Klaipėdiečiai, į Poilsio parką einantys per geležinkelio perėją ties Parko ir Stadiono gatvėmis, pastaruoju metu susidūrė su netikėta kliūtimi – dalis perėjos – nuardyta, žmonėms tenka žirglioti per bėgius.
Klaipėdiečiai norėtų mieste daugiau pėsčiųjų perėjų, tačiau specialistai aiškina, kad jos nesaugios – esą kaip tik perėjose ir būna daugiausia skaudžių įvykių.
Klaipėdoje atsiras modernios, šviesoforais reguliuojamos ir aukščiausius saugumo reikalavimus atitinkančios perėjos. Įvykus viešųjų pirkimų procedūroms, aiškėja, kiek pinigų joms teks išleisti.
Vyriausybė pasisako už leidimą dviratininkams važiuoti per perėjas, nors susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius argumentuodamas pėsčiųjų saugumu siūlė iniciatyvą atmesti.
Kuosų gatvės gyventojams dar teks palaukti perėjų. Nors gatvė judri ir pastaruoju metu čia atsikraustė nemažai naujakurių, siūlymo čia įrengti perėjas specialistai nepalaimino, o vietoj jų pasiūlė įrengti dar vienus mieste greičio slopinimo kalnelius.
Vasaros pabaigoje Kaune pristatytas analogų Lietuvoje neturintis pėsčiųjų perėjų ženklinimo būdas. Užuot perspėję vairuotojus ir pėsčiuosius, rombai Kauno gatvėse klaidina vairuotojus. Dalis vairuotojų tokį ženklinimą sieja ne su perėjomis, o su pagrindinį kelią žyminčiais ženklais.
„Pažiūrėk į kairę, o dabar – į dešinę“ – tokie užrašai kartu su spalvingais piešiniais atsiras prie trijų dešimčių judrių nereguliuojamų sostinės perėjų. „Lietuvos draudimas“ kartu su Vilniaus miesto savivaldybe jau 19-tą kartą rengia saugumo akciją „Apsaugok mane“.