- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ilgąjį Joninių savaitgalį Lietuvoje liepsnojo ne tik laužai, bet ir čirškėjo maistas kepsninėse: kepimui skirtos mėsos pardavimai skaičiuojami šimtais tonų. Vien „Maximos“ parduotuvėse nupirkta daugiau nei 150 tonų sveriamos šviežios ir marinuotos mėsos bei per 50 tūkst. pakuočių fasuotų gaminių – šašlykų, dešrelių.
„Ilgaisiais vasaros savaitgaliais lietuviai stengiasi nepraleisti progos išvykti į gamtą ir užkaisti kepsninių ar šašlykinių, o jei orai leidžia – papoilsiauti gamtoje bent kelias dienas. Šios Joninės tokią tendenciją tik patvirtina. Lyginant šiuos metus su praėjusiais, kai papildomo laisvadienio neturėjome, mėsos pardavimai per Jonines išaugo 17 proc. Be to, šįmet orai gerokai karštesni, savaitgalis buvo be lietaus, tad ir troškulys žmones kankino labiau – gaiviųjų gėrimų pardavimai buvo net 39 proc. didesni nei pernai“, – sako „Maximos“ komercijos direktorė Vilma Drulienė.
Mėsos ir gėrimų pardavimai gerokai išaugo ir lyginant juos su įprastu šių metų savaitgaliu: mėsos prekybos tinklo parduotuvėse parduota 35 proc., gėrimų – 24 proc. daugiau.
Remiantis prekybos tinklo statistika, lietuviai lieka ištikimi įpročiams ir dažniausiai kepimui renkasi kiaulieną. Per tris dienas parduota 50 tonų šviežios kiaulienos, antra tiek sveriamų šašlykų ir dar 28 tūkst. pakuočių fasuotų šašlykų. Antra pagal populiarumą – paukštiena, kurios prekybos tinklo parduotuvėse nupirkta 25 tonos ir dar 12 tūkst. pakuočių paukštienos šašlykų. Kiaulienos ir paukštienos dešrelių bendrai parduota apie 22 tonos ir dar 15 tūkst. fasuotų pakuočių.
Tiesa, pagal pardavimų augimą labiausiai išsiskiria paukštienos dešrelės, kurių šįmet nupirkta daugiau nei dukart tiek, kiek pernai, ir net dešimt kartų daugiau nei užpernai. Dar vienas pokytis – lietuviai vis dažniau renkasi kepimui jau paruoštą mėsą. „Šviežios mėsos šašlykų pardavimai šįmet, lyginant su pernai, išaugo 56 proc., o štai šviežios kiaulienos – sumažėjo 17 proc., nors per ankstesnes Jonines šių prekių pardavimai buvo stabilūs“, – teigia V. Drulienė.
Gaiviųjų gėrimų prekybos tinklo parduotuvėse bendrai parduota net 2 mln. butelių. Atsižvelgiant į tai, kad didelės dalies jų tūris siekia 1,5 litro arba 2 litrus, galima drąsiai teigti, kad bendras nupirktų gėrimų kiekis viršija 2500 kubinių metrų – tiek vandens talpina Olimpinis plaukimo baseinas.
Iš gaiviųjų gėrimų populiariausi – gazuoti gėrimai ir gazuotas vanduo, kurių bendrai nupirkta per 1 mln. pakuočių.
Pagal pardavimų augimą taip pat išsiskiria ekologiškos sultys, nektarai ir sulčių gėrimai bei beržų sula – jų pardavimai, lyginant su pernykštėmis Joninėmis, išaugo daugiau nei du kartus, o taip pat izotoniniai gėrimai, kurių parduota 2,5 karto daugiau nei pernai metais.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Hofmanas: turiu suvaldyti šitą krizę
Asociacijai „Riešės bendruomenė“ paprašius Žemės ūkio ministerijos paaiškinti, kodėl uždaromas jos valdomas Riešės žirgynas, žemės ūkio ministras Ignas Hofmanas žada padaryti viską, kad žirgynas būtų i&s...
-
Pokalbius „Oro navigacijoje“ slapta įrašinėjęs Beliūnas išgirdo galutinį teismo sprendimą
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) galutinai atmetė už neteisėtą techninių priemonių įrengimą ir pokalbių pasiklausymą nuteisto buvusio „Oro navigacijos“ Saugos ir saugumo departamento vadovo Mariaus Beliūno skundą. ...
-
Beldžiasi į užtrenktas duris: siūlo stabdyti...
Lietuva dar kartą paragino Minską stabdyti Astravo atominės elektrinės (AE) pirmojo ir antrojo blokų darbą bei išspręsti visas branduolinės saugos problemas. ...
-
„Mega“ fiksavo didžiausius pardavimus ir lankytojų srautus per 19 veiklos metų
2024 m. gruodis Kauno prekybos ir laisvalaikio centrui „Mega“ buvo išskirtinis. Šį mėnesį pardavimai, be „Senukų“ parduotuvės, pasiekė istoriškai didžiausią sumą per visus 19 veiklos metų ir buvo daugiau k...
-
Į skandalus įsivėlusi „BaltCap“ pranešė apie neskelbiamos vertės sandorį
Investicijų bendrovės „BaltCap“ portfelio įmonė „FCR Media“ kartu su Norvegijos internetinės informacijos bei skaitmeninės rinkodaros paslaugų įmone „1881 Group“ ir Vokietijos skaitmeninės žiniasklaidos grupe &bdqu...
-
VMI įspėja vartotojus: ką svarbu žinoti
Dėl planuojamo EDS serverių perkėlimo nuo penktadienio iki sekmadienio vartotojams nebus pasiekiamos VMI sistemos. ...
-
Atskleidė „Swedbank“ 2024 m. priskaičiuoto solidarumo mokesčio sumą
Bendrosios „Swedbank“ Lietuvoje pajamos 2024 m. išaugo 5 proc. ir siekė 803 mln. eurų, praneša bankas. Finansų institucija informuoja, kad 2024 m. pabaigoje jos grynosios palūkanų pajamos ir grynosios komisinių pajamos sudarė a...
-
Išleidžiami žemaičių genčiai skirti pašto ženklai
Lietuvos paštas penktadienį išleidžia pirmuosius šių metų naujus pašto ženklus. Pašto ženklus, pavadintus „Baltų gentys. Žemaičiai“, sukūrė menininkė Irma Balakauskaitė. ...
-
Teisėsaugos akiratyje atsidūrusi „Foxpay“ nenuleidžia rankų: pradeda bylinėtis su Lietuvos banku
Teisėsaugos institucijų akiratyje atsidūrusi finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ pradeda bylinėtis su Lietuvos banku dėl jos veiklos ribojimo. ...
-
Premjeras dėl „Teltonikos“ skandalo: mes vaikštome skruzdėlių takais
Žiniasklaidai paskelbus, kad Lietuvos aukštųjų technologijų bendrovės „Teltonika“ produkcija 2023–2024 metais per trečiąsias šalis buvo gabenama į Rusiją, premjeras Gintautas Paluckas teigia šioje situacijoje nem...