- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
V. Žala septintajame greičio ruože – antras: buvome nusiteikę kovingai
-
V. Žala septintajame greičio ruože – antras: buvome nusiteikę kovingai
-
V. Žala septintajame greičio ruože – antras: buvome nusiteikę kovingai
-
V. Žala septintajame greičio ruože – antras: buvome nusiteikę kovingai
-
V. Žala septintajame greičio ruože – antras: buvome nusiteikę kovingai
-
V. Žala septintajame greičio ruože – antras: buvome nusiteikę kovingai
-
V. Žala septintajame greičio ruože – antras: buvome nusiteikę kovingai
-
V. Žala septintajame greičio ruože – antras: buvome nusiteikę kovingai
-
V. Žala septintajame greičio ruože – antras: buvome nusiteikę kovingai
Šeštadienį, sausio 7-ąją, automobilių ir sunkvežimių ekipažai Dakare įveikė sutrumpintą, tačiau pagal improvizuotas maratoninio etapo taisykles organizuotą septintąjį greičio ruožą. Žvėrimi vadinamą „Prodrive Hunter“ visureigį pagaliau prisijaukinęs „Teltonika Racing“ komandos ekipažas, Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, nuo lyderio atsilikę mažiau nei devyniomis minutėmis tarp visų automobilių įskaitos dalyvių užėmė antrąją vietą.
„Diena praėjo smagiai. Greičio ruožas buvo techniškas – teko gerokai pasidarbuoti sukinėjant vairą. Buvom nusiteikę kovingai, tačiau tuo pat metu stengėmės pasaugoti padangas, nes akmenų tikrai netrūko. Ir aišku, reikia pagirt Paulo, kuris savo darbą atliko tiesiog nuostabiai, o tikrai buvo labai klaidžių vietų“, – po finišo kalbėjo lenktynininkas.
Išsaugojo padangas, bet neteko šoninio stiklo
Lietuvių komandos ekipažui šį kartą netgi pavyko išsaugoti visas sveikas padangas. Nebuvo ir tempą mažinti vertusių gedimų. Vienintelis smulkus incidentas – važiuodami pro brūzgynus kliudė medžio šaką ir sutrupino dešinės pusės šoninį langą. Kaip juokavo V. Žala, siekiant maksimalaus rezultato – tai nedidelis praradimas.
Finiše buvome maloniai nustebinti.
Neįprastas improvizuotas maratoninis greičio ruožas, po kurio technikai automobilius galės aptarnauti tik dvi valandas, „Teltonika Racing“ ekipažui papildomų sunkumų nesudarys. V. Žala suprato organizatorių ketinimus. Anot lenktynininko, tokiu būdu tiesiog buvo bandoma išspręsti dėl nepalankių orų susidariusią situaciją.
„Svarbiausia, kad nereikėtų miegoti baloje. Važiuosim pažiūrėt kokios dabar sąlygos bivake: palapinę, miegmaišius ir kilimėlius turim. Technikams dviejų prie automobilio praleistų valandų irgi turėtų užtekti – pažeidimai priekyje yra labiau kosmetiniai“, – prieš ilgą kelionę link bivako kalbėjo sportininkas.
V. Dranginio nuotr.
Vieniems poilsis, kitiems – papildomi kilometrai
Iki 333 kilometrų sutrumpintas greičio ruožas pasižymėjo įvairove – ekipažams vėl teko saugoti padangas įveikiant akmenuotus kalnų tarpeklius, skrieti maksimaliu greičiu smėlio lygumomis ir šokinėti per kopas. Motociklų ir keturračių įskaitų dalyviai šeštadienį ilsėjosi, o automobilių ir sunkvežimių ekipažams, įskaičiuojant pervažiavimus, teko įveikti daugiau nei 860 kilometrų.
V. Žalą šeštadienį aplenkė tik „Toyota“ komandos atstovas Yazeedas Al Rajhi. Trečias finišavo vieną iš trijų Dakare dar likusių „Prodrive Hunter“ automobilių vairuojantis Guerlainas Chicherit. Dienos pradžioje pagrindinis „Prodrive“ ekipažų varžovas iš tiesų buvo Mattias Ekstromas, tačiau švedas šį kartą kliudė akmenį ir sulaužė „Audi“ hibridinio visureigio pakabą.
„Visą dieną važiavome praktiškai vieni – priekyje nieko nematėm. Vienu metu Mattias Ekstromas lyg ir bandė mus vytis, bet ir jis galiausiai dingo iš veidrodėlių. Taip ir nuvažiavom 330 kilometrų be kompanijos. Tuomet labai sunku įvertinti, koks yra tavo paties tempas, todėl finiše buvome maloniai nustebinti“, – apie varžybų dienos eigą pasakojo V. Žala.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Rimkenzo po apsižodžiavimo su S. Maslobojevu: žmogiška yra klysti, bet atleisti – dieviška7
Šeštadienį Kauno „Žalgirio“ arenoje kovinio sporto organizacija UTMA surengs vieną įspūdingiausių turnyrų. Vis dėlto prieš renginį surengtoje spaudos konferencijoje netrūko įtampos tarp Dovydo Rimkaus (Rimkenzo) ir S...
-
Tragedija pasaulio jaunimo dviračių čempionate: parkrito ir žuvo 18-metė3
Per pasaulio jaunimo dviračių čempionatą Šveicarijoje įvyko tragiška nelaimė. ...
-
Mirė pirmasis nepriklausomos Lietuvos olimpinės delegacijos vėliavnešys G. Jasinskas2
Eidamas 57-uosius, mirė olimpietis Gintaras Jasinskas – pirmasis istorijoje nepriklausomos Lietuvos olimpinės delegacijos vėliavnešys. ...
-
Tikslo sieks savo aikštėje
2025 m. pasaulio moterų rankinio čempionato atrankos pirmas etapas vyks šiemet Lietuvoje. Tai paaiškėjo britams atsisakius rengti šias varžybas. ...
-
S. Maslobojevo nervai neatlaikė – spaudos konferencijoje puolė Rimkenzo: tu padarei klaidą, py**re39
Artėjantį šeštadienį Kauno „Žalgirio“ arenoje kovinio sporto organizacija UTMA surengs vieną įspūdingiausių turnyrų. Per vieną vakarą „UTMA 9“ turnyre kovos tokie Lietuvos kovotojai kaip Sergejus Maslobojevas, H...
-
Dviračius mynė ne vien patyrę lenktynininkai
Finišavo Lietuvos kalnų dviračių (MTB) maratonų taurės sezonas. Pergales šventė Lina Povilaitytė ir Andrejus Dolgovas. ...
-
S. Maslobojevas – apie pasaulio čempiono diržą ir „nieką“ D. Dirkstį1
Sergejus Maslobojevas, neseniai pasirašęs sutartį su lyg ant mielių augančia Lietuvos kovinio sporto organizacija UTMA, jau šį savaitgalį sugrįžta į ringą Lietuvoje – UTMA-9 renginyje „Žalgirio“ arenoje buvęs pasauli...
-
V. Žalos karjeros posūkis: vairuos supersunkvežimį1
„Radikalų mano sprendimą labiausiai paskatino aukštesnių rezultatų alkis“, – pareiškė Vaidotas Žala, kitąmet Dakaro ralyje vairuosiantis ne sau įprastą visureigį, bet sunkvežimį. ...
-
E. Riabko: kitąmet sugrįšiu stipresnis
„Kitąmet sugrįšiu stipresnis ir vėl sieksiu aukso“, – pabrėžė Edgaras Riabko, iškovojęs trečią per savo karjerą motorlaivių „Formulės-2“ (F2) pasaulio čempionato sidabro medalį. ...
-
Pirmą kartą šalies ralio trasas išbandys ir Turkijos sportininkas
Daugelio automobilių sporto meistrų ir žiūrovų atmintyje dar neišblėsę prieš metus vykusio, jubiliejinio, 50-ojo „Kauno rudens“ ralio vaizdai. ...