- Ieva Dyraitė/lnk.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
-
Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams: ar Lietuvai pavyks pabaigti...
Prie Marijampolės atidarytas dar vienas naujutėlis magistralės „Via Baltica“ ruožas. Viso kelio iki Lenkijos dar teks palaukti. Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams, sako, kad dirbama lėtokai.
Trečias iš keturių magistralės „Via Baltica“ ruožų pagaliau atidarytas. Nors kelias jau užbaigtas kurį laiką, gyventojai buvo priversti čia važinėti 50 kilometrų per valandą greičiu, laukiant, kol ministrai atvyks atidaryti oficialiai. „Via Baltica“ kelias atidarytas taip: ministrai su lagaminais rankose pajudėjo nuo kelio Vakarų link, taip simbolizuodami atsirandančią jungtį su Europa.
Visgi gyventojai sakė prarasiantys paskutinius nervus važinėdami atnaujintu keliu.
„Dabar turiu per miestą važiuoti, anksčiau patogu buvo. Kodėl nežiūri į Vakarus? Vokietijoje tokių nesąmonių nėra“, – kalbėjo pašnekovas.
Tarptautinis „Via Baltica“ projektas, magistrale sujungsiantis Lietuvą su Lenkija, vis dar tiesiamas – dar liko 12 nebaigtų kilometrų, kol kelias pasieks Lenkiją. Lenkai kelią iki Lietuvos nusitiesė prieš 12 metų.
„Nelyginkite Lenkijos su Lietuva, kaip diena ir naktis. Lenkija pasikėlusi ant kelių, anksčiau Lietuva buvo, dabar nepavyti“, – šnekėjo kitas pašnekovas.
Kodėl nežiūri į Vakarus? Vokietijoje tokių nesąmonių nėra.
Anot susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio, viskas užtruko, nes tai buvo didžiausias ir sudėtingiausias projektas nepriklausomos Lietuvos istorijoje.
„90 kilometrų jungiamųjų kelių šalia, 25 sankryžomis, dešimt tiltų, šeši viadukai, 20 kitų infrastruktūros objektų, aštuoniolika kilometrų sienučių“, – pabrėžė susisiekimo ministras.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
Pasak premjerės, kelias svarbus ir kariniam mobilumui.
„Tai yra labai svarbi gysla, kuri mus jungia su Vakarais. Šalia to, karinio mobilumo funkcija, kad tuo atveju, jeigu reikėtų judėti karinėms pajėgoms arba mūsų sąjungininkams, būtų tinkamos kokybės kelias“, – nurodė I. Šimonytė.
Šis kelias – pagrindinė arterija su Suvalkų koridoriumi.
„Esmė yra išvažiavimai, nuvažiavimai, viadukų, tiltų laikomoji geba. Visi parametrai sustiprinti, atitinka karinio mobilumo judėjimą“, – tvirtino „Via Lietuva“ direktorius Marius Švaikauskas.
Planuojama, kad paskutinė atkarpa Lenkiją turėtų pasiekti kitais metais. Ministras žada, kad pinigų tam nepritrūks. Visų keturių etapų kaina turėtų būti apie pusę milijardo eurų.
Tačiau ar nebus taip, kaip su Molėtų plentu?
„Iki 2025-ųjų metų pabaigti visą kelią, bandysime dėti pastangas, kad tai būtų kuo greičiau“, – prieš dvejus metus sakė M. Skuodis.
Iki metų pabaigos liko mažiau nei trys mėnesiai. Dabar remontuojama atkarpa nuo Utenos iki Molėtų, nuo Molėtų iki Vilniaus darbai net nepradėti.
Į teiginį, kad žadėjo, jog iki metų galo bus sutvarkytas Molėtų plentas, susisiekimo ministras atsakė: „Ne, aš sakiau iki kitų metų.“
Pasak ministro, asfaltas atsiras dar už metų, tačiau jeigu po rinkimų pasikeis valdžia, ar tas asfaltas tikrai ten atsiras, lieka klausimas.
„Rangovas turi terminus Utenos plentą nuo Molėtų iki Utenos pabaigti tik kitų metų, berods, pirmą ketvirtį. Žinau, kad iki metų pabaigos asfaltas bus“, – kalbėjo M. Skuodis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuva neįgyvendina elektronikos atliekų tvarkymo tikslų: tai lemia ne tik sąmoningumo trūkumas?
Lietuvoje elektros ir elektronikos įrangos atliekų surenkama per mažai, sako elektronikos atliekų tvarkymo ekspertai ir pažymi, kad tokią situaciją iš esmės lemia dvi priežastys – gyventojų sąmoningumo trūkumas ir nelegali tokių atlie...
-
Verslo bendruomenė steigia komisiją prieš biurokratizmą1
Šalies verslui kalbant apie biurokratines kliūtis įvairiems projektams Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) iniciatyva steigiama visuomeninė Efektyvios valstybės komisija. Jos iniciatoriai, be to, kviečia naują Vyriausybę steigti Dvišalę ...
-
Maisto produktų importui augant, pirkėjas renkasi lietuvišką kokybę
Periodiškai atliekamos apklausos rodo, kad šalies pirkėjai pirmenybę teikia lietuviškiems populiariausiems maisto produktams ir vertina jų kokybę. Tačiau statistiniai duomenys byloja, kad daugelio panašių gaminių vis daugiau ...
-
Kandidantas į susisiekimo ministrus E. Sabutis: vienas svarbiausių darbų – kelių fondas2
Naujiems valdantiesiems žadant įkurti naują kelių fondą ir taip didinti investicijas į kelius, kandidatas į susisiekimo ministrus Eugenijus Sabutis sako, kad tai bus vienas svarbiausių jo darbų. ...
-
VERT: gruodį didėja ir vidutinė šilumos kaina
Vidutinė centralizuotos šilumos kaina Lietuvoje gruodį sieks 7,72 cento (be PVM) už kilovatvalandę (kWh) – 7,2 proc. daugiau nei lapkritį, skelbia Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT). ...
-
L. Savickas dėl deportuojamų vietnamiečių: reikės išsiaiškinti, kaip dirba Migracijos departamentas2
Kandidatas į ekonomikos ir inovacijų ministrus Lukas Savickas sako, kad svarbu turėti lanksčią migracijos politiką, kuri siektų išlaikyti verslą kuriančius užsieniečius Lietuvoje, o ne taikytų griežčiausias sankcijas remdamasi formalumais....
-
Prezidentas iš I. Ruginienės tikisi sprendimų dėl antros pensijų pakopos1
Prezidentas iš būsimos socialinės apsaugos ir darbo ministrės Ingos Ruginienės pirmiausia tikisi sprendimų dėl galimybės anksčau laiko pasitraukti iš antros pakopos pensijų sistemos, sako šalies vadovo patarėja. ...
-
VERT patvirtino kainas: kai kuriems vartotojams nuo sausio už dujas ir elektrą teks mokėti brangiau
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) ketvirtadienį patvirtino maždaug 4 proc. didesnius bendrovės „Ignitis“ visuomeninius elektros tarifus 2025 metų pirmajam pusmečiui. ...
-
R. Dargis: užsieniečių smulkiajam verslui reikėtų naikinti prievolę dėl lietuvių įdarbinimo
Užsieniečių Lietuvoje vystomam smulkiam verslui reikėtų naikinti reikalavimą įdarbinti bent du lietuvius ar kitų Europos Sąjungos (ES) šalių gyventojus, sako Lietuvos pramonininkų konfederacijos viceprezidentas Robertas Dargis. ...
-
VMI kliento profilis – tarsi vizitinė kortelė1
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) prieš porą metų pristatė kliento profilį. Tai patogiai, vienoje vietoje pateikiami VMI vertinami duomenys apie įmonę, skirti susipažinti, kaip mokesčių mokėtoją mato ir kokių rizikų jo veikloje įžve...