Teismas turės iš naujo spręsti, ar restruktūrizuojama bendrovė „Kamesta“ privalo sumokėti Kauno miestui 804,7 tūkst. eurų skolą su palūkanomis už Aleksoto tilto prietilčio koncesijos sutarties nutraukimą.
„Atkreipkite dėmesį į savo šeimos narius, draugus, kad ateityje tokių istorijų išvengtume“, – portalui kauno.diena.lt teigė Erikas, kuris šeštadienį didvyriškai išgelbėjo į Nemuną įkritusią merginą.
Socialiniuose tinkluose pradėjo plisti nuotrauka, kaip esą pakelta vidurinioji Vytauto Didžiojo tilto dalis. Tačiau šis vaizdelis – internautų pokštas, mat Aleksoto tiltas jau seniai nebeturi pakėlimo įrenginių, jo konstrukcijos nebejudinamos.
Prasidėjus rudeniui Kaune išaugo transporto srautai, o kai kurie vairuotojai po vasaros, panašu, primiršo ir Kelių eismo taisykles (KET) – gatvėse pastebėta važiuojančių prieš eismą.
Nuo kitos savaitės pradžios Aleksoto tiltu ir jo prieigose vėl kursuos viešasis transportas ir automobiliai. Kauniečių laukia kelios naujovės: papildomos eismo juostos vykstantiems Marvelės ir centro kryptimis, greičiau važiuojantis viešasis transportas bei kapitaliai suremontuotos gatvių dangos.