, vertina ne tik maistą ir jo patiekimą, bet ir lankytojų aptarnavimą.
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ šiais metais pelnė geriausiai klientus aptarnaujančios telekomunikacinės bendrovės Lietuvoje titulą. Tą parodė bendrovės „Shopper Quality“ atliktas gyventojų nuomonės tyrimas, kurio metu buvo vertinama, kokią aptarnavimo patirtį klientams suteikia telekomunikacijos operatoriai Lietuvoje.
Kaunietės apsilankymas parduotuvėje baigėsi nemaloniu incidentu. Moteris pastebėjo, kad susimokėjo už brangesnę prekę, nei buvo išsirinkusi. Pinigus atgauti pavyko, bet buvo apšaukta.
Per metus – daugiau nei dvigubai pagerėjęs įmonės vertinimas, kurį suteikė aptarnaujamų namų gyventojai. Bendrovė sako, kad šiemet toliau koncentruosis į veiklos gerinimą, kad klientai gautų geriausias paslaugas Kaune.
Energetikos ministrui prabilus apie tai, kad trečiąjį elektros rinkos liberalizavimo etapą gali tekti atidėti dėl internetu sutarčių sudaryti negebančių vyresnių gyventojų, nepriklausomi tiekėjai sako, kad gali užtikrinti fizinį jų aptarnavimą. Vis dėlto kai kurie jų abejoja, ar tai būtina, ir primena, kad kiekviena paslauga papildomai kainuoja.
Vilniaus apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (AVMI) informuoja, kad dėl elektros tinklų gedimo Ulonų g. 2, Vilniuje laikinai neaptarnaujami mokesčių mokėtojai.
Siekiant stabdyti koronaviruso plitimą, siūloma karantino metu riboti asmenų aptarnavimą autobusų ir geležinkelio stotyse, jūrų ir oro uostų keleivių terminaluose, pranešė Susisiekimo ministerija.
Virtualioje erdvėje plinta vaizdo įrašas, kuriame pavėžėjimo paslaugas teikiantis asmuo keikia klientę. Pokalbis, kuriuo viešojoje erdvėje greičiausiai pasidalijo pats vairuotojas, sukėlė audrą virtualioje erdvėje.