Svarstant apie automobilių taršos mokesčio peržiūrą sutariama, kad reikia ieškoti paskatų gyventojams persėsti nuo taršių į mažiau taršius automobilius, tačiau taip pat svarbu įvertinti ir siūlomų pokyčių socialines pasekmes, teigia susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Aplinkos ministerija siūlo liepą pradėtą rinkti taršių automobilių mokestį skirti miestų želdynų priežiūrai, o ne naujų miškų sodinimui, kaip numatyta įstatyme.
Lietuvos ekonomikai patiriant koronaviruso epidemijos pasekmes, šalyje neatsisakoma planų nuo liepos įvesti automobilių registracijos mokestį. Dalis ekonomistų situacijos nedramatizuoja ir pažymi, kad valdžia rems žmones kitais būdais, rašo portalas delfi.lt.
Lietuvos lenkų rinkimų akcija-Krikščioniškų šeimų sąjunga (LLRA-KŠS) siūlo metams atidėti nuo liepos 1 d. įsigaliosiantį automobilių registracijos mokestį.
Štai ir bakstelėjo yla iš maišo. Paaiškėjo, kad automobilių mokestis nuo 2023-iųjų taps visuotinis, ir kasmet mokėti privalės kiekvienas pensininkas, turintis žiguliuką. Kaip sakė "Leo LT" genijus, o dabar Seimo narys V.Poderys, nieko nebegalima pakeisti.
Automobilių taršos mokestis skirtas išvalyti senus taršius automobilius iš Lietuvos kelių, tačiau per naktį vairuotojai į elektromobilius nepersės, sako Lietuvos elektromobilių asociacijos valdybos pirmininkas Laurynas Jokužis.
Finansų ministras Vilius Šapoka sako, kad kova su oro tarša vien tik automobilių taršos mokesčiu nebus paskutinis žingsnis. Jis taip pat išreiškė viltį, kad Seimas šiam mokestiniam siūlymui pritars.