Lietuvos energetikos agentūra įvertino pažangą plėtojant žaliąją energiją

  • Teksto dydis:

Lietuvos energetikos agentūra (LEA) įvertino savivaldybių pažangą per aštuonis šių metų mėnesius plėtojant žaliąją energiją.

Vertinti dviračių takų ilgio, elektromobilių skaičiaus, taip pat nekilnojamojo turto mokesčio, taikomo atsinaujinančius energijos išteklius naudojančioms elektrinėms, ir renovuotų daugiabučių pokyčiai.

Nuo 2022-ųjų pradžios iki rugsėjo 1-osios savivaldybėse registruotų M ir N kategorijos elektromobilių skaičius išaugo 31 proc. (nuo 5 470 iki 7 168). Didelės įtakos turi fiziniams ir juridiniams asmenims skiriama valstybės parama.

Daugiausia elektromobilių įregistruota Vilniuje – 641 (palyginti su metų pradžia – 23 proc. daugiau), Kaune – 278 (+40 proc.), Vilniaus rajone – 102 (+33 proc.), Kauno rajone – 97 (+40 proc.), Klaipėdoje – 92 (+39 proc.), Klaipėdos rajone – 69 (+48 proc.).

Kitose savivaldybėse elektromobilių įregistruota mažiau. Neringos elektromobilių parkas pasipildė 31 vnt. (+53 proc.), Trakų rajone – 27 vnt. (+42 proc.), Šiaulių mieste – 25 vnt. (+24 proc.).

Po vieną elektromobilį įregistruota Druskininkų savivaldybėje (+8 proc.), Kelmės rajone (+20 proc.) ir Kalvarijoje (+50 proc.).

Nuo 2022-ųjų pradžios iki rugsėjo 1-osios Lietuvos savivaldybėse registruotų M ir N kategorijos elektromobilių skaičius išaugo 31 proc.

Šešiose savivaldybėse (Pakruojo rajono, Šilalės rajono, Lazdijų rajono, Joniškio rajono, Rietavo ir Skuodo rajono) naujai elektromobilių šiemet iki rugsėjo 1 d. neįregistruota.

Zarasų rajono savivaldybėje įregistruoti šeši elektromobiliai, nors metų pradžioje nebuvo nė vieno.

Ryški savivaldybių pažanga tiesiant dviračių takus. Lietuvos statistikos departamento 2021-ųjų duomenys liudija, kad labiausiai į priekį pasistūmėjo Klaipėdos rajono savivaldybė: per metus dviračių takų ilgį padidino 51 km.

Teigiami pokyčiai Šiaulių miesto ir Prienų rajono savivaldybėse – po 20 km, Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybėse – po 7 km. Kalvarijos ir Vilkaviškio rajono savivaldybės, 2021 m. pradžioje nedeklaravusios dviračių takų, 2022-uosius pradėjo įrengusios atitinkamai 3,3 km ir 2,6 km.

Lietuvoje šalia valstybinės reikšmės kelių driekiasi 2 tūkst. km įrengtų dviračių takų, dar 1 tūkst. km – šalia vietinės reikšmės kelių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

tai

tai portretas
kur dingo tas vejo atnestas sadzius ? juk su glotke vejo nesukelsi tik apsijuoksi matomai sava socsaika uzblokavo irenginiu tiekyma jei ne ta pati ursul merkel putiovo itakoje / kas zino???===

busim pazangus

busim pazangus  portretas
kai pas mus elektra kainuos kaip norvegijos siauriniuose regionuose, suomijoje ir svedijoje...o kai elektra neadekvaciai didele kaina, tada ir neturesime niekad 7 is 10 elektriniu auto kaip dabar novegai turi, nebent ives diktatorini koki nors istatyma LT valdzia kad uzdraus auto vidaus degimo varikliais kad ir kiek elektra kainuotu LT...

:)))

:))) portretas
kokia cia pazanga, jei pilnu tempu stabdoma vejo ir saules elektriniu pletra??? turbut agenturos direktorius priklauso supuvusiu konservu partijai
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių