- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ šiais metais pelnė geriausiai klientus aptarnaujančios telekomunikacinės bendrovės Lietuvoje titulą. Tą parodė bendrovės „Shopper Quality“ atliktas gyventojų nuomonės tyrimas, kurio metu buvo vertinama, kokią aptarnavimo patirtį klientams suteikia telekomunikacijos operatoriai Lietuvoje.
Tobulėti padeda vertybės
Pasak Dovilės Andriuškaitės, „Tele2“ kontaktų centro vadovės, dabar išsiskirti klientų aptarnavimo srityje gana sudėtinga. Tačiau tai „Tele2“ pavyksta padaryti jau ne vienerius metus. Taip yra todėl, kad kiekvienas įmonės darbuotojas klientų apsilankymo patirtį laiko didžiausiu prioritetu.
„Mus vienija bendras tikslas – laimingas klientas. Siekiame su klientais kurti ilgalaikį santykį ir visada rasti geriausius sprendimus, kurie atitinka jų lūkesčius. Dėkojame klientams, kurie įvertino mūsų nuoširdų darbą. Įvertinimas demonstruoja visos organizacijos sėkmę ir patvirtina, kad esame teisingame kelyje“, – komentavo D. Andriuškaitė.
„Shopper Quality“ tyrimo apklausoje dalyvavo gyventojai, kurie vertino visų Lietuvos telekomunikacijų sektoriaus operatorių klientų aptarnavimo kokybę. Tokios gyventojų apklausos atliekamos gyvai, telefonu, elektroniniu paštu arba gyvoje fokusuotoje diskusijoje.
„Tik klientai gali geriausiai mums pasakyti, kur turime tobulėti. Todėl „Tele2“ naudoja klientų rekomendacijų metodologiją, vadinamą NPS (angl. „Net Promoter Score“). Po apsilankymo ar skambučio, klientų prašome įvertinti kiek jie rekomenduotų „Tele2“ atsižvelgiant į mūsų aptarnavimą bei paslaugas. Gautus rezultatus nuolat analizuojame, jais remiantis inicijuojame reikiamus pokyčius“, – paaiškino vadovė.
Lyderystė ugdoma kasmet
„Tele2“ aptarnavimo kokybė kasmet gerinama. Specialistė pastebi, kad klientai vertina bendradarbiavimą grįstą pagarba, profesionalumu ir orientacija į geriausią sprendimą. Tam, kad šios vertybės būtų išpildytos, o klientams suteiktas geriausias aptarnavimas, „Tele2“ darbuotojai nuolat kelia kvalifikaciją.
„Kiekvieno darbuotojo kelias organizacijoje prasideda nuo mokymų, kuriuose perduodame ne tik sukauptas žinias apie produktus, paslaugas, tačiau ne ką mažesnį dėmesį skiriame organizacijos vertybėms, kuriomis vadovaujamės bendraudami su klientais. Taip pat nuolatos organizuojame mokymus tiek įmonės viduje, tiek su išoriniais partneriais. Turime stiprią grįžtamojo ryšio kultūrą, dėl to kiekvienas mūsų darbuotojas visada mokosi ir tobulėja“, – teigė vadovė.
„Tele2“ seka naujausias klientų aptarnavimo tendencijas. Pavyzdžiui, speciali „Tele2“ pokalbių robotė Rūta geba greitai ir aiškiai atsakyti į klientų užklausas bet kuriuo paros metu.
„Rūta yra robotė, kuri „Tele2“ savitarnoje veikia 24 valandas ir 7 dienas per savaitę be pertraukų. Ji vienu metu gali aptarnauti per 500 žmonių. Robotė pateikia atsakymus į paprastesnius klausimus ar užduotis, veikia kaip gidas savitarnoje, o jei negali padėti arba nesupranta klausimo – surenka informaciją ir perduoda ją konsultantui. Be to, robotė sistemina informaciją, pagal kurią galime matyti, kokiais klausimais klientai dažniausiai kreipiasi, o kuriais klausimais papildomai reikia ją apmokyti. Taigi ji padeda mums kasdien klientus aptarnauti dar greičiau ir efektyviau“, – pasakojo D. Andriuškaitė.
„Tele2” Lietuvoje valdo 56 salonus.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus rotušėje vyks purpurinis renginys, skirtas ankstukų bendruomenės palaikymui
Priešlaikiniai gimdymai Lietuvoje paliečia per 1 tūkst. šeimų, todėl kiekvienam neišnešiotukui yra reikalingas visuomenės rūpestis ir palaikymas. Savo veiklomis viešoji įstaiga „Skirtingos spalvos“ jau penk...
-
Seimas linkęs pritarti Žemės ūkio duomenų centro pertvarkymui į akcinę bendrovę
Ketvirtadienį Seimas pritarė pataisoms, kuriomis siekiama pertvarkyti valstybės įmonę Žemės ūkio duomenų centrą (ŽŪDC) į akcinę bendrovę. ...
-
Seimas leido steigti transporto saugos tyrimų instituciją
Seimas ketvirtadienį nusprendė steigti transporto saugos tyrimų instituciją. ...
-
Sostinės senamiestį nuo šiol valys „Grinda“
Nuo lapkričio pradžios sostinės senamiesčio aplinkos priežiūrą į savo rankas perėmus savivaldybės įmonei „Grindai“, bus geriau tvarkomi 89 hektarai centrinės miesto dalies šaligatvių, gatvių, skverų ir pėsčiųjų takų, sako...
-
Seime priimtas patobulintas Pašto įstatymas
Ketvirtadienį Seimas priėmė patobulintą Pašto įstatymą, kuriuo siūloma užtikrinti tvarų universaliosios pašto paslaugos (UPP) teikimą bei sudaryti sąlygas teikėjui padengti pagrįstas sąnaudas, pelną ir veiklos nuostolį. Pokyčiais...
-
Generalinė prokuratūra: SADM tinkamai neprižiūrėjo SPIS modernizavimo sutarties vykdymo1
Tyrimą atlikusi Generalinė prokuratūra daro išvadą, kad tarp Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) ir viešąjį konkursą dėl Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) laimėjusius įmonės „Proit&ldqu...
-
Lietuvos švietimo muziejui toliau vadovaus dabartinė direktorė J. Rudgalvienė
Kultūros ministerijos konkursą eiti Lietuvos švietimo muziejaus direktoriaus pareigas laimėjo dabartinė įstaigos vadovė Jolita Rudgalvienė. ...
-
Seimo komitetas pritarė siūlymui nustatyti RRT naują įpareigojimą
Seimo Kultūros komitetas bendru sutarimu pritarė įstatymo pataisoms, siūlančioms pavesti Ryšių reguliavimo tarnybai (RRT) tikrinti Lietuvos radijo ir televizijos centro Lietuvos nacionaliniam radijui ir televizijai (LRT) teikiamų paslaugų kain...
-
G. Skaistė: Giraitės ginkluotės gamykla svarstoma kaip „Rheinmetall“ partneris Lietuvoje
Kauno rajone veikianti valstybės valdoma mažo kalibro amunicijos gamintoja Giraitės ginkluotės gamykla yra svarstoma kaip galima gamyklą Lietuvoje besirengiančios statyti Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ partnerė, sako f...
-
G. Paluckui dalinai priklausanti įmonė „Emus“ tikina neplanuojanti eiti į Kinijos rinką
Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) kandidatui į premjerus Gintautui Paluckui dalinai priklausančios ličio akumuliatorių priežiūros sistemų gamybos įmonės „Emus“ vadovas tvirtina, kad kompanija neturi nei vieno kliento Kinijoje, ta...