- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Norvegijoje kruizinių laivų interjero darbus atliko UAB „Aros Marine“ 250 darbuotojų komanda. Klaipėdoje sėkmingai veikianti laivų interjero įrengimo įmonė UAB „Aros Marine“ pirmąjį metų ketvirtį pradėjo įgyvendinusi didžiausią projektą savo istorijoje. Per 32 d. renovavo du didžiulius septynių denių laivų interjerus.
Projektas buvo įgyvendintas pasirašius sutartį su pasauline ekspedicinių kelionių lydere, kompanija „Hurtigruten“. Ši viena didžiausių Norvegijos kruizinių laivų bendrovė vykdo keliones palei Norvegijos pakrantę ir į tolimiausius kraštus – Antarktidą, Špicbergeną, Grenlandiją ir Islandiją. Šios flotilės laivuose telpa nuo 100 iki 646 svečių.
2016-ųjų metų pradžioje kompanija „Hurtigruten“ paskelbė, jog užsiims kapitaliniu atnaujinimu. Visi jų turimi 1990-aisiais pastatyti 123 metrų ilgio laivai bus atnaujinti – pakeistas interjeras ir baldai. Juose atsispindės šiuolaikiškas skandinaviškas dizainas. Šiuos darbus sėkmingai per mėnesį įgyvendino klaipėdiečių kompanijos „Aros Marine“ darbuotojai.
100 metrų ilgio laivai ir mėnuo darbams atlikti
Kelių šimtų „Aros Marine“ darbuotojų brigada per rekordiškai trumpą mėnesio laikotarpį dviejuose laivuose atliko visišką viešųjų patalpų atnaujinimą. Buvo renovuoti du pagrindiniai restoranai, kavinė, bistro, pagrindinės laiptinės, „duty free“, viešieji tualetai. Užsakovų prašymu ketvirtį amžiaus remonto nematę laivai virto šiuolaikiškomis skandinavišku dizainu alsuojančiomis flotilėmis.
Praėjusią savaitę „Aros Marine“ su ta pačia norvegų įmone pasirašė interjero darbų atlikimo sutarties projektą atnaujinti dar du laivus.
„Tai išskirtinis projektas ne tik atlikimo trukme, bet ir darbuotojų skaičiumi. Į Norvegiją išlydėjome 250 savo darbuotojų,“ – apie projektą pasakojo UAB „Aros Marine“ generalinis direktorius Giedrius Valainis.
Sėkmės pagrindas – komanda
„Prie šio projekto dirbo įvairių vidaus apdailos specialistų komanda: staliai, grindininkai, elektrikai. Europos šiaurėje vykstantį darbą kontroliavo, prižiūrėjo bei su užsakovais detales derino 10 projektų vadovų komanda. Visi darbai buvo atlikti per dukart trumpesnį laiką nei įprasta. Tai didžiausias iki šiol mūsų įgyvendintas projektas“, – kalbėjo G.Valainis.
UAB „Aros Marine“ generalinis direktorius išskirtinę padėką už sėkmingą projekto įgyvendinimą skiria gamybos vadovui Dariui Petrauskui ir visai jo komandai. G.Valainio teigimu, lietuviais darbuotojais pasitikėti galima. „Lietuviai yra darbštūs ir lojalūs, jaučiantys komandinę dvasią, suprantantys atsakomybę bei įsipareigojimus užsakovui“, – teigė bendrovės „Aros Marine“ generalinis direktorius.
Užsakovo kompanijos atstovas Robertas Jager, komentuodamas lietuvių darbą, išskirtinį dėmesį skyrė projektų vadovų darbui. „Darbas projekte buvo itin gerai organizuotas – tinkamai paskirstyti darbai, sudaryti darbo ir poilsio grafikai, nes žmonės dirbo 2 pamainomis. Buvo atrinkti kvalifikuoti specialistai, kurių darbą prižiūrėjo patyrę projektų vadovai, meistrai bei apsaugos specialistai. Jie užtikrino griežtą darbų kontrolę, darbų saugumą bei grafikų laikymąsi. Visi darbai buvo atlikti kokybiškai ir laiku“, – sakė R.Jager. Kalbinti Norvegijoje mėnesį dirbę darbininkai vieningai patikino, jog darbo lietuvių įmonėje nekeistų į pasirinkimą tiesiogiai dirbti užsienio įmonei.
