„Vakarų krova“ jau perkrovė 1 mln. tonų krovinių

  • Teksto dydis:

„Vakarų krovos“ rodikliai demonstruoja nuoseklų augimą ir ženkliai pranoksta bendrąjį krovos vidurkį Klaipėdos uoste. Vakarų laivų gamyklos grupės įmonė šiemet jau perkrovė 1 mln. tonų krovinių.

1 mln. tonų krovinių įmonei perkrauti pavyko savaite anksčiau nei praėjusiais metais. Antrojoje vasaros pusėje tradiciškai išauga žemės ūkio produkcijos krovos mastai, tad paskutinės tonos į „Vakarų krovos“ milijoninį rezultatą subyrėjo sėlenų granulių pavidalu.

Visgi esminis faktorius, prisidedantis prie sėkmingos įmonės veiklos, – jau kelerius metus iš eilės stabiliai augantys „Vakarų krovos“ perkraunamo metalo laužo kiekiai. Ši krovinių rūšis sudarė apie 40 proc. iš šiemet perkrauto milijono tonų. Prie rezultato taip pat ženkliai prisidėjo ir birių krovinių segmentas – perkrauta nemažai žemės ūkio produkcijos, trąšų.

Šiemet „Vakarų krovos“ augimas yra net 6,3 proc. didesnis lyginant su 2023 m. sausio–liepos mėnesiais. Rezultatas lenkia bendruosius Klaipėdos uosto rodiklius – šiemet jame fiksuojama 0,5 proc. didesnė krova, o situacija vertinama kaip besistabilizuojanti.

„Nepaisant geopolitinės situacijos ir sankcijų baltarusiškiems bei rusiškiems kroviniams, mūsų krovos apimtys nuo 2022 m. rodo nuoseklų augimą. Dėmesys modernizacijai ir investicijos – svarbūs faktoriai, įgalinantys pasiekti sėkmingų rezultatų“, – akcentavo „Vakarų krovos“ direktorius Gediminas Rimkus.

Partnerių nuotr.

Stambiausia ir labiausiai pasiteisinusi pastarųjų kelerių metų įmonės investicija – elektrohidraulinio krano „E-crane“ įsigijimas. 2022 m. rugpjūtį pradėtas eksploatuoti kranas, į kurį buvo investuota beveik 2,7 mln. Eur, viršijęs visus „Vakarų krovos“ ir klientų lūkesčius, jau atsipirko.

Ateities prognozės, anot įmonės vadovo, – optimistiškos. Esamus pajėgumus planuojama dar labiau didinti, siekiant atliepti poreikius tiek potencialių, tiek ir esamų partnerių, planuojančių didinti krovos apimtis. „Svarbu augti kartu su klientais. Siekiant užtikrinti dar aukštesnę teikiamų paslaugų kokybę ir didelį jų spektrą, būtina vystyti tiek infrastruktūrą, tiek ir suprastruktūrą. Kalbant apie pastarąją, šiuo metu vyksta derybos su potencialiais klientais dėl naujo žemės ūkio produkcijos sandėlio statybos, taip pat planuojame investicijas į dar vieną mobilų ir technologiškai pažangų kraną“, – pažymėjo G. Rimkus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

siaips

siaips portretas
Kuo giriamės? Metalo laužo didesne perkrova- necivilizuotu salių versliuku, O kad ta didesne perkrova tai didesnis miesto užterštumas metalo dulkėmis kurios sukelia plaučiu veži, kodėl žiniasklaida nerašo, nepasigiria. Už tokios straipsnius niekas nemoka. Vienas pasiūlymas tiems perkrovejams iš Vakaru perkrovos – gyventi su savo seimą, vaikais prie metalo laužo sandėliavimo ir perkrovos vietos ne didesniame nuotolyje kaip 5 km. Galima ir arčiau, pvz. už 100 metru ir taip gyventi visa gyvenimą, sveika ir saugu, ir gimines tęstinumas tik platės.

Matomai

Matomai portretas
Didelės krovėjų algos

Ja ja, naturlich

Ja ja, naturlich portretas
Tik nereikia situ "šudoptimistiniu" straipsniu tipo krova KLaipedos uoste auga. Daunai patys nupjovete saka ant kurios sedejote t.y. prasikote Belkalio tranzitra.Taskas. O dabar pirmyn, galite rasyti apie "penkmecio super rezultatus", valdiskos erkes galvos, kad istikruhu viskas auga ir gereja...
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių