- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Sujungus Lenkijos geležinkelių infrastruktūros statybos bendrovę "Trakcja Polska" ir Lietuvos kelių bei tiltų infrastruktūros įmonę "Tiltra Group" į naują bendrovę "Trakcja Tiltra" ketinama suaktyvinti veiklą energetikos infrastruktūros sektoriuje, galbūt, žengiant ir įsigijimų keliu, dalyvauti koncesijos projektuose.
Planuojama, kad naujos bendrovės pajamos padidės milijardu zlotų ir 2012 metais bus 3 mlrd. zlotų (2,54 mlrd. litų).
"Tiltra Group" valdybos narys ir Plėtros departamento vadovas Romas Matiukas nurodo, kad 2009 metais bendros "Tiltra Group" ir "Trakcja Polska" pajamos siekė 1,9 mlrd. zlotų (1,61 mlrd. litų), apie 85 proc. sudaro infrastruktūros statybų apyvarta, iš šio skaičiaus 50 proc. tenka keliams ir 30 proc. geležinkeliams, Lenkijos verslo dienraščio "Puls Biznesu" informaciją trečiadienį cituoja "Verslo žinios".
"Šios dvi kryptys mūsų veikloje ir toliau dominuos, tačiau portfelyje yra ir kitų, kurios turi vis didesnę reikšmę: nekilnojamasis turtas, atsinaujinanti energetika ar statybos darbai energetikos sektoriuje. Taip pat planuojame išplėsti mūsų veiklą tokiose srityse kaip statybos koncesijos projektai ar statybinių medžiagų prekyba", - teigė R.Matiukas.
"Galvojame dalyvauti koncesijos projektuose, pavyzdžiui, statant automobilių stovėjimo aikšteles ir jas valdant. Lenkijoje šis sektorius yra menkai matomas, tačiau jis atsiveria Lietuvoje", - sakė bendrovės "Trakcja Polska" valdybos pirmininkas Maciejus Radziwillas (Macejus Radzivilas).
R.Matiukas teigia, kad grupės plėtra energetikos sektoriuje galima arba išnaudojant dabartinį "Trakcja Tiltra" potencialą, arba įsigyjant įmones, kurios jau dirba šiame sektoriuje. Tačiau apie konkrečias įmones nekalbama.
Vis dėlto analitikai pažymi, kad bendrovei bus sunku galvoti apie įsigijimus, nes po susijungimo nauja grupė turės 500 mln. zlotų (423,2 mln. litų) skolų. Taip pat pasigirdo nuomonių, kad tokie įsipareigojimai taps trukdžiu sklandžiai naujos jungtinės įmonės veiklai.
Tačiau R.Matiukas ramina skeptikus.
"Skolų lygis neturės įtakos grupės "Trakcja Tiltra" raidai. Atsižvelgiant į "Tiltra Group" patirtį bendradarbiaujant su Lenkijos ir Skandinavijos bankais, žinome, kad šis rodiklis jiems yra priimtinas", - sakė R.Matiukas.
Be to, jis pažymi, kad didžioji dalis įsipareigojimų tenka Lietuvos įmonės akcininkams, kurie lieka vieni didžiausių naujos įmonės savininkų, todėl bus suinteresuoti ilgalaike įmonės plėtra.
"Grupė taip pat turi piniginių srautų, kurių pakaktų plėtros planams finansuoti ir skoloms tvarkyti", - sakė R.Matiukas.
Sujungus Lenkijos geležinkelių infrastruktūros statybos bendrovę "Trakcja Polska" ir Lietuvos kelių bei tiltų infrastruktūros įmonę "Tiltra Group" į naują bendrovę "Trakcja Tiltra" ketinama suaktyvinti veiklą energetikos infrastruktūros sektoriuje, galbūt, žengiant ir įsigijimų keliu, dalyvauti koncesijos projektuose.
Planuojama, kad naujos bendrovės pajamos padidės milijardu zlotų ir 2012 metais bus 3 mlrd. zlotų (2,54 mlrd. litų).
"Tiltra Group" valdybos narys ir Plėtros departamento vadovas Romas Matiukas nurodo, kad 2009 metais bendros "Tiltra Group" ir "Trakcja Polska" pajamos siekė 1,9 mlrd. zlotų (1,61 mlrd. litų), apie 85 proc. sudaro infrastruktūros statybų apyvarta, iš šio skaičiaus 50 proc. tenka keliams ir 30 proc. geležinkeliams, Lenkijos verslo dienraščio "Puls Biznesu" informaciją trečiadienį cituoja "Verslo žinios".
"Šios dvi kryptys mūsų veikloje ir toliau dominuos, tačiau portfelyje yra ir kitų, kurios turi vis didesnę reikšmę: nekilnojamasis turtas, atsinaujinanti energetika ar statybos darbai energetikos sektoriuje. Taip pat planuojame išplėsti mūsų veiklą tokiose srityse kaip statybos koncesijos projektai ar statybinių medžiagų prekyba", - teigė R.Matiukas.
"Galvojame dalyvauti koncesijos projektuose, pavyzdžiui, statant automobilių stovėjimo aikšteles ir jas valdant. Lenkijoje šis sektorius yra menkai matomas, tačiau jis atsiveria Lietuvoje", - sakė bendrovės "Trakcja Polska" valdybos pirmininkas Maciejus Radziwillas (Macejus Radzivilas).
R.Matiukas teigia, kad grupės plėtra energetikos sektoriuje galima arba išnaudojant dabartinį "Trakcja Tiltra" potencialą, arba įsigyjant įmones, kurios jau dirba šiame sektoriuje. Tačiau apie konkrečias įmones nekalbama.
Vis dėlto analitikai pažymi, kad bendrovei bus sunku galvoti apie įsigijimus, nes po susijungimo nauja grupė turės 500 mln. zlotų (423,2 mln. litų) skolų. Taip pat pasigirdo nuomonių, kad tokie įsipareigojimai taps trukdžiu sklandžiai naujos jungtinės įmonės veiklai.
Tačiau R.Matiukas ramina skeptikus.
"Skolų lygis neturės įtakos grupės "Trakcja Tiltra" raidai. Atsižvelgiant į "Tiltra Group" patirtį bendradarbiaujant su Lenkijos ir Skandinavijos bankais, žinome, kad šis rodiklis jiems yra priimtinas", - sakė R.Matiukas.
Be to, jis pažymi, kad didžioji dalis įsipareigojimų tenka Lietuvos įmonės akcininkams, kurie lieka vieni didžiausių naujos įmonės savininkų, todėl bus suinteresuoti ilgalaike įmonės plėtra.
"Grupė taip pat turi piniginių srautų, kurių pakaktų plėtros planams finansuoti ir skoloms tvarkyti", - sakė R.Matiukas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Užbaigti teisiniai ginčai dėl sklypo Geležinio Vilko gatvėje, skelbia „Akropolis Group“
Vilniaus apygardos teismui nutraukus civilinę bylą dėl žemės sklypo Geležinio Vilko gatvėje, kur ketinama statyti naują „Akropolį“, užbaigti visi teisiniai ginčai, penktadienį pranešė bendrovė „Akropolis Group“. ...
-
„Epso-G“ grupė ketina steigti naują investicijų ir projektų valdymo bendrovę
Valstybės valdoma energetikos ir jos projektų įmonių grupė „Epso-G“ ketina steigti naują bendrovę, kuri užsiims investicijomis ir projektų valdymu. ...
-
G. Nausėda pasirašė Gynybos fondo ir susijusių mokesčių įstatymų paketą1
Prezidentas Gitanas Nausėda penktadienį pasirašė Valstybės gynybos fondo steigimą reglamentuojantį įstatymą ir su juo susijusius pelno mokesčio, akcizų, valstybės skolos ir kitus įstatymus. ...
-
Atskleidė ES sankcijų apėjimo schemą: į Rusiją išvažiavę vilkikai ten ir paliekami3
Muitinės kriminalinės tarnyba (MKT) kartu su Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) specialistais teigia nustatę ES sankcijų apėjimo schemą. ...
-
Skrydžiai į Čikagą arba Niujorką iš Lietuvos: kada tai įmanoma?2
Transatlantiniai skrydžiai iš Lietuvos į Šiaurės Ameriką galimi po ketverių penkerių metų, sako Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus. ...
-
Užmojis: iš statytojų, įrengiančių priedangas, neimti infrastruktūros plėtros įmokų
Gyvenamosios paskirties namų statytojus, įsipareigosiančius savo lėšomis statinyje įrengti priedangas, siūloma atleisti nuo savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos arba ji būtų sumažinama. ...
-
Seimas įteisino jaunimo darbuotojo profesiją
Seimas oficialiai įteisino iki šiol įstatymu nereglamentuotą jaunimo darbuotojo profesiją. ...
-
Siūloma nustatyti skirtingas kapinių sanitarinės apsaugos zonas: priklausytų nuo kapinių dydžio
Seimo narys konservatorius Mindaugas Skritulskas siūlo diferencijuoti kapinių sanitarinės apsaugos zonos dydį priklausomai nuo kapinių ploto. ...
-
„Eurobarometras“: 7 iš 10 Lietuvos gyventojų mato tarptautinės prekybos naudą
68 proc. Lietuvos gyventojų mano, jog tarptautinė prekyba jiems teikia naudą, rodo „Eurobarometro“ ketvirtadienį paskelbta apklausa. ...
-
Seimas leido savivaldai imti rinkliavas už laivų stovėjimą1
Savivaldybės galės rinkti mokestį už upių ar ežerų laivų švartavimą ar stovėjimą ant kranto jų nustatytose vietose. ...