Vaikų aprangos kūrėjai iš Lietuvos sulaukė sėkmės Niujorke

  • Teksto dydis:

Jau pirmosiomis parodos valandomis sulaukti užsakymai, pripažinimas geriausia parodos mados kolekcija, atrinkimas į ekspoziciją – tokios sėkmės aprangos vaikams kūrėjai iš Lietuvos sulaukė tarptautinėje vaikiškų drabužių ir aksesuarų prekės ženklų parodoje „Play Time New York 2017“, rugpjūčio 6-8 dienomis vykusioje Niujorke.

Bendrame VšĮ „Versli Lietuva“ organizuotame Lietuvos stende 2018 metų pavasario / vasaros kolekcijas tarptautinei visuomenei pristatė šeši mūsų šalies vaikiškos mados kūrėjai. Tai: „Nikolia“ (UAB „Gera gera“), „Unlabel“ (Dano Gaižausko IĮ), „Manoko“ (UAB „Korlėja“), „Simsaite kids“ (MB „Simsaitė“) „March“ (UAB „March Design Studio“), „Anchovy“ (MB „Anchovy LT“). Šioje prestižinėje parodoje vaikiškų drabužių kolekcijas bei aksesuarus demonstravo daugiau kaip 200 tarptautinių prekės ženklų iš įvarių pasaulio šalių.

Nors kūrėjai iš Lietuvos parodoje dalyvavo pirmą kartą, dėmesio jie nestokojo. Jau per pirmąsias parodos valandas užsakymų sulaukė prekės ženklai „Manoko“, „Unlabel“, „March“. Lietuvos įmonės parodoje sutiko realius ir potencialius (tiek jau žinomus iš ankstesnių parodų, tiek naujus) verslo partnerius iš JAV, Kanados bei kitų šalių.

Lietuvos įmonės bei jų kurtos kolekcijos nestokojo ir spaudos bei mados tinklaraštininkų dėmesio. „Anchovy“ kurti drabužiai vaikams buvo atrinkti į ekspoziciją, kurion patenka vos keliolika gaminių iš visų parodoje dalyvaujančių prekės ženklų. Be to, „Anchovy“ 2018 metų pavasario / vasaros kolekciją įtakingas vaikų mados tinklaraštis „Pirouette“ pripažino geriausia „Play Time New York 2017“ mados (fashion) kolekcija. Šis tinklaraštis negailėjo komplimentų ir prekės ženklui „Unlabel“.

„Būti pastebėtiems tarp 200 skirtingų prekės ženklų ir kolekcijų yra didžiulis pripažinimas, ypač Niujorke, kur susirinko stipriausi vaikiškos mados kūrėjai”, – džiaugėsi sėkme Giedrė Kosė, „Anchovy LT” savininkė bei dizainerė.

„Gauti apdovanojimai bei produktų atrinkimas į prestižinę ekspoziciją tokio aukšto lygio tarptautinėje parodoje akivaizdžiai parodo, kad Lietuvos vaikiškų drabužių bei aksesuarų kūrėjai kaip lygūs su lygiais gali konkuruoti su stipriausiais šio segmento prekių ženklais iš viso pasaulio. Jų sėkmę patvirtina ir užmegzti naudingi verslo kontaktai, parodos metu gauti realūs užsakymai. Didžioji dalis parodoje „Play Time New York 2017“ dalyvavusių Lietuvos atstovų ir toliau norėtų lankytis panašiuose renginiuose, bet tam jiems būtina organizacinė bei finansinė pagalba, nes daugelis jų yra jauni pradedantys verslininkai, ir savarankiškas dalyvavimas tokiose parodose jiems dar būtų per sunki našta“, – kalbėjo Lietuvos stendą parodoje „Play Time New York 2017“ organizavusios VšĮ „Versli Lietuva“ eksporto departamento vyriausioji projektų vadovė Renata Nedzinskienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių