- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Regitra“ keliasi į savo tikslinės auditorijos – jaunų žmonių – erdvę ir pradeda kampaniją, padėsiančią jiems pasiruošti vienam daugiausia įtampos keliančių egzaminų – vairavimo. Kokie pagrindiniai šios naujos „Regitros“ kampanijos tikslai? Apie tai LNK papasakojo „Regitros“ skyriaus vadovė Ingrida Čepė.
„Šios kampanijos tikslai yra du – vienas, kad padėtume pasiruošti būsimiems vairuotojams sėkmingai išlaikyti egzaminą, o kitas – kad padėtume suvaldyti stresą“, – įvardijo pašnekovė.
– Kokiais būdais bus skleidžiama informacija ir pagalba būsimiems vairuotojams?
– Pats pagrindinis kanalas yra socialiniai tinklai. Pirmą kartą startavome su patarimų ciklu „Tik Tok“ kanale, taip pat instagrame, žiniasklaidos priemonėse. Iš tiesų sulaukiame didžiulio susidomėjimo. Per dvi pirmąsias dienas yra daugiau negu 200 tūkst. peržiūrų, daugybė komentarų, pasdalijimų, klausimų, o tai ir yra šios kampanijos tikslas. Mes nusprendėme, kad turime parengę tikrai daug informacijos, patarimų, visokių taisyklių ir pan., tačiau žmonės ateina ne visi jas perskaitę.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Tad šį kartą sugalvojome pasielgti kitaip – eiti ten, kur yra mūsų auditorija, t. y. daugiausia jauni žmonės, į socialinius tinklus, kalbėti taip, kaip kalba jie, t. y. vaizdo įrašų formatu, lengvai, paprastai, aiškiai. Na, ir kalbėti ne apie tai, kokios yra taisyklės, ko reikėtų laikytis, kokie reikalavimai, o apie tai, kokios situacijos yra iš tiesų, praskleisti egzamino užkulisius ir papasakoti, kas ten vyksta iš tiesų. Vienas iš pavydžių: vyksta egzaminas, egzaminuotojas išsitraukia planšetę, kažką pasižymi joje ir egzaminuojamas žmogus nebesusikaupia, nebemato kelio ženklų, nebestebi situacijos, jis galvoja, kad jau neišlaikė egzamino, o iš tiesų gal egzaminuotojas ten tiesiog pažiūrėjo, kiek laiko liko iki egzamino pabaigos ir kiek dar pratimų liko atlikti, gal pasižymėjo, kad pasikeitė oro sąlygos, ir nieko blogo tame nėra.
Jeigu žmogus apie tokią situaciją jau bus pagalvojęs, jam gal kils mažiau streso atėjus į tikrą egzaminą. Taip pat yra psichologinių patarimų, kaip valdyti stresą. Tarkime, vienas iš pagrindinių psichologų patarimų yra nesigirti kitiems, kad eini laikyti egzamino. Kodėl? Todėl, kad iš aplinkinių gausi papildomų klausimų ir tai kels tam tikrą įtampą. Geriau pasakyti, kai jau viskas praeis ir galėsi pasidžiaugti.
– Tai kokie tie pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria būsimi vairuotojai? Ar dažniausia neišlaikyto egzamino priežastis – patirties trūkumas, ar psichologiniai dalykai, kai tiesiog iš jaudulio žmonės padaro klaidų?
– Vis dėlto traktuojame, kad didžiausią įtaką daro stresas, kuris tiesiog išmuša iš vėžių, žmogus pasimeta, nebevaldo situacijos. O jei kalbėti apie technines dažniausiai padaromas klaidas, – kad nepastebi eisme dalyvaujančių dalyvių – pėsčiųjų, kitų automobilių, taip pat, kai daug dėmesio skiria mechaniniam automobilio valdymui ir nepastebi ženklų, kt. Sujungti du dalykus – automobilio mechaninį valdymą ir aplinkos stebėjimą – yra didysis iššūkis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“7
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...