Susisiekimo ministras Marius Skuodis teigia, kad esant poreikiui didinti keliams skiriamas lėšas gali tekti nukreipti didesnę surenkamo akcizo dalį keliams bei papildomai apmokestinti sunkiasvorį transportą.
Šiaulių priemiesčio gyventojai springsta dulkėmis ir kenčia nuo transporto keliamo triukšmo. Mokiniai apskaičiavo, kad per valandą per Ginkūnų gyvenvietę pravažiuoja 500 transporto priemonių, darbo dienomis daugiausiai sunkiasvorių. Į pilietinę akciją susirinkę gyventojai prašo dar prieš dešimtmetį suplanuoto, bet taip ir neįrengto aplinkkelio.
Tarša iš uosto – vienas didžiausių klaipėdiečių skaudulių, kuriuos jie viešina ir laukia geranoriško bei kaimyniško požiūrio į problemą. Tik kai kurių uosto įmonių vadovų atsakymai į paklausimus labiau primena patyčias nei į norą draugiškai sugyventi.
Apie išskirtinai didelę jūrų laivų taršą sklando įvairiausių sąmokslų teorijų, dažnai laivai daromi atpirkimo ožiais neefektyvioje kovoje su klimato kaita.
Kauno gyventojai nepaliauja kovoję dėl saugesnio ir švaresnio gyvenimo, tačiau ne vienus metus kenčiantiems nuolatinę smarvę, sklindančią iš Kauno mechaninio biologinio atliekų apdorojimo (MBA) gamyklos, lieka tik skėsčioti rankomis. Imtis pokyčių valdininkai neskuba, nepaisant to, kad atliekų tvarkymo sistema kelia diskomfortą aplinkinių rajonų gyventojams ir apskritai turi abejotiną ekonominę naudą.
Danija nusprendė paeksperimentuoti ir klimato kaitos mokestį užkrauti ant ūkininkų pečių. Esą dideli ūkiai Danijoje išmeta į aplinką trečdalį viso šalies CO2.
Per Paryžių tekanti Senos upė yra per daug užteršta, kad joje būtų galima rengti olimpinius triatlono ir plaukimo atvirame vandenyje renginius, parodė penktadienį paskelbti birželio 16 dieną atlikto tyrimo rezultatai.
Seimas po svarstymo pritarė Administracinių nusižengimų kodekso pataisoms, siūlančioms švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį.