Prekybos tinklų atstovai: vis daugiau žmonių perka besibaigiančio galiojimo maisto produktus

Maisto prekes parduodančių prekybos tinklų ar jas pristatančių paslaugų atstovai teigia, kad visuomenė vis aktyviau perka nukainotus besibaigiančio galiojimo maisto produktus. Prekybos tinklų atstovai taip pat pabrėžia, kad paskutinės dienos prekės vis dar yra tinkamos tą pačią suvartoti, tad pirkėjams nereikėtų baimintis vartoti tokį maistą.

„Bolt Market” nuo 2023 m. kovo mėn. įvedus galimybę į namus užsisakyti ir besibaigiančio galiojimo maisto produktus, pristatymo paslaugos vadovė Lietuvoje Emilija Dadonaitė teigia, kad tokio maisto lietuviai perka vis daugiau.

„Šios kategorijos mintis buvo padėti kovoti su maisto švaistymo problema ir pigiau pasiūlyti žmonėms nukainotas prekes, kurios galioja iki tos pačios dienos pabaigos. Tai tikrai pasiteisino idėja ir tas įprotis auga. Ir jeigu anksčiau vartotojai padarydavo vieną užsakymą iš tos kategorijos, tai šiuo metu jau renkasi daugiau”, – trečiadienį LRT radijui teigė E. Dadonaitė.

Tuo metu „Maxima” atstovė žiniasklaidai Raminta Gecevičiūtė paminėjo, kad prekybos tinklas nepastebi šiuo metu išaugusio susidomėjimo. Taip pat, pasak jos, tokių prekių populiarumas labai priklauso nuo miesto ar miestelio dydžio ir rajono pragyvenimo lygio.

Pirkėjo, kuris domisi ir perka, portretas gali būti įvairus. Tai gali būti ne tik žmogus, kuris taupo pinigus, be ir žiūrintis į tvarumą.

 

„Mes stebime tokį susidomėjimą nukainotomis maisto prekėmis ir kažkokio didelio pokyčio šiuo metu nematome. (...) Tas susidomėjimas labai priklauso nuo parduotuvės vietos. Tokios prekės yra populiaresnės mažesniuose miestuose ar gyvenvietėse. Bet žiūrint Vilniuje, galbūt prabangiame rajone, tas susidomėjimas mažesnis”, – aiškino R. Gecevičiūtė.

„Pirkėjo, kuris domisi ir perka, portretas gali būti įvairus. Tai gali būti ne tik žmogus, kuris taupo pinigus, be ir žiūrintis į tvarumą”, – pridūrė ji.

Tuo metu, pasak „Iki“ komunikacijos vadovės Vaidos Budrienės, prekybos tinklui nuo rudens pradėjus atskirose lentynose ar šaldytuvuose siūlyti tokius produktus, klientų susidomėjimas smarkiai išaugo. Ji pabrėžė, kad net prabangiuose didmiesčių rajonuose pastebima, kad norintys sutaupyti ar galbūt tvarumu besirūpinantys žmonės renkasi pirkti tokį maistą.

„Mes šią paslaugą pradėjome daryti tik rudens pradžioje. Pas mus visose parduotuvėse yra šaldytuvai, kur galima pirkti produktus su 50 proc. nuolaida. Ir nesitikėjome tokio susidomėjimo, nes dienos pabaigoje šaldytuvai būna iššluoti”, – tikino V. Budrienė.

Net prabangiuose rajonuose yra klientų, kurie perka tokias prekes”, – pridūrė ji.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių