Nedidelės gyvenamųjų namų bendruomenės suka galvas, kaip sutramdyti greičio mėgėjus. Kai kurie gyventojai auklėja agresyvius vairuotojus socialiniuose tinkluose, o kai kam šovė mintis imtis socialinės reklamos.
Lypkių gatvėje nebėra gyvenvietės pradžią žyminčio ženklo, tačiau kitoje kelio pusėje apie gyvenvietės pabaigą esantis ženklas praneša. Dingus ženklui, vairuotojai neperspėjami, jog įvažiavo į Klaipėdos miestą ir privalo sumažinti greitį.
Socialiniuose tinkluose klaipėdiečiams juoką sukėlė Karlskronos gatvėje netinkamai pastatytas pagrindinį kelią žymintis ženklas. Anot uostamiesčio savivaldybės atstovų, klaidą veikiausiai padarė rangovai, kurie neseniai atliko šios gatvės rekonstrukciją.
Klaipėdiečiams kilo klausimų dėl šalia uostamiesčio esančio kelio ženklo. Viaduku ties Liepų gatve iš Palangos kelio galima nuvažiuoti tik į Klaipėdą, bet ženklas rodo, kad kelias veda į Palangą.
Statybininkų prospekte atsiradęs greičio matavimo įrenginys sukėlė diskusijų. Vairuotojai ėmė ginčytis, ar matuoklis veikia, nes nėra jį žyminčio ženklo.
Per Panemunės šilą nusidriekusiame dviračių take yra netikėtų kliūčių. Kelio ženklai „Piliakalnio g.“ ir „Šančiai“ įneša geografinio aiškumo, bet glumina dėl keliamos grėsmės keliautojų galvoms.
Susisiekimo ministerija paskelbė, kad nuo 2023 m. gegužės 1 d. Lietuvoje įsigalios svarbūs Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai, o nuo lapkričio 1-osios – naujas kelio ženklas.