- technologijos.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ispanijos labdaros organizacija „Anar“ išleido unikalų plakatą, kuriame slapta žinutė ir informacija (pagalbos telefono numeris) prievartą patiriantiems vaikams perduodama taip, kad jos nemato suaugusieji.
Visa Ispanijos fondo „Aid to Children and Adolescents at Risk Foundation“ (Anar) plakate išspausdinta informacija matoma tik iš vaikiško ūgio perspektyvos. Žvelgiant iš aukščiau, dalis informacijos pradingsta – visai kaip vadinamuosiuose trimačiuose (3D) atvirukuose.
Slapta tik vaikams matoma žinutė plakate yra tokia: „Jei tave kas nors skriaudžia, paskambink šiuo telefono numeriu ir mes tau pagelbėsime.“
Praeidami pro šį plakatą suaugusieji mato tik berniuko veidą. Beje, žvelgiant iš vaiko perspektyvos, tame veide atsiranda mėlynė ir kraujas ant lūpų.
Plakatą išplatinusi labdaros organizacija išreiškė viltį, kad plakatas užtikrins pagalbos numeriu paskambinti nusprendusio vaiko konfidencialumą. Tokia kampanija buvo sugalvota siekiant informuoti vaikus, kurie galimai patiria smurtą ir gatvėje yra lydimi smurtautojo. Kampanijos sumanytojai iš pradžių baiminosi, kad jei pagalbos numeris plakate bus užrašytas atvirai (matomas ir vaikui, ir jį lydinčiam asmeniui), tai vaiką lydintis asmuo gali plakatą vaikui pakomentuoti taip, kad jis nebenorės siekti pagalbos.
„Žinutė plakate yra skirta tik vaikams – nuo suaugėlių akių ji paslėpta“, - pabrėžia plakatą kūrusios reklaminės agentūros atstovas. – Aukštį apskaičiavome taip, kad slaptą žinutę matytų dešimtmečiai ir jaunesnio amžiaus vaikai."
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Technologijų bendrovės paskelbė kursiančios priemones DI saugumui užtikrinti
Keletas didelių technologijų pramonės dalyvių – verslo, mokslo ir pilietinės visuomenės atstovų – pirmadienį per pertrauką tarp Paryžiaus viršūnių susitikimo, kuriame gvildenami šios technologijos klausimai, renginių pris...
-
Lietuva kratosi „DeepSeek“: vyriausybiniu lygmeniu – rimti svarstymai
Lietuva svarsto vyriausybiniu lygiu riboti prieigą prie Kinijoje sukurto generatyvaus dirbtinio intelekto (DI) technologijų pokalbių roboto „DeepSeek“. ...
-
Ar esame pasiruošę karui kibernetinėje erdvėje?
Jeigu karas vyksta ir kariaujama kiekvieną dieną, tai kokie yra tie mūšiai kibernetinėje erdvėje? Apie tai LNK žurnalistas kalbėjosi su „Scalewolf“ vadovu, buvusiu krašto apsaugos viceministru Edvinu Kerza. ...
-
Link Žemės artėja „miestų žudiku“ pramintas asteroidas
Didžiulis sprogimas danguje, kurio metu išsiskiria šimtus kartų daugiau energijos nei sprogus ant Hirošimos numestai bombai, ryškus it Saulė akinantis žybsnis ir daugelio kilometrų spindulių viską aplinkui griaunanti smūgio ...
-
„Google“ nebežada užtikrinti, kad DI nebūtų naudojamas ginklams kurti
„Google“ antradienį atnaujino savo principus, susijusius su dirbtiniu intelektu, atsisakydama pažadų užtikrinti, kad ši technologija nebūtų naudojama ginklams kurti ar stebėjimo tikslais. ...
-
Ištirti asteroido mėginiai: juose – gyvybės užuominos
2016-aisiais paleistas robotizuotas zondas „Osiris-Rex“ nuskriejo milijonus kilometrų iki labai senoviško asteroido. Jis ne tik nuskrido, bet ir sugebėjo nusileisti bei specialiu griebtuvu paimti maždaug 160 gramų mėginį nuo jo pavir&s...
-
Lietuvių mokslininkų atrastam asteroidui suteiktas garbingas vardas
Lietuvių mokslininkų atrastam asteroidui suteiktas pirmojo Vilniaus universiteto (VU) rektoriaus Petro Skargos (1536–1612) vardas, pirmadienį pranešė universitetas. ...
-
Lietuvos vadovai iš socialinio tinklo „X“ nesitrauks: atsakė, kodėl
Valstybės vadovai neketina sekti Vokietijos gynybos ministerijos sprendimu nebeskelbti įrašų kritikos dėl didelio dezinformacijos kiekio susilaukiančiame socialiniame tinkle „X“. ...
-
Mūsų duomenys – kuras Pekino progresui?
Sausio 27-oji priminė dieną, kai aplenkdama JAV Sovietų Sąjunga paleido dirbtinį Žemės palydovą – konkurentų pasiekimas sukrėtė amerikiečius, tačiau galiausiai tapo impulsu skubinti kosminių technologijų plėtrą. ...
-
Ar dirbtinis intelektas atims mūsų darbus?
Indija jau turi savo pirmąją virtualią instagramo žvaigždę, sukurtą dirbtinio intelekto. Ji turi 0,5 mln. sekėjų ir daro tikrą nuomonės formuotojos darbą – kuria reklamas, juokingus trumpus vaizdo įrašus. Neabejotinai taip užsidirba ...