Rugsėjo 9-11 dienomis Lietuvos ralio sostine taps pusiaukelėje tarp Vilniaus ir Kauno įsikūrę Elektrėnai. Čia dvi dienas vyks penktasis Lietuvos automobilių ralio čempionato ir ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato etapas „Rally Elektrėnai by aromáma“. Organizatoriai šiemet nepagailėjo staigmenų, o renginio vinimi taps Suomiją primenantis greičio ruožas, kuris vyks naktį.
Šiemet ralio šventė Elektrėnuose vyks jau penktą kartą. Ir pirmą kartą varžybos vyks ne rudenį lapams krentant, o vidurvasarį, lepinant saulės spinduliams. Liepos 12–13 d. Elektrėnų miesto gatvėmis ir apylinkėmis lėks greičiausi Lietuvos ir Lenkijos ralio čempionatų lenktynininkai.
Priekiniais ratais varomas hečbekas, turintis vos 350 AG neatrodo tinkamas ginklas kovoti dėl aukščiausių pozicijų galingiausioje Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato R3000+ klasėje, kuri ne veltui vadinama „bombų“ klase – ten 500 AG po variklio gaubtu nieko nestebina. Vis tik treniruočių metu prieš trečiąjį „Autoplius Fast Lap“ etapą asmeninį rato įveikimo laiką Kačerginės Nemuno žiede pagerinęs Ramūnas Čapkauskas viliasi įrodyti, kad galia nėra svarbiausias faktorius pergalei siekti.
Nuo ankstyvo penktadienio ryto įkyriai purškęs lietus greičio ruožuose esančias provėžas pripildė vandens, tačiau jau per pietus, grįžus iš susipažinimo su trasa, įtampa pilotų veiduose buvo akivaizdžiai atlėgusi – net labiausiai vėlyvą rudenį primenančiuose Utenos ir Molėtų rajono pamiškėse trasos tvirtai sukaustytos ledo.
Praėjusių metų pabaigoje pašnibždomis užsiminęs, kad šiemet gali vėl startuoti ralio varžybose, Ramūnas Čapkauskas savo žodžių nepamiršta. Šeštadienį jo "Mitsubishi Lancer EVO" bus galima išvysti pirmajame Lietuvos automobilių ralio čempionato etape.
Vienas tituluočiausių Lietuvos lenktynininkų Ramūnas Čapkauskas 2017 m. galėjo džiaugtis iškovotu dar vienu Lietuvos čempiono titulu. Pagal tokių laimėjimų skaičių Ramūnas Lietuvoje neturi lygių.
Rugsėjo 8-9 dienomis Elektrėnus ir jų apylinkes drebins tradiciniu tapęs, jau trečią kartą paeiliui vyksiantis „DHL Rally Elektrėnai“, kurį nuo pat pirmojo, įvykusio 2015 m., rengia VšĮ „Čapkausko autosportas“.
Praėjusį savaitgalį po 85 metų pertraukos Monte Karlo ralyje startavo lietuviai – Deividas Jocius su Donatu Zvicevičiumi buvo pasirengę štrumuoti sudėtingus kelių serpantinus, tačiau netikėtas gedimas nutraukė lietuvių kelionę vieno seniausių ir sudėtingiausių ralių finišo link