„Priklausomai nuo projekto, dirbti užsienyje tenka nuo kelių savaičių iki pusantro mėnesio. Kelione, maitinimu lietuvių įmonės pasirūpina, o ir darbas atitinka gaunamą atlyginimą“, – pasakojo UAB „Aros Marine“ apdailininku dirbantis Rimas.
Pasak klaipėdiečių laivų interjerų įmonės „Aros Marine“ generalinio direktoriaus G.Valainio, surasti kvalifikuotų ir patyrusių specialistų pajūrio regione nėra lengvas, tačiau įgyvendinamas uždavinys.
„Kiek-vieno projekto metu savo darbuotojams siekiame užtikrinti kiek įmanoma geresnes gyvenimo sąlygas, o mūsų įmonėje sukurta darbuotojų vertinimo ir motyvavimo sistema prisideda prie darbuotojų lojalumo užtikrinimo. Džiaugiamės, jog kiekvienas mūsų darbuotojas suvokia savo darbo svarbą, prisidedant prie galutinio projekto rezultato. Tai ir yra mūsų sėkmės garantas“, – apie darbuotojų indėlį į projektų sėkmę pasakojo G.Valainis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Rusijos baimės dėl Gdansko ir Klaipėdos uostų: kodėl merdi jūrinė industrija?16
Be Lietuvos, Rusija surado ir kitą priežastį, kodėl jos jūrinė industrija Kaliningrado srityje merdi. ...
-
Neregėto masto užmojis: sankcija skatina Latviją suvalstybinti uostus2
Latvijos tranzito verslą sukrėtė iki šiol Baltijos jūros regione neregėto masto įvykis. ...
-
MSC laivai – tarp didžiausių teršėjų11
Jūrų laivai išskiriami tarp didžiausių pasaulio teršėjų, o MSC kompanija yra viena iš jūros srities teršėjų lyderių. ...
-
„Lugaport“ projektas – prieš Baltijos šalis7
Praėjusią savaitę Rusija paskelbė dvi ypatingas naujienas, susijusias su jūriniu transportu, kurios jau laikomos ir melu, ir „vasiukais“. ...
-
Leido bylinėtis su Rusijos laivybos kompanija1
Klaipėdoje atsiranda vis daugiau bendrovių, kurioms skolinga Rusijos Murmansko laivininkystės kompanija. ...
-
Žuvininkystės valdininkų laukia nauja reforma4
Tai, kaip neefektyviai yra valdoma Lietuvos valstybė, geriausiai parodo išpūstas žuvininkystės sistemos valdymo aparatas. ...
-
Sankcijos – už netvarkingą laivų pjaustymą: laukia tūkstantinės baudos2
Europos Sąjungai pradėjus kovoti su senais laivais atsikratančiais savininkais, sankcijos įvedamos ir Lietuvoje. ...
-
Menkių karas tarp profesionalų ir mėgėjų: žvejai įžvelgia neteisybę13
Praėjusią savaitę Klaipėdoje suburta iniciatyvinė grupė, kuri sieks Lietuvos valdžiai įrodyti, kad nereikėtų naikinti turistinio menkių žvejybos verslo. ...
-
Naujam DFDS laivui suteiktas vardas3
„Tulipa Seaways“ yra antrasis didžiulis ro-ro krovinių laivas iš „Flensburger Schiffbau-Gesellschaft“, skirtas DFDS laivynui. Šis keltas aptarnaus maršrutą Roterdamas-Iminghamas ir savo darbą pradės dar &scaron...
-
„Vakarų laivų remontas“ užbaigė „Spliethoff“ laivų modernizacijos projektą
Prieš metus pasirašę kontraktą su Olandijos kompanija „Spliethoff“, bendrovė „Vakarų laivų remontas“ (VLR), priklausanti bendrovei „Vakarų laivų gamykla“ (VLG) įmonių grupei, užbaigė penkių S tipo l...