- Autobild.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mūsų bandomasis automobilis Golf III.
(Kaina 250 eurų. Rida 233 342 km).
Neįtikėtina, ką gali padaryti keletas vandens kibirų, dulkių siurblys ir prietaisų skydelio polirolis. Golfas net tviska, salonas atrodo nepriekaištingai. Spidometras rodo 233 342 kilometrus, kai kurie puošybos elementai išduoda, kad vienas iš šešių ankstesnių savininkų buvo tiuningo mėgėjas.
Puikios sėdynės, medžiagos neprairusios, čia yra net stoglangis. Neįtikėtina, kad šis automobilis toks pigus.
Mūsų bandomasis važiavimasVingiuotas kelias. Fotografas ketina padaryti daug nuotraukų? Smagu.
Golfas puikiai įveikia posūkius, niekas nebarška, o vairas nevibruoja. Gerai, kad visos priekinės pakabos guminės svirčių įvorės pakeistos naujomis. 1.8 variklis traukia užtikrintai, be to, jis laikomas vienu labiausiai patikimu VW varikliu.
Tačiau atminkite, kad kas 30 000 km reikia patikrinti dantytąjį diržą.Mūsų nuosprendis. 250 eurų ir dveji metai ant ratų – pigiau nebūna. Jei kas nors suges, tam yra internetas arba laužynas, kur viskas tikrai pigu.Viso labo tik 250 eurų. Už tiek nenusipirksi net padoresnio dviračio – visų geresnių kaina prasideda nuo 300 eurų. Be to, akivaizdu, kad vieno dviračio šeimai tikrai nepakaks. “Auto Bild” skaitytoja Carmen (38 m.) ir jos draugas Michaelis (44 m.) iš Oberaulos (Hesseno žemė) sumokėjo 250 eurų už Golfą, kurio technine patikra galioja dar dvejus metus. O buvo taip.
Rūdys: Golf III skylėtas lyg olandiškas sūris. Slenksčiai gausiai sulopytiPrieš keletą savaičių mechanikas Michaelis, eidamas į parduotuvę, kelkraštyje pastebėjo Golf III Variant. Baltą, su benzininiu 1.8/75 AG varikliu, kurio spidometras, savaime suprantama, rodė daugiau kaip 200 tūkst. km ridą.
Automobilis buvo pakeitęs šešis savininkus ir jo technine apžiūros terminas jau buvo pasibaigęs.
“Pardavėjas prašė 200 eurų, tačiau tai buvo derybų objektas,” – pasakoja 44 metų vyras. Prašoma suma už tokį surūdijusį Golfą jam pasirodė gerokai per didelė, tad jie sulygo už 100 eurų.
O tada naujasis savininkas ėmėsi darbo. Sutvarkė skardas, internete išsiderėjo keturis lengvojo lydinio ratlankius už 16,05 euro, visiškai naują išmetamųjų dujų sistemos vidurinįjį bakelį įsigijo už visai juokingą sumą – 9,07 euro. Nupirko naujas detales priekinei pakabai, suvirino skardas ir susuko veržles.
Į senuką Golfą jis iš viso investavo 10 valandų darbo, o tada nuvyko į techninę apžiūrą, kur istorija sulaukė sėkmingos pabaigos.Išmetamųjų dujų patikrą Golfas praėjo bravūriškai, tikrinantis specialistas automobilio būklę įvertino teigiamai ir nustatė tik keletą smulkių trūkumų.
Michaelis suskaičiavo – automobilis iš viso jam atsiėjo 248 eurus ir septynis centus – 50 eurų pigiau nei padoresnis dviratis.
Senučiukame Golfe vietos pakanka visai šeimai, o ir techninė apžiūra galioja dvejus metus. Štai kaip galima taupyti šiandien!
Mechanikas Michaelis sako: “Kiekvienas, kuris sugeba virinti ir sukti veržles, gali važinėti tokiu pigu automobiliu”. Na, žinoma, geriausia tokiu, kaip šis masiškai gamintas Golf III (1991–1999). Pigių detalių galima įsigyti laužyne, kurių ten yra tikrai daug.
Sausa: transmisija sandari. Tai nebūdinga Golf III. Gal nėra alyvos?
Privalumai:
- Daug ir pigių atsarginių dalių
- Kokybiškas salonas
- Patikimas benzininis variklis
Trūkumai:
- Labai rūdija
- Netvirta pakaba
- Erzina gendančios smulkmenos
Išvada
250 eurų už šį Golfą. Pigiau galima tik vaikščioti pėstute, nes net geras dviratis kainuoja daugiau.
Tačiau būkime sąžiningi: ką nors panašaus gali pirkti tik tas, kurio garaže yra suvirinimo aparatas, o savininkas sugeba pats juo naudotis.
O kas pasitiki savo jėgomis ir drįsta remontuoti silpną pakabą bei moka pakeisti dantytąjį diržą, gali įsigyti net ir tokį surūdijusį Golf III.
Maža kaina už dar tinkamą techninę apžiūrą pereiti egzempliorių ir pigios atsarginės detalės kalba pačios už save.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...