Lietuviško kapitalo žiniasklaidos ir skaitmeninio verslo grupė „15min grupė“ siekia įsigyti Rūtos Grušnienės valdomą „M-1“ radijo stočių grupę – įmonės pasirašė pirkimo-pardavimo sutartį, pirmadienį pranešė „15min grupė“.
Vadovaudamasi Klaipėdos rajono savivaldybės tarybos 2024 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. T11-236 „Dėl žemės sklypo Purmalių arba Kalotės kaimo teritorijoje pirkimo“, Klaipėdos rajono savivaldybės administracija perka žemės sklypą, tinkamą kūno kultūros ir sporto plėtojimui, gyventojų poilsio organizavimui.
Socialinių mokslų daktaras, psichologas, dviejų dukrų tėtis Visvaldas Legkauskas sako, kad pagrindinis jo darbas – paaiškinti, kaip veikia santykiai tarp žmonių, o hobis – kolekcionuoti monetas ir tyrinėti jų istorijas. Prieš mėnesį išleistą knygą „Pinigų kelionė: nuo atsiradimo iki tavo kišenės“ jis vadina darbo ir hobio deriniu, dar – išsamiu atsakymu į netikėtą dukters klausimą.
Krašto apsaugos ministerija (KAM) penktadienį pranešė už 34 mln. eurų kariuomenei perkanti naujus kanadiečių gamybos „Raytheon Elcan Optical Technologies” optinius taikiklius.
Artimiausiame Klaipėdos tarybos posėdyje politikai turėtų spręsti klausimą dėl dar kelių socialinių būstų pirkimo. Tam prireiks daugiau nei trečdalio milijono eurų iš miesto biudžeto. Visi butai bus įsigyti tame pačiame neseniai renovuotame daugiabutyje.
Aukštos kainos – ne tik tarptautinių sukrėtimų, bet ir struktūrinių vietos sąlygų išdava, sako užsienio prekybos centrų statytojams daug metų atstovavęs ir prekybos tinklus į Lietuvą masinęs Laurynas Mituzas. Jo įsitikinimu, šalyje susidariusi situacija kelia kanibalizaciją tarp parduotuvių, o Lietuvos urbanistai vis dar nesuvokia, kaip sukurti ne tik estetinius jausmus keliančio, bet ir verslui patrauklaus miesto vaizdą.
Krašto apsaugos ministerija (KAM) stabdo Ukrainai skirtų termovizinių žiūronų pirkimą, paaiškėjus, jog dėl konkursą laimėjusių įmonių veiklos atliekamas ikiteisminis tyrimas.
Ekonomistai stebisi, kad išaugus maisto kainoms, lietuvių apsipirkimo įpročiai mažai keitėsi. Esą priešingai nei lenkai, vokiečiai ar britai, kurie infliacijos metu perka pigesnius, prastesnės kokybės produktus, lietuviai ir toliau laikosi įsikibę žinomų prekės ženklų ir už juos gerokai permoka, pasakojama LNK reportaže.