Klaipėdoje prasidės estakados statybos: vairuotojų prašys kantrybės

Uostamiestis rengiasi ilgai laukto projekto – Baltijos prospekto estakados statybų pradžiai. Darbai truks kelerius metus, tad vairuotojų prašoma apsišarvuoti kantrybe. Norintiesiems patekti į miestą siūloma nesirinkti įvažos per Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinę sankryžą.

Dirbs pustrečių metų

Klaipėda stovi ant svarbaus projekto pradžios slenksčio. Savivaldybė pranešė, kad jau šio mėnesio viduryje prasidės realūs pagrindinės įvažos į Klaipėdą – vadinamosios Baltijos prospekto estakados –  rekonstrukcijos darbai.

Apie pradedamą įgyvendinti projektą praneš eismo ribojimai.

Pirmiausia bus vykdomi šilumos tinklų, vandentiekio, lietaus ir buitinių nuotekų, taip pat elektroninių ryšių tinklų atnaujinimo ir perkėlimo darbai, tam bus uždaryta dalis kairiosios Baltijos prospekto juostos, eismą nukreipiant dešiniąja puse.

Bendrovė "Kauno tiltai" yra įsipareigojusi darbus už beveik 30,5 mln. eurų atlikti per 30 mėnesių.

Rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal 2019 m. patvirtintą techninį projektą, kurį parengė bendrovė "Kelprojektas".

Teks iškirsti medžių

Netrukus turėtų prasidėti ir su projektu susiję želdinių tvarkymo darbai. Dėl naujosios estakados teks iškirsti nemažai medžių.

Pranešama, kad yra gautas leidimas pašalinti 242 lapuočius.

Teigiama, kad dauguma iškirsti numatomų medžių yra dešinėje pagrindinės įvažos į Klaipėdą pusėje – šalia Vilniaus plento – ir, anot specialistų, čia išaugo savaime, o ne kieno nors specialiai pasodinti.

Savivaldybė jau pasirašė sutartį su bendrove "Kavesta" dėl Lypkių gatvės Klaipėdoje statybos, įrengiant geležinkelio pervažą.

Tiesa, pažymima, kad medžiai Baltijos prospekto ruože tiek estetiniu, tiek ekologiniu požiūriu yra svarbūs, nes saugo gyventojus nuo oro taršos, triukšmo, mažina automobilių keliamos vibracijos įtaką pastatams.

Tačiau rekonstruojant sankryžą nėra galimybės išsaugoti šių želdinių, nes jie patenka į būsimą važiuojamąją kelio dalį, dviračių ir pėsčiųjų takus, autobusų stotelės vietą, didžioji dalis Baltijos prospekte augančių medžių, kuriuos leista iškirsti, yra požeminių tinklų apsaugos zonose.

Pabrėžiama, kad pagal Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonsrukcijos projektą numatyta pasodinti naujų želdinių – 170 medžių ir 1 083 vienetus įvairių krūmų.

Įrengs laikiną kelią

Tikėtina, kad prasidėsiančios statybos sunkins eismo situaciją, tad gyventojų prašoma kantrybės ir, jeigu įmanoma, aplenkti darbų vietą.

Siekiant išvengti automobilių spūsčių ties Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedu, į Klaipėdą įvažiuojantys ir iš jos išvažiuojantys transporto priemonių vairuotojai prašomi, esant galimybei, rinktis kitas gatves.

Siekiant palengvinti situaciją, bus įrengtas papildomas kelias.

Savivaldybė jau pasirašė sutartį su bendrove "Kavesta" dėl Lypkių gatvės Klaipėdoje statybos, įrengiant geležinkelio pervažą.

Taigi jau artėjančių metų pavasarį turi būti įrengta gatvė – Statybininkų prospekto tęsinys iki Kretainio gatvės ir Lypkių gatvės sankryžos, esančios LEZ teritorijoje. Bus įrengta dviejų eismo juostų gatvė (po vieną į kiekvieną pusę), apšvietimas, pėsčiųjų ir dviračių takas.

Būsimo kelio vertė – beveik 1,6 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

As

As portretas
Rimkų pervažą po galais sutvarkykit,ryte pikai ,vakare pikai eiles kilometrines,traukiniai piko metu srumdosi pirmyn ,atgal.

Kaimui

Kaimui portretas
Tai klaipėdiečiai ne išvažiuoj iš Klaipėdos,kad paskui grįžt?

Ne būtų

Ne būtų portretas
Užtekę išmanaus šviesoforo?
VISI KOMENTARAI 39

Galerijos

Daugiau straipsnių