Vienas didžiausių košmarų keleiviui – atvykimo terminale paskutiniam laukiant savo bagažo pamažu suprasti, kad jo... nėra. Arba nuo bagažo juostos nusikelti apdaužytą kaip kiaušinį naują lagaminą. Nemalonių situacijų, susijusių su kelionėmis oru, pasitaiko ir daugiau – nemalonus aptarnavimas oro uoste, informacijos apie vėluojantį skrydį trūkumas, nekokybiškas maitinimas skrydžio metu ir t. t. Natūralu, kad dažniausiai dėl visų šių nesklandumų širstame ant oro linijų, nes būtent iš jų pirkome bilietus, tačiau skrydį aptarnauja ir keleivių patogumu rūpinasi daugybė organizacijų: oro linijos, antžeminio orlaivių aptarnavimo tarnybos, oro uostų darbuotojai, orlaivių remonto ir techninės priežiūros organizacijos, maisto tiekėjai, apsaugos ir kitos bendrovės. Tad kas už ką atsakingas?