Nuo birželio 22 dienos Vilniaus viešasis transportas judės vasaros ritmu – keisis daugelio autobusų ir troleibusų maršrutų tvarkaraščiai, taip pat ir kai kurių maršrutų trasos.
Siekiant vežėjų konkurencijos ir geresnių paslaugų keleiviams, Seimo nariai Tomas Tomilinas ir Kasparas Adomaitis siūlo keisti tolimojo susisiekimo maršrutų nustatymo tvarką.
Minint 120-uosius metus, kai Klaipėdoje pajudėjo pirmasis tramvajus, uostamiestyje sumanyta parengti kelis naujus turistinius pažintinių takų maršrutus, besidrieksiančius būtent tomis gatvėmis, kuriose kadaise važinėjo šis tuomet modernus viešasis miesto transportas.
Ruošiantis Visų šventųjų dienai ir Vėlinėms, jau nuo penktadienio prie Vilniuje esančių kapinių bus įvedami eismo ribojimai. Pokyčiai laukia ir keliaujančiųjų viešuoju transportu, mat keisis ne tik jo maršrutai, bet ir tvarkaraščiai.
Kauno miesto savivaldybė įspėja gyventojus dėl eismo pokyčių savaitgalį. Dėl asfaltavimo darbų eismas bus draudžiamas dviejose gatvėse. Dėl to laikinai ir viešasis transportas važiuos kitais maršrutais.
Teismui laikinai sustabdžius naujų tolimojo susisiekimo autobusais vežėjų atrankos konkursą kyla grėsmė, kad nuo balandžio dalis vežėjų neveš keleivių, sako konkurso sustabdymą inicijavusių bendrovių atstovai. Konkursą paskelbusi Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) taip pat pripažįsta, kad nuo balandžio gali sutrikti keleivių pervežimas, o situaciją vadina tendencingu vežėjų bandymu užkirsti kelią pokyčiams.
Daugiau rinkoje veikiančių vežėjų, reguliaresni maršrutai ir naujos stotelės juose, modernesni autobusų parkai, geresnė keleivių aptarnavimo kokybė, stočių pritaikymas individualių poreikių turintiems žmonėms, realaus laiko geografinės lokacijos duomenys. Šie esminiai pokyčiai apibrėžiami Susisiekimo ministerijos inicijuojamoje tolimojo susisiekimo autobusais sistemos reformoje.
Keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ traukinių tvarkaraštyje – klientų poreikius atitinkantys pokyčiai: patogesnės jungtys tarp miestų ir naujas maršrutas.
Autobusų ir troleibusų atvykimo laiką, optimaliausią maršrutą, geriausią keliavimo būdą realiu laiku nuo šiol keleiviai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje gali matyti „Google maps“ programėlėje.
Netekus Baltarusijos tranzito krovinių Lietuvoje rengiama studija, kurios tikslas suaktyvinti keleivių judėjimą tiek geležinkeliais, tiek per Klaipėdos uostą.