- Berta Banytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vyras užfiksavo darbo ypatumus prie vieno iš bendrovės „Omniva LT“ paštomatų. Turimas į terminalo dėžutes įdėti siuntas darbuotojai vienas kitam perduoda mesdami. Deja, ne visada sėkmingai pagaunant. Įmonės atstovai pripažįsta – toks siuntų perdavimo būdas pažeidžia taisykles.
Nufilmavo „skraidančias“ siuntas
Su portalo redakcija vaizdo įrašu pasidalijęs Donatas pasakojo jame matomą veiksmą užfiksavęs balandžio 10 dieną prieš vidurdienį. „Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą“, – pasakojo pašnekovas.
Filmuotoje vaizdo medžiagoje matyti, kai prieš įdėdami siuntas į „Omniva“ paštomatą, esantį Vilniuje, Vydūno gatvėje, darbuotojai vienas kitam jas meta. Pirmasis metimas – sėkmingas, o antrojo metu metamos siuntos pagauti nepavyksta – ji nukrenta tiesiai ant asfalto. Tiesa, darbuotojas ilgai nelaukdamas pakelia ir įdeda ją į terminalo dėžutę bei prieina gaudyti trečios siuntos – laimė, šį kartą ji atsiduria jo rankose.
Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą.
„Siuntos tiesiog skrenda, skubėkite greičiau pasiimti“, – reziumuodamas vaizdo įraše matomą veiksmą asmeninėje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje rašė Donatas. Vieni komentatoriai stojo į minėtos bendrovės darbuotojų pusę sakydami, kad nereikia kibti – dirbama laikantis atstumo. Tačiau kiti sakė radę atsakymą, kodėl žmones pasiekia tiek sugadintų prekių.
Kaltę pripažino
Vertindama užfiksuotą situaciją „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė pripažino – toks siuntų perdavimo būdas – nederamas ir neetiškas bei pažeidžia siuntų pristatymo taisykles.
„Atsiprašome dėl tokio darbuotojų elgesio. Klientus, kuriuos pasiekia apgadintos siuntos, kviečiame kreiptis dėl nuostolių atlyginimo. Į vaizdo įraše užfiksuotą situaciją sureaguota nedelsiant, kad neatsakingas darbas būtų sustabdytas. Už tokius nusižengimus darbuotojams rašomas tarnybinis pranešimas, o nusižengus pakartotinai, atleidžiama iš pareigų“, – sakė bendrovės atstovė.
Toks siuntų perdavimo būdas – nederamas ir neetiškas bei pažeidžia siuntų pristatymo taisykles.
Paklausta, kokiu principu karantino metu turi vykti siuntų pristatymas, pašnekovė akcentavo, kad tiek karantino metu, tiek įprastomis sąlygomis, pagrindiniai siuntų pristatymo principai kurjeriams esą nesikeičia – su visomis siuntomis reikalaujama elgtis atsakingai jas gabenant kiek įmanoma saugiau – nemėtant, atsargiai pakraunant į automobilį ir paštomatą bei važiuojant griežtai laikantis Kelių eismo taisyklių (KET) ir stengiantis išvengti bet kokios situacijos, kuri galėtų pakenkti kokybiškam siuntų pristatymui.
Kas atlygina nuostolius?
Tačiau nutikus priešingai nei numatyta aprašytame idealiame „scenarijuje“, atsakydama į klausimą, kas atlygina žalą, jei daiktai siuntoje klientus pasiekia apgadinti, M. Jankauskytė teigė, kad kiekviena siuntos pažeidimo situacija yra analizuojama individualiai.
Pasak jos, jeigu siunta buvo supakuota laikantis taisyklių ir siuntos turinys buvo apgadintas dėl „Omniva LT“ darbuotojų kaltės, klientams yra išmokamos kompensacijos. Tokiu atveju prašoma susisiekti su bendrovės klientų aptarnavimo centru nurodant situaciją ir visą reikiamą informaciją formoje: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.
M. Jankauskytės teigimu, vaizdo įraše užfiksuotas atvejis esą yra pirmasis dėl nederamo darbuotojų darbo gautas nusiskundimas per pastaruosius kelis mėnesius. „Per kovo mėnesį pristatėme daugiau nei 1 mln. siuntų. Dėl apgadintų siuntų gautų pretenzijų skaičius yra mažesnis nei 0,02 proc. visų pristatytų siuntų. Tad apgadintų siuntų kiekis yra nedidelis. Maždaug pusė dėl apgadintos siuntos gautų pretenzijų buvo išspręstos klientui kompensuojant patirtus nuostolius“, – tikino pašnekovė.
Gavo „nematomą“ siuntą
Primename, kad tai – ne vienintelio pobūdžio nusiskundimas, kuriame garsiai eskaluojamas „Omniva LT“ vardas. Praėjusių metų gruodį, į paštomatą pasiimti siuntos atėjusi moteris liko it musę kandusi – atidariusi paskirtą dėžutę terminale jos viduje siuntos nerado visai. „Žinutę apie gautą siuntą gavau gruodžio 8 dieną maždaug per pietus, bet buvau išvykusi į Šiaulius, todėl nuėjau jos pasiimti trečiadienio rytą. Suvedžiau kodą ir atsidarė durelės, pasižiūriu – tuščia, siuntos nėra“, – apie nutikusį atvejį tąkart pasakojo joniškietė Vaida.
Moteris atvira – paštomato dėžutėje neradus siuntos, kurią užsisakė iš Kinijos, ją ištiko šokas, tačiau joniškietė nepasimetė – suskubo skambinti „Omniva LT“ atstovams. „Pasakiau: atidariau dureles ir neradau siuntos, kaip taip gali būti? Jie užsirašė mano siuntos duomenis ir padavė, kad kažkas patikrintų, kur siunta. Jie sakė, kad savo siuntą aš pasiėmiau 8.10 val., nors nuėjau ir paštomato dėžutę atidariau 9.10 val. „Omnivos“ atstovai teigė, kad yra viskas užfiksuota, o vėliau manęs atsiprašė, nes esą sumaišė mano siuntos numerio skaičius su kitos klientės. Tačiau jų atsiprašymas man nieko nereiškia, man reikia siuntos, kurios negavau“, – atviravo ji.
Paklausta, ar viskas tik žodiniu atsiprašymu ir baigėsi, Vaida teigė, kad „Omniva LT“ atstovai pažadėjo ieškoti jai priklausančios siuntos, atsukti vaizdo stebėjimo kamerų įrašus ir per tris darbo dienas pateikti atsakymą. Jei rasti nepavyks, pasak moters, pažadėta kreiptis į siuntėją Kinijoje ir informuoti jį, kad siunta Lietuvos taip ir nepasiekė.
Įmonės nuotr.
„Gavau nematomą prekę. Suprantu, kad artėja šventės, karantinas, bet, kad taip dingtų siuntos... Mano nuostolis – nedidelis – apie septyni eurai, bet siuntos gaila. Įdomu, kur dingo siunta – ar kažkas ją paėmė. Negi kurjeris pasiėmė sau ir ten dirba vagys?" – svarstė joniškietė ir pridūrė, kad toks dingusios siuntos atvejis jai – pirmasis per visą laiką, kai naudojasi „Omniva LT“ paštomatų paslaugomis.
Dėl šio atvejo „Kauno dienos“ žurnalistai praėjusių metų prieššventiniu laikotarpiu taip pat kreipėsi į „Omniva LT“ atstovus, kad išsiaiškintų, kodėl į paštomatą siuntos atėjusi pasiimti Vaida dėžutės viduje rado tik tuščią ertmę. Kaip aiškino bendrovės Operacijų departamento direktorė Giedrė Vaitekūnaitė, aptarnavimo centras informaciją apie šį atvejį gavo dar gruodžio 9 dienos rytą.
