Išbandytas naujasis išvykimo terminalas: papasakojo, su kokiais trukdžiais susidūrė

Prieš atidarant naująjį Vilniaus oro uosto terminalą, jis pirmą kartą testuojamas, pasitelkus tūkstantį savanorių. Jie nuo ankstyvo ryto pirmieji išbandė naujausias oro uosto technologijas, kokių iki šiol Lietuvoje dar nebuvo. Nors šįkart tai tik imitacija ir keleiviai iš tikrųjų niekur neišskrido, tai oro uosto atstovams leido patikrinti, ar viskas veikia tinkamai.

Pirmieji naujojo terminalo lankytojai džiaugėsi, kad pagaliau bent jau viena Vilniaus oro uosto dalis atrodo moderniai.

„Labai gražiai atrodo viskas, šiuolaikiškai, palyginti su praeitu terminalu: modernu, gražu, didelės erdvės“, – įspūdžiais dalinosi moteris.

„Tikrai dabar jau prilygsta užsienio oro uostams, kai kuriuos net lenkia“, – savo nuomone dalinosi savanorė.

Daugybę pasaulio oro uostų aplankiusiam keliautojui Orijui Gasanovui naujasis išvykimo terminalas panašus į Skandinavijos šalių.

„Labai skandinaviškas vaizdas: Norvegija, Danija, Švedija, bet ne Lietuva. Labai smagu, kad turime tokį gražų terminalą“, – džiaugėsi keliautojas.

E. Rauluševičiaus / ELTOS nuotr.

Keliautojai susidūrė ir su pirmaisiais trikdžiais.

„Pamiršome, kad negalima registruotame bagaže vežtis nešiojamų įkroviklių. Visada su rankiniais skrendame, tai nebūna problemų“, – tikino gyventojai.

„Lauke buvo eilė įeiti – tokia nemaloniausia dalis, o daugiau viskas sklandžiai“, – teigė vyras.

Einančius link lagaminų patikros, pasitiko šaižus garsas, kuris kurį laiką spengė keleivių ir darbuotojų ausyse.

Oro uosto išbandymo metu panašių sistemos trukdžių ir ieškota.

„Tikime, kad didžioji dalis sistemų veiks nepriekaištingai ir labiau žiūrime, ką galime dar patobulinti“, – kalbėjo Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus.

Viena iš naujų technologijų – savarankiškas bagažo atidavimas.

„Atėjau prie ekrano, pasispaudžiau ką reikia, pasirinkau oro linijas, gavau kortelę, prisiklijavau ir viskas labai puikiai“, – sakė savanoris. 

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Anksčiau kalbėta, kad galbūt įdiegus naująsias technologijas einant pro patikrą iš lagaminų nebereikės išimtų skysčių. Tačiau, kol kas niekas nesikeis.

„Mes, kaip ir kiti ES oro uostai, vadovaujamės tuo metu nustatytais reikalavimais, tai kol kas nebus taip, kad bus galima palikti visus skysčius“, – pranešė Lietuvos oro uostų technologijos plėtros vadovas Giedrius Paulikaitis. 

Praėjus beveik dviem valandoms nuo terminalo bandymo pradžios, daugelis imituotų keliautojų jau buvo įregistravę savo bagažą ir praėję saugumo patikrą, tačiau viena eilė liko stovėti ilgiau.

Naujojo išvykimo terminalo atidarymas – vasario 4 dieną. Numatoma, kad su startu Vilniaus oro uosto keleivių pralaidumas išaugs dvigubai: nuo 1,2 tūkst. iki 2,4 tūkst. per valandą.

Pernai Lietuvos oro uostai aptarnavo rekordiškai daug – 6,6 mln. keleivių. Šiemet skaičius turėtų augti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Lt pagaliukai ir Išvykimas stambiom raidem?

Lt pagaliukai ir Išvykimas stambiom raidem? portretas
Kokia emigracija?

apakes

apakes portretas
bet tai kiek neturinciu ka veikt gyvenime susirinko....
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių