O. Koršunovas apie Lietuvos reklamą: gal užteks girdyti arklius prie Juodosios jūros?

  • Teksto dydis:

„Jei žurnalistas nevaldo pokalbio ir prireikus nepertraukia pašnekovo – žiūrovas užmigs arba perjungs kanalą“, – sako LRT PLIUS laidos „Kultūringai su Nomeda“ vedėja Nomeda Marčėnaitė.

Menininkė, po šešerių metų sugrįžusi į eterį, neslepia – pasiilgo televizijos, o jaudulio visai nejaučia – nori lietuvius prijaukinti prie kultūros. 

Pasak N. Marčėnaitės, tauta žūsta, jei jos kultūra pradeda merdėti. „Aišku, nenoriu susireikšminti, nes aš viena nieko nepakeisiu, bet turime labai daug kultūros veikėjų, pelniusių pripažinimą pasaulyje, kurie realiai jau tai daro“, – svarsto menininkė, į pirmąją laidą sukvietusi Lietuvą pasaulyje garsinančius kolegas – operos solistę Asmik Grigorian, teatro režisierių Oskarą Koršunovą, akordeono virtuozą Martyną Levickį. Laidoje dalyvaus ir viešųjų ryšių specialistas Aidas Puklevičius.

„Gal užteks reklamuoti Lietuvą kaip šalį, kuri kažkada girdė arklius Juodojoje jūroje“, – laidoje sako O. Koršunovas. M. Levickis mano, kad pirmiausia reikėtų mums patiems savo šalyje pamatyti ir įvertinti kultūros žmones, kurių dėka Lietuva tampa matoma pasaulyje iš pačios geriausios pusės.

Gal užteks reklamuoti Lietuvą kaip šalį, kuri kažkada girdė arklius Juodojoje jūroje.

Kiekvienas bandymas sukurti Lietuvos įvaizdinę reklamą baigiasi nesėkme ir išleistų pinigų skaičiavimu. Tačiau yra ir kitas Lietuvos garsinimo būdas – jos žmonės, apie kurių darbus sužino pasaulis, ir tada mes tampame krepšinio, teatro, mokslo, muzikos šalimi, užauginusia nepaprastus talentus. Ar reikia šiuos du garsinimo būdus supriešinti?  Ir ar įvertiname savo talentus?

Antroje laidos dalyje į klausimą, kaip mus mato užsieniečiai ir ar įvaizdinė reklama tikrai pasiekia tikslą, atsakys dainininkė Erica Jennings ir verslininkė Eskedar Maštavičienė.

Pirmoji laida „Kultūringai su Nomeda“ – šį sekmadienį 18 val. per LRT PLIUS.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių