- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Prieš kelias dienas su atnaujintais „Maserati GranTurismo“ ir „GranCabrio“ modeliais beveik vienu metu galėjo susipažinti ir amerikiečiai, ir šio legendinio automobilių gamintojo gerbėjai Europoje.
JAV automobilių pristatymas vyko greta Niujorko akcijų biržos, iškart po to atnaujintus modelius pamatė ir legendinio Gudvudo greičio festivalio lankytojai D. Britanijoje.
„Maserati“ automobiliai visuomet žavėjo savo išraiškingu dizainu ir subtiliu sportiškumu. Tai aukščiausios klasės automobiliai, kurie praeivius priverčia stabtelėti ir pasukti galvas į šoną. „Maserati“ yra vienas seniausių automobilių gamintojų, kuriam rūpi ne tik nepriekaištingas automobilių dizainas, bet ir vairavimo patirtis. Atnaujinti „GranTurismo“ kupė ir „GranCabrio“ kabrioletas puikiai atskleidžia „Maserati“ aistrą prabangai ir sportiškumui“, – sako „Maserati“ prekės ženklo Lietuvoje vadovas Martynas Lukošiūnas.
„Maserati GranTurismo“ istorija siekia 1947 metus, kai „Maserati A6 1500 GT“ modelis pirmą kartą buvo parodytas Ženevos automobilių parodoje. Praėjus dešimčiai metų buvo pristatytas pirmas masinei produkcijai skirtas „3500 GT“. Dabartinio modelio pirmtakas „3200GT“ debiutavo 1998-iais. Šis automobilis turėjo 3,2 l darbinio tūrio V8 benzininį variklį, kuriam pasiekti 370 arklio galių pajėgumą padėjo dvi turbinos. Dabartinis „GranTurismo“ debiutavo prieš dešimtmetį, tačiau buvo nuolat tobulinamas, kad galėtų suteikti tikrąsias ir pačias geriausias „Maserati“ automobilių savybes. Tai puikiai matoma šiemet atnaujintuose „GrandTurismo“ ir „GranCabrio“ modeliuose.
„Maserati“ genuose ir gilioje istorijoje užprogramuotas sportiškumas ir aistra greičiui bėgant laikui tik stiprėja. Tiek „GranTurismo“, tiek „GranCabrio“ turi 4,7 l darbinio tūrio V8 variklį, kuris be jokių papildomą oro padavimą užtikrinančių turbinų ar kompresorių sugeba pasiekti net 460 AG ir 520 Nm sukimo momentą. Dar vienas iškalbingas faktas, kad šie varikliai rankomis surenkami „Ferrari“ gamykloje Maranele. Tokiu būdu užtikrinamas ne tik visapusiškas autentiškumas, tačiau ir pati aukščiausia agregatų kokybė. Variklis savo galią į galinius ratus perduoda per šešių pavarų automatinę „ZF“ greičių dėžę. Taigi pristatymui Gudvudo greičio festivalis, kuriame demonstruojami patys greičiausi, brangiausi ir unikaliausi pasaulio automobiliai, buvo pasirinktas neatsitiktinai.
Dėl atnaujintos išvaizdos, modeliai tapo ne tik dar labiau traukiantys akį, bet ir gerokai aerodinamiškesni. Tai reiškia geresnę kuro ekonomiją ir dar aukštesnį komforto lygį dėl sumažėjusio vėjo triukšmo. Atnaujintų modelių salone patogu kaip ir anksčiau, tik naujų technologinių sprendimų pasirinkimas gerokai platesnis. Technologijų mėgėjams patiks naujas 8,4 colio lietimui jautrus ekranas automobilio funkcijoms valdyti, kokybišką garsą užtikrins aukščiausio lygio „Harman Kardon“ garso įranga. Automobilius bus galima derinti su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programomis išmaniuosiuose telefonuose.
Atnaujintas „Maserati GranTurismo“ galės būti „Sport“ arba „MC“ komplektacijos. „Sport“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 4,8 sekundės ir galės pasiekti maksimalų 299 km/h greitį. Šiek tiek lengvesnis „MC“ bus greitesnis. Iki 100 km/h įsibėgės per 4,7 sekundės, o maksimalus greitis sieks 301 km/h.
Automobiliai į gatves išriedės 2018-ųjų pradžioje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Mopedus ir lengvąsias keturrates priemones vairuoti galės tik 16 metų sulaukę jaunuoliai
Seimas šią savaitę pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis mopedus ir lengvąsias keturrates priemones galės vairuoti tik 16 metų sulaukę jaunuoliai. ...
-
Gamintojai – tarp optimizmo ir rūpesčių
Transporto priemonių ir joms skirtų reikmenų gamintojų stovyklose – permainingos nuotaikos: vieni džiaugiasi ūgtelėjusiu pardavimu, kiti kremtasi dėl sumenkusio pelno ar ketina atleisti darbuotojus, uždaryti gamyklas. ...
-
Ralio dalyviai pagerbs legendas
Kitąmet sausį vyksiančio 47-ojo Dakaro ralio dalyviai lenktynes pradės pagerbdami šių varžybų legendas, šiemet iškeliavusias anapilin. ...
-
Šalčio išdaigos baisios tik nepasiruošusiems1
Šią savaitę pasirodė pirmieji pranešimai apie plikledį. Staiga užklupusi šalna gali tapti nemalonumų kelyje priežastimi. Prastos padangos ar netinkamai prižiūrima stabdžių sistema šią tikimybę padidina dar labiau. O kur...