- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ „Baltic Brands 2024“ apdovanojimuose pripažintas geriausiu humoro jausmą turinčiu prekių ženklu Baltijos šalyse, o Lietuvoje šį titulą iškovojo „Pildyk“. Humoras padeda prekių ženklams išsiskirti ir kurti emocinį ryšį su auditorija. „Tele2“ profesionalai paaiškina, kodėl pasirinko šį drąsų komunikacijos kelią.
„Humoras yra neatsiejama mūsų prekių ženklo dalis nuo pat pirmųjų dienų rinkoje, todėl šis apdovanojimas mums – didžiulis įvertinimas. Nuo pat pradžių siekėme komunikuoti paprastai, aiškiai, nekomplikuotai ir išsklaidyti technologijas supančias baimes. Pasirinkome pozityvumo kryptį, kuri skiria mus nuo kitų ir yra mūsų nuolatinė vertybinė pozicija“, – sakė Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Humoras = matematika + šeštasis jausmas
„Tele2“ nuolat atlieka tyrimus, kad įvertintų reklaminio klipo emocinį poveikį. Tai leidžia geriau suprasti, kas pozityviai veikia žmones. Specialiai tam sukurta humoro skalė padeda nustatyti, kokie juokeliai yra tinkamiausi komunikacijoje, atsižvelgiant į auditorijos ypatumus.
„Visas mūsų reklamos humoras grindžiamas mokslu, matematika ir analize. Kiekvienas reklaminis klipas kruopščiai vertinamas, o emocinio poveikio rodikliai tampa gairėmis kuriant naujas kampanijas. Tačiau sėkmei reikia ir tam tikros intuicijos – „šešto jausmo“, kuris kyla iš patirties ir žinių“, – teigė V. Skujienė.
Anot „Tele2“ prekių ženklo vadovės, humoras stiprina simpatiją prekių ženklui. Jis leidžia paprasčiau ir efektyviau pristatyti pasiūlymus, tarp operatoriaus ir kliento bendrauti lengvai ir natūraliai.
„Kasdienis gyvenimas dažnai būna kupinas problemų, asmeninių iššūkių ir darbo rūpesčių. Todėl „Tele2“ savo reklamomis siekia skleisti gerą nuotaiką ir pozityvumą. Mūsų tikslas – praskaidrinti kliento dieną, aiškiai perteikiant svarbias žinutes“, – sakė V. Skujienė.
Humoras suteikia reklamai ilgaamžiškumo?
Reklamos ilgaamžiškumas, tvarumas vis dažniau priklauso nuo gebėjimo užmegzti stiprų emocinį ryšį su auditorija. Pasak Dominyko Žilėno, „Ogilvy Vilnius“ kūrybos direktoriaus, humoras yra nepakeičiamas dėmuo, kai norime pamatuoti reklamos paveikumą.
„Įrodyta, kad tvari reklama nėra vien tik ta, kuri sunaudoja mažiau resursų. Tai reklama, kuri per identišką kitoms reklamoms transliacijų kiekį sugeba sukelti daugiau emocijų. Mes siekiame stiprinti emocinį ryšį su auditorija, todėl momentas, kai prajuokini žmogų, tampa nepaprastai vertingas. Humoras šiame kontekste nėra rizika – tai investicija“, – teigė D. Žilėnas.
Kūrybos direktoriaus teigimu, serialo žanras turi tam tikrų niuansų, kurie padeda prajuokinti žiūrovą. Ilgalaikėse kampanijose humorą sukurti lengviau, nes auditorija spėja susipažinti su veikėjais ir jų charakteriais.
„Humoras dažnai kyla iš netikėtumo arba situacijų, su kuriomis auditorija tapatinasi. „Tele2“ ilgai transliuojami serialai su gerai atpažįstamais personažais ir temomis yra svarbus veiksnys, prisidedantis prie reklamos sėkmės. Veikėjų portretai padeda formuoti humorą – žiūrovai jau žino, ko galima tikėtis iš vieno ar kito personažo, ir tai suteikia papildomo malonumo. Pavyzdžiui, pirmą kartą žiūrint „Draugų“ serialą, ne viskas gali atrodyti juokinga, nes dar nežinai, kad Phoebe yra išsiblaškiusi, tačiau laikui bėgant jos elgesys pradeda kelti šypseną“, – mintimis dalijosi D. Žilėnas.
„Pildyk“ – šmaikščiausias prekių ženklas Lietuvoje
Lietuvoje geriausią humoro jausmą turinčiu prekių ženklu pripažintas „Pildyk“. Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė, teigia, kad humoro jausmas komunikacijoje veikia kaip veidrodis, atspindintis, apie ką yra parduodama prekė.
„Pildyk“ – tai išankstinio mokėjimo paslauga, skirta žmonėms, vertinantiems paprastumą ir siekiantiems laisvės pasirinkimuose. Būtent dėl šios priežasties mūsų komunikacijoje gausu šmaikštumo, nes toks tonas puikiai atspindi paslaugos esmę“, – sakė D. Jonušienė.
Pasak „Pildyk“ prekių ženklo vadovės, būti skoningai linksmu prekių ženklu yra žymiai sudėtingiau, nei pasirinkti ramų ir rimtą komunikacijos toną. Tai lemia sparčiai besikeičiančios humoro tendencijos ir plati auditorija, kurią apima prekių ženklas.
„Būti rimtu nėra taip sudėtinga, kaip prajuokinti mases. Tai nuolatinis ir iššūkių kupinas procesas. Kūrybinės agentūros nuolat tiria, atlieka apklausas, kad suprastų, kaip neperspausti, atrastų, kas patinka mūsų klientams. Turime nuolat balansuoti: jei vienas komunikacijos aspektas yra aštresnis, kitas turi būti lengvesnis ir panašiai“, – mintimis dalijosi D. Jonušienė.
Apdovanojimai „Baltic Brands 2024“ apklausą vykdė 2024 m. birželio–liepos mėnesiais, jame dalyvavo daugiau nei 3 tūkst. 15–74 metų ekonomiškai aktyvių Baltijos šalių gyventojų. Duomenis rinko tyrimų bendrovė „Norstat“. Tyrime buvo vertinami daugiau nei 600 prekių ženklų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prisidėti prie naujosios energetikos kūrimo įkvėpė ir Leonardo da Vinci
Įsivaizduokite, kad per vieną sekundę visa Lietuva panyra į visišką tamsą, – dingsta elektra, nustoja veikti visi prietaisai ir įrenginiai. Tamsoje paskęsta ne tik kiekvieno iš mūsų namai, bet ir gydymo įstaigos, mokyklos –...
-
SDG atidaro modernų biurą Marijampolėje3
Marijampolė, 2024 m. lapkričio 8 d. - SDG įmonių grupė praneša apie nuosavo biuro atidarymą Marijampolėje, adresu Kaimynų g. 10. ...
-
Bankrotas – verslo dalis?7
Pinigus avansu ėmęs, už prekes dešimtis tūkstančių eurų nesumokėjęs verslininkas Audrius Rimavičius kelia reikalavimus dėl teisės būti pamirštam viešojoje erdvėje. Tačiau paklaustas, ar sumokės skolas, verslininkai rėžė,...
-
„Megoje“ jau atidarytas kalėdinių dovanų miestelis
Jau įprasta, kad kasmet prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ vyksta kalėdinė mugė, iš įvairiausių Lietuvos regionų sukviečianti lankytojus, kurie nori įsigyti lietuvių gamintojų sukurtų išskirtinių, dažnai rankų darbo...
-
Teismas: Lietuvos paštas neturi mokėti 185 tūkst. baudos RRT
Regionų administracinis teismas ketvirtadienį panaikino 2023-iųjų pabaigoje Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) Lietuvos paštui skirtą beveik 185 tūkst. eurų baudą už kokybės rodiklių neįvykdymą. ...
-
ILTE investuos 96 mln. eurų į privačios skolos fondus: verslui išdalins apie 250 mln. eurų paskolų
Norėdama didinti šalies verslų prieigą prie kapitalo, partnerystės sutartį su Europos investiciniu banku (EIF) pasirašiusi finansų įstaiga ILTE (buvusi „Invega“) į alternatyvą bankų paskoloms – privačios skolos fondus...
-
Vilniaus rotušėje – renginys, skirtas ankstukų bendruomenės palaikymui (vaizdo įrašas)2
Priešlaikiniai gimdymai Lietuvoje paliečia per 1 tūkst. šeimų, todėl kiekvienam neišnešiotukui yra reikalingas visuomenės rūpestis ir palaikymas. Savo veiklomis viešoji įstaiga „Skirtingos spalvos“ jau penk...
-
CLINIC | DPC atidaro antrąją odontologijos kliniką Kaune: nuo šiol pacientų lauks ir Šilainiuose3
Didžiausias odontologijos klinikų tinklas Lietuvoje CLINIC | DPC toliau plečia savo veiklą ir atidaro naują dantų priežiūros centrą Kaune. Lapkričio 11 d. Šilainių mikrorajone duris atveria nauja klinika, kuri mūsų šalyje bus jau try...
-
Seimas linkęs pritarti Žemės ūkio duomenų centro pertvarkymui į akcinę bendrovę
Ketvirtadienį Seimas pritarė pataisoms, kuriomis siekiama pertvarkyti valstybės įmonę Žemės ūkio duomenų centrą (ŽŪDC) į akcinę bendrovę. ...
-
Seimas leido steigti transporto saugos tyrimų instituciją
Seimas ketvirtadienį nusprendė steigti transporto saugos tyrimų instituciją. ...