„Pokalbio metu su kliente mūsų vadybininkė ją informavo, kad įvyko klaida, ir kurjeris siuntą įdėjo ne į tą skyrelį. Stengiamės kiekvieną susidariusią situaciją išspręsti kaip galima greičiau, tačiau dėl smarkiai išaugusio siuntų skaičiaus siuntos paieška neretai užtrunka iki penkių dienų. Šiuo atveju tai užtruko trumpiau. Mano žiniomis, šis atvejis jau išspręstas ir siunta yra pakeliui pas klientę", – gruodį sakė „Omniva LT“ atstovė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kuršėniečiai „Agrokoncerno“ gamyklos statybas palaikys, jei ji nekenks gamtai
Ramūno Karbauskio valdomai žemės ūkio ir didmeninės prekybos grupei „Agrokoncernas“ Kuršėnuose planuojant statyti giluminio grūdų perdirbimo gamyklą, Kuršėnų bendruomenė šią idėją palaikys, jei gamykla nedarys ne...
-
LTG kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais. ...
-
L. Savickas: „Teltonikos“ atveju politikai nevykdė elementarios politinės vadybos11
Kandidatas į ekonomikos ir inovacijų ministro postą Lukas Savickas mano, kad „Teltonikos“ skandalas kilo dėl politinių vadovų nesugebėjimo užtikrinti politinės vadybos. Jo teigimu, jei „Teltonikos“ projektui būtų paskirtas ko...
-
„Foxpay“ vadovas S. Galatiltis: Lietuvos banko sprendimas nebuvo netikėtas
Teisėsaugos akiratyje atsidūrusios ir licencijos netekusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ vadovas Saulius Galatiltis sako, jog Lietuvos banko (LB) sprendimas atimti įmonės licenciją nebuvo netikėtas. ...
-
Lietuvos bankas panaikino „Foxpay“ licenciją2
Lietuvos bankas (LB) už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikino teisėsaugos akiratyje atsidūrusios Ievos Trinkūnaitės valdomos finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, penktadienį paskelbė bankas. ...
-
Savivaldybė leido atnaujinti dalį gatvių šalia būsimo Vingio „Akropolio“
Šalia planuojamo naujo prekybos ir pramogų centro „Akropolis Vingis“ Vilniuje bus atnaujintos ir įrengtos naujos gatvės. ...
-
Šiandienio medicinos darbuotojo portretas: išskyrė 5 įgūdžius, reikalingus sveikatos priežiūros spec
Darbuotojams, norintiems sėkmingai įsitvirtinti darbo rinkoje, neretai tik profesinių žinių jau nepakanka. Tai rodo ir pernai Pasaulio ekonomikos forumo išskirti dešimt darbuotojams reikalingiausių įgūdžių, tarp kurių reikšming...
-
Į Sosnovecą vilioja ir architektūra, ir sportas
Dažnai Lenkija siejama daugiausia su vieta, kur vykstama apsipirkti. Tačiau šioje šalyje yra labai daug vietų, kurias verta aplankyti dėl visiškai kitų priežasčių. Vienas tokių paslėptų perlų yra Sosnovecas (Sosnowiec) – ...
-
Prestižinės UNESCO premijos „Moterims moksle“ laureatė: mokslas tuo ir žavus – jis pilnas netikėtumų4
Lapkričio 12 d. Vilniuje, Lietuvos mokslų akademijos (LMA) Didžiojoje konferencijų salėje įteikti diplomai UNESCO Baltijos šalių stipendijų konkurso „Moterims moksle“ laureatėms. ...
-
Verslo mentorystė: kaip noro tobulėti ir patirties sąjunga padeda verslams augti?2
Plėtojant verslą neišvengiamai kyla daugybė iššūkių. Juos įveikti gerokai lengviau turint patirtimi ir patarimais pasidalinti galinčius mentorius. Tai viena iš jau dešimtmetį gyvuojančios ir daugiau nei 150 mentori...