Ekspertas: vokiečiai dar nežino, ką sugeba Lietuvos baldų gamintojai

  • Teksto dydis:

Interjero tendencijos – mano namai, mano tvirtovė

„Möbelmarkt“ vyriausiasis redaktorius sako, kad naują kvėpavimą įgavęs skandinaviškas dizainas – svarbi, tačiau toli gražu ne vienintelė vyraujanti tendencija.

„Stebimas vis aktyvesnis vintažinio interjero atgimimas, taip pat vis daugiau žmonių susižavi gamtos formas atkartojančiais baldais bei interjero elementais“, – tendencijas vardija ekspertas.

Vakaruose ryškėja ir dar viena interjero tendencija, susijusi ne tik su dizainu, bet iš esmės besikeičiančiu suvokimu, kas yra namai, kokia jų funkcija.

„Dėl įvairiausių globalių priežasčių, galų gale priartėjusio terorizmo pavojaus, Vakaruose stiprėja pojūtis, kad pasaulis tapo nesaugus, grėsmingesnis nei anksčiau. Todėl žmonės instinktyviai daugiau investuoja į namų jaukumą, mėgina susikurti saugią užuovėją nuo pasaulio negandų. Tai taip pat diktuoja tam tikrus pokyčius interjere“, – atskleidžia „Möbelmarkt“ redaktorius.

Vokietijos rinka: būsite tikrinami

Vokietijos rinką ketinantiems užkariauti gamintojams H.Merkelis pirmiausia rekomenduoja kritiškai įsivertinti savo įmonės galimybes ir siekius.

„Žinoma, pirmiausia reikia pasidaryti rinkos analizę, išsiaiškinti, kaip ji veikia, nes Vokietijos rinka, deja, tikrai nėra iš paprastųjų. Išsiaiškinkite paklausą ir kainų ribas. Jei matote, kad galite pasiūlyti tinkamą kainos ir kokybės santykį, nesvarbu, kokio dydžio gamintojas esate, teks ieškotis partnerių. 80 proc. Vokietijos baldų rinkos valdo didieji koncernai ir kontaktai su jais yra vienas patikimiausių raktų į rinką“, – aiškina H.Merkelis.

Tačiau derybos su koncernais nėra paprastos, o Lietuvos gamintojams patariama apsišarvuoti kantrybe, mat potencialūs partneriai kruopščiai tikrinami.

Dar vienas būdas įžengti į rinką – kooperuotis su Vokietijos rinkoje dirbančiais importuotojais.

Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmai Lietuvoje nuolat tarpininkauja verslo partnerių ieškančių abiejų šalių baldų ir medienos sektoriaus įmonėms. Pasak rūmų atstovės Daivos Paulauskienės, ypač dažnai Lietuvoje dairomasi baldų komponentų gamybos pajėgumų, tačiau šalies įmonės sugeba sudominti Vokietijos rinką ir savo sukurta produkcija.

„Tam, kad pirmas pasirodymas Vokietijos rinkoje nebūtų repeticija, įmonėms siūlome specialius mokymus. Gyvas tokio bendradarbiavimo pavyzdys yra įmonė „Pupt/Pušku pušku“. Ji savo kelią pradėjo nuo dalyvavimo baldų parodoje Lietuvoje, vėliau pasiūlėme jiems dalyvauti baldų parodose Vokietijoje, o dabar įmonė čia jau sėkmingai prekiauja savo sėdmaišiais“, – sako Daiva Paulauskienė.

Daugiau ne tik apie Vokietijos rinkos tendencijas, bet ir apie galimybes plėsti verslą, bus galima sužinoti spalio 6-9 d. parodų ir kongresų centre LITEXPO vyksiančioje parodoje „Baldai“. Čia ne tik prisistatys Vokietijos gamintojai bei prekybininkai, bet ir spalio 7 d. renginyje „Eksporto galimybės Lietuvos baldų pramonei Vokietijoje” savo įžvalgomis dalinsis rinkos subtilumus išmanantys ekspertai.

Paroda „Baldai“ vyks spalio 6-9 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO.  Joje dalyvaus per 100 įmonių iš Lietuvos, Latvijos, Lenkijos, Vokietijos, Italijos, Turkijos, Baltarusijos, savo idėjas pristatys jaunieji Lietuvos dizaineriai. Kartu parodoje bus demonstruojamos baldų ir medienos pramonės technologijos ir įrengimai, apdailos medžiagos ir priemonės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių