Šiemet į Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centro aikšteles buvo atvežta 80 t mažiau padangų negu praėjusiais metais. Atliekų tvarkytojams kyla klausimas – kiek tonų padangų atsidūrė pakelėse ir pamiškėse?
Gyventojus tiesiog pribloškė neregėtas šiukšlintojų elgesys. Kažkas dar auštant išvertė pilną sunkvežimį padangų tiesiai ant kelio. Padangos barstytos veikiausiai iš važiuojančio sunkvežimio.
Latvijoje, Jelgavos apylinkėse, netoli Lietuvos pasienio, pradėtas tiesti kelio ruožas su unikalia specialiąja danga. Tarp projekto dalyvių yra mūsų šalies bendrovė.
Kitą savaitę Lietuvoje prasidės padangų keitimo vajus. Nors net jo nesulaukus pakelėse ir prie konteinerių jau matyti išrikiuotos rietuvės. Iš tikro, ne tik padangų, bet ir kitų atliekų Klaipėdoje negalima palikti tam neskirtose vietose, o už tokį pažeidimą gali tekti susimokėti nuo 30 iki 600 eurų baudą.
Nuo balandžio 1-osios galima važiuoti vasarinėmis padangomis, tad netrukus prie ratų montavimo servisų ims driektis automobilių eilės. Toli gražu ne visi gyventojai žino, kur išmesti senas padangas ir kas gresia už netinkamą jų utilizavimą.
Bankrutuojanti įmonė „Trys A“ po aplinkosaugininkų raginimų atidavė perdirbti per 300 tonų Jonavos rajono ir Vilkaviškio savivaldybėse kauptų padangų, pranešė Aplinkos apsaugos departamentas.
Per pirmąjį metų pusmetį Valstybinių miškų urėdijos miškininkai Lietuvos miškuose išmestų padangų surinko daugiau nei per visus 2019 m. ar 2018 m. Iki birželio 1 d.
Prasidedant automobilių padangų keitimo metui, aplinkosaugininkai primena vairuotojams, kad griežtai draudžiama atsikratyti senų padangų jas bet kur numetus. Gamtoje išmestos padangos dūla daugiau nei 100 metų ir išsiskiria sveikatai pavojingas chemines medžiagas.