„Bolt“ prekės ženklą naudojantis Estijos startuolis „Bolt Technology“ pranešė 2023-iaisiais patyręs 91,9 mln. eurų grynąjį nuostolį – 27,3 proc. didesnį nei užpernai.
Kauno tarybai nusprendus įvesti mažos taršos zoną senamiestyje, kurioje nuo rugpjūčio už įvažiavimą reikės mokėti du eurus, pavežėjų, kurjerių bei trumpalaikės automobilių nuomos platformų atstovai sako, kad dėl to brangs šios paslaugos.
Per mažiau nei keturias savaites, nuo tada, kai Vilniuje prie 600 elektrinių paspirtukų buvo pridėti šalmai, dingo beveik 500 šių saugumo priemonių, skaičiuoja judumo platforma „Bolt“. Įmonė planuoja, kad iki gegužės pabaigos į miestą išriedės dar keli šimtai paspirtukų su šalmais ir tikisi, kad su jais paspirtukų naudotojai elgsis atsakingiau.
Ir žiemą klaipėdiečius erzina paspirtukininkai. Nors šiuo metu jų gatvėse mažiau negu pavasarį ar vasarą, vienas kitas dar pasitaiko ir, anot gyventojų, trukdo takais vaikštantiems žmonėms.
Penktadienio rytą prie Jakų žiedinės sankryžos apsivertė pavežėjo automobilis. Į avariją pateko ir dar vienos mašinos ekipažas. Pranešta, kad sužaloti žmonės.
Pasipiktinusi gyventoja susirūpino savo saugumu – Laisvės alėjoje, sakė moteris, jai dažnai tenka susidurti su esą chaotiškai paspirtukais važinėjančiais mokiniais. Ugdymo įstaigos atstovai atviri – uždrausti atvykti į pamokas pasirinkta transporto priemone jie negali.
Per du mėnesius įspėjimus dėl netinkamo važinėjimo paspirtukais jau gavo maždaug trys tūkst. šios transporto priemonės mėgėjų ir apie 250 buvo užblokuoti. Nuo šiol visi „Bolt“ naudotojai bus vertinami pagal reitingą: gavęs perspėjimą vartotojas galės pasitaisyti per kitas penkias keliones paspirtuku. Darantys naujus pažeidimus, sulauks apribojimų – lėtės paspirtuko greitis arba bus blokuojama prieiga prie platformos. Plačiau apie tai LNK žurnalistas teiravosi „Bolt“ operacijos vadovo Beno Jurlovo.