- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-rugsėjo mėnesiais labiausiai didėjo mobiliojo ryšio operatorių reklamos gross išlaidos – 104 proc., prekės ženklų kiekis šiame sektoriuje paaugo 65 proc.
Aktyviausiai šiemet reklamuojamas prekės ženklas – „Credit24“.
2014 m. taip pat didėjo mineralinio vandens ir gaiviųjų gėrimų (27 proc.), duonos ir miltų gaminių (17,5 proc.), automobilių (14 proc.) prekių ženklų kiekis. Alkoholinių gėrimų gamintojų padaugėjo tris kartus mažiau nei nealkoholinių – 8 proc.
Ryškesnis prekės ženklų sumažėjimas per 2014 m. sausį–rugsėjį pastebėtas žuvies ir jos gaminių sektoriuje, (19 proc.), buities higienos (16 proc.), vaistinių ir medicinos institucijų (12 proc.) bei pieno produktų (11,5 proc.). Taip pat sumažėjo medikamentų (8 proc.), prekybos tinklų ir centrų (7 proc.), finansų institucijų (5 proc.) prekės ženklų.
„Jau kelerius metus dažniausiai reklamuojamu prekės ženklu išlieka mažmeninės prekybos tinklas „Maxima”. Tačiau per pirmus devynis šių metų mėnesius „Maxima“ prekės ženklą reklamų kiekiu aplenkė greitojo kredito paslaugas pristatantis prekės ženklas „Credit24“. Į TOP 5-tuką dažniausiai reklamuojamų žiniasklaidoje prekės ženklų jau šeštus metus patenka „Tele2“. Šiemet taip pat dažniau buvo galima pamatyt ar išgirsti „Iki“, „Akropolio“, „Pildyk“, „Perlo“, „SMScredit.lt“, „Bitės“, „Norfos“ reklamas, lyginant su kitais prekės ženklais“, – teigė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
2014 m. buvo galima pastebėti, kad reklamos kampanijas pradėjo jau pažįstami prekės ženklai, kurie praeitais metais neskyrė lėšų reklamai („Mokilizingas“, „Skittles“, „Hepaxan). Aktyviai savo prekės ženklą šiemet reklamavo ir mažiau girdėti ženklai tokie, kaip „Dolmen“, „Herbion“, „Scholl“, „Mega Red“, „Jonė“, „Sip“, „Proenzi“, „Cappy“, „Urilive“, „Skanėsis“ ir kiti.
Ankstesniais metais buvę kai kurie ganėtinai aktyvūs prekių ženklai 2014 m. žiniasklaidoje išvis nepastebėti – „Twix“, „Algida“, „Grany“, „Dirol“, „Auksovokas.lt“, „Tide“, „Woolite“, „Septolete“ ir kiti.
Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.
„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.
*GROSS – tai reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
LTG kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais. ...
-
L. Savickas: „Teltonikos“ atveju politikai nevykdė elementarios politinės vadybos9
Kandidatas į ekonomikos ir inovacijų ministro postą Lukas Savickas mano, kad „Teltonikos“ skandalas kilo dėl politinių vadovų nesugebėjimo užtikrinti politinės vadybos. Jo teigimu, jei „Teltonikos“ projektui būtų paskirtas ko...
-
„Foxpay“ vadovas S. Galatiltis: Lietuvos banko sprendimas nebuvo netikėtas
Teisėsaugos akiratyje atsidūrusios ir licencijos netekusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ vadovas Saulius Galatiltis sako, jog Lietuvos banko (LB) sprendimas atimti įmonės licenciją nebuvo netikėtas. ...
-
Lietuvos bankas panaikino „Foxpay“ licenciją2
Lietuvos bankas (LB) už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikino teisėsaugos akiratyje atsidūrusios Ievos Trinkūnaitės valdomos finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, penktadienį paskelbė bankas. ...
-
Savivaldybė leido atnaujinti dalį gatvių šalia būsimo Vingio „Akropolio“
Šalia planuojamo naujo prekybos ir pramogų centro „Akropolis Vingis“ Vilniuje bus atnaujintos ir įrengtos naujos gatvės. ...
-
Šiandienio medicinos darbuotojo portretas: išskyrė 5 įgūdžius, reikalingus sveikatos priežiūros spec
Darbuotojams, norintiems sėkmingai įsitvirtinti darbo rinkoje, neretai tik profesinių žinių jau nepakanka. Tai rodo ir pernai Pasaulio ekonomikos forumo išskirti dešimt darbuotojams reikalingiausių įgūdžių, tarp kurių reikšming...
-
Į Sosnovecą vilioja ir architektūra, ir sportas
Dažnai Lenkija siejama daugiausia su vieta, kur vykstama apsipirkti. Tačiau šioje šalyje yra labai daug vietų, kurias verta aplankyti dėl visiškai kitų priežasčių. Vienas tokių paslėptų perlų yra Sosnovecas (Sosnowiec) – ...
-
Prestižinės UNESCO premijos „Moterims moksle“ laureatė: mokslas tuo ir žavus – jis pilnas netikėtumų4
Lapkričio 12 d. Vilniuje, Lietuvos mokslų akademijos (LMA) Didžiojoje konferencijų salėje įteikti diplomai UNESCO Baltijos šalių stipendijų konkurso „Moterims moksle“ laureatėms. ...
-
Verslo mentorystė: kaip noro tobulėti ir patirties sąjunga padeda verslams augti?2
Plėtojant verslą neišvengiamai kyla daugybė iššūkių. Juos įveikti gerokai lengviau turint patirtimi ir patarimais pasidalinti galinčius mentorius. Tai viena iš jau dešimtmetį gyvuojančios ir daugiau nei 150 mentori...
-
„Ignitis renewables“ pristatė jūrinio vėjo parko galimybes Lietuvos laivų savininkams2
Tarptautinės žaliosios energetikos bendrovės „Ignitis renewables“ vystomas jūrinio vėjo elektrinių parko projektas „Curonian Nord“ aplink save buria plačią verslų ekosistemą. Per Klaipėdoje surengtą susitikimą su laivų sav...