- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nuo birželio 1 d. kelionės traukiniu kainuos daugiau nei pernai. Bilietų kainos vidutiniškai didės 11 proc. Tačiau dažnai traukiniais keliaujantiems žmonėms terminuotiems bilietams taikomos nuolaidos bus didinamos. Kas paskatino šiuos pokyčius ir kiek tiksliai brangs bilietai, pasakojama LNK reportaže.
„Įmonė apmoka, tad galime be streso dažnai keliauti traukiniais. Labai patogu, nes greitas susisiekimo būdas, gerai veikia ir internetas, tylu“, – kalbėjo pašnekovė.
„Galėtų truputį greičio pridėti. Girdėjau, kad iš Kauno į Vilnių kelionė truks pusvalandį, bet tai bus gal po kokių dešimt metų. Iš tikrųjų laukiame, kad pradės kursuoti greitieji traukiniai“, – šypsodamasis kalbėjo vyras.
„Blogai, kad brangs bilietai. Jau dabar man kelionė atsieina 15–16 eurų. Gal bus tuomet patogiau ir greičiau su automobiliu važinėti“, – svarstė kalbintas vyras.
„Tie du eurai nieko nereiškia, nes labai viskas gerai, patogu. Ir toliau važinėsiu traukiniais“, – porino garbaus amžiaus moteris.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Iš tiesų labai patogu keliauti ar į Vilnių, ar į Klaipėdą. Jeigu retai tenka važinėti traukiniu, tai neatrodo, kad labai brangu“, – teigė pašnekovas.
Kodėl nuo birželio 1 d. brangs traukinių bilietai, situaciją pakomentavo „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
– Traukinių bilietai brango prieš metus, dabar vėl branginate. Kodėl?
– Bilietai branginami ne todėl, kad atėjo keliavimo sezonas. Tiesiog atsižvelgiame į darbo užmokesčio augimą, didėjančią traukinių eksploataciją ir priežiūrą.
Didžiausi mūsų konkurentai yra automobiliu keliaujantys žmonės. Ir stengiamės juos kažkaip iš jų iškrapštyti.
– Kiek tiksliai brangs traukinių bilietai?
– Paskaičiavome, kad vidutiniškai – 11 proc. Skirtingiems maršrutams skirsis ir kaina. Pavyzdžiui, ilgesniam maršrutui bilieto kaina gali pakilti 1–1,5 euro. Važiuojant trumpesniu maršrutu, tas pokytis bus mažesnis.
– O kaip dėl išankstinių bilietų kainų, ar jos keisis žmonėms, kurie jau įsigijo bilietus?
– Ne, jei jau žmonės įsigijo bilietus, jų kaina jiems nesikeis. Gerai yra tai, kad galima naudotis įvairiomis nuolaidomis. Jas galima sekti mūsų internetiniame puslapyje. Kas antras parduodamas bilietas turi vienokią ar kitokią nuolaidą. Pavyzdžiui, tiems, kurie dažnai keliauja traukiniais į mokslus, į darbus ir turi terminuotus bilietus, jiems taikoma 50 proc. nuolaida nuo bilieto kainos.
– Gal žadate keleiviams ir kokių nors naujovių, daugiau komforto?
– Mes svarstome, kaip tą kelionę kiekvienam padaryti kuo geresnę, kuo įsimintinesnę, tad atnaujinome ir užkandžių bei gėrimų asortimentą traukinių meniu. Geriname ir interneto ryšį (Wi-Fi). Vystome pilotinį projektą. Jeigu jis pasiseks, tai turėsime labai puikų interneto ryšį traukiniuose.
– Nesibaiminate, kad brangsiantys bilietai atbaidys dalį keleivių?
– Mes tikimės, kad kokybė, komfortas, pasirinkimas tvariai keliauti bus svarbesnis veiksnys nei kažkiek pasikeitusi bilieto kaina. Mūsų tikslas nėra pasipinigauti. Priešingai, siekiame pritraukti kuo daugiau žmonių, kad klientų nuotaika keliaujant būtų kuo geresnė. Mes tikrai nesiekiame konkuruoti su autobusų vežėjais. Didžiausi mūsų konkurentai yra automobiliu keliaujantys žmonės. Ir stengiamės juos kažkaip iš jų iškrapštyti. Mūsų kainos tikrai nėra didesnės nei autobusų, tad nemanau, kad pabrangus šiek tiek bilietų kainoms, tai žmones atbaidys nuo tvaraus ir patogaus keliavimo būdo.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vyriausybė mažina biurokratines kliūtis nustatant infrastruktūros apsaugos zonas
Siekdama mažinti biurokratiją Vyriausybė supaprastino infrastruktūros apsaugos zonų nustatymo tvarką. ...
-
ILTE pramonės įmonių modernizavimui skyrė dar 80 mln. eurų
Nacionalinė plėtros įstaiga ILTE (buvusi „Invega“) pramonės modernizavimui skyrė papildomą 80 mln. eurų finansavimą. ...
-
N. Mačiulis: paliekame infliacijos dugną1
Po kurį laiką vyravusios defliacijos rudenį vartotojų kainoms vėl kylant, ekonomistai teigia, kad infliacijos žemumos – jau praeityje. ...
-
Ministerija: JAV teiks Lietuvai informaciją apie mažuosius branduolinius reaktorius1
JAV padės Lietuvai vertinti galimybes ateityje statyti ketvirtosios kartos mažuosius branduolinius reaktorius. ...
-
Lietuviai skolas dažniau „išsimušinėja“ patys: nepasitiki teisine sistema?
Tik kas ketvirtas lietuvis dėl negrąžintos skolos kreipiasi į antstolius ir vis daugėja tokių, kurie skolas „išsimušinėja“ patys. ...
-
Lapkritį – išankstinė 0,5 proc. mėnesio ir 1,1 proc. metinė infliacija
Išankstinė metinė infliacija – lapkritį, palyginti su pernai lapkričiu – siekia 1,1 proc., o mėnesio – lapkritį, palyginti su spaliu, – 0,5 proc., trečiadienį skelbia Valstybės duomenų agentūra. ...
-
Vyriausybė – už atlyginimų kėlimą mokslininkams
Vyriausybė trečiadienį pritarė, kad nuo kitų metų rugsėjo vidutiniškai 8 proc. augtų atlyginimai valstybiniuose mokslinių tyrimų institutuose dirbantiems mokslininkams. ...
-
Viceministras: 2026 metais pensijos turėtų viršyti skurdo ribą2
Atotrūkis tarp santykinės skurdo ribos, vertinamos pagal žmogaus pajamas, ir vidutinės pensijos toliau mažėja, o 2026 metais pensijos turėtų būti didesnės nei skurdo riba, sako socialinės apsaugos ir darbo viceministras Martynas Šiurkus. ...
-
Lietuva skyrė 5 mln. eurų įrengti saulės elektrines Ukrainoje
Lietuva skyrė 5 mln. eurų įrengti saulės elektrines Ukrainoje. Vyriausybė trečiadienį patvirtino tokios vertės paramos Ukrainos energetikos sektoriui programą. ...
-
Vyriausybė: 74 mln. eurų RRF lėšų – baterijoms, dviračių ir pėsčiųjų takams
Beveik 74 mln. eurų iš Lietuvai skirtų Europos Sąjungos (ES) Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano (RRF) lėšų bus papildomai skirta energijos kaupimo įrenginiams (38,55 mln. eurų) bei dviračių ir pėsčiųjų takams įrengti (...