Ilgai vyravusi nuostata, kad elektromobilių skaičius keliuose padidės įrengus daugiau įkrovos taškų, netiksli. Šiuo metu Lietuvoje vienai viešojo įkrovimo stotelei tenka vos keturiolika elektromobilių, todėl rinkos dalyviai pirmiausia siūlo atkreipti dėmesį į vis dar sunkiai įkandamas šių transporto priemonių kainas.
2010-ųjų spalį Lietuvoje buvo įregistruotas pirmasis elektromobilis. Šiandien tokia transporto priemonė šalyje – jau įprasta. Kokia galima tvaraus susisiekimo perspektyva?
Į Klaipėdos Naująjį turgų lankytojai jau gali drąsiai atvykti elektromobiliu. Kol klientai leis laiką pirkdami kasdienius produktus ar matuosis rūbus, jų mašina kaups energiją tolimesnei kelionei.
Valstybinių miškų urėdijai (VMU) antradienį perduoti 88 „Škoda“ elektromobiliai, kurie pasieks visus urėdijos regioninius padalinius, tuo pačiu transporto priemonėms įrengiamos 49 įkrovimo stotelės.
„Eleport“ suvienodino kainas visose Lietuvoje veikiančiose bendrovės įkrovimo stotelėse. Be to, planuojama atidaryti naujų paslaugos elektromobiliams taškų.
Vagišiai Amerikoje turi naują taikinį – elektromobilių įkrovimo stoteles. Nusikaltėliai netgi neslėpdami veidų privažiuoja ir nusikerpa įkrovimo kabelius, mat juose yra vario. Jo kaina pasaulio rinkose artėja prie rekordinių aukštumų, o tai reiškia, kad nusikaltėliai, parduodami grobį, gali gauti vis daugiau pinigų.
Klaipėdos savivaldybės administracija siūlys tarybai balsuoti už sprendimą apmokestinti viešųjų elektromobilių įkrovimo stotelių paslaugas. Už kilovatvalandę bus prašoma 40 centų. Panašu, kad uostamiesčio įkrovimo stotelės gali tapti brangesnėmis nei Latvijoje.
Per trejus metus Lietuvoje elektromobilių padaugėjo šešis kartus – šiuo metu jų registruota per 16 tūkst., kai 2020 metų pradžioje jų buvo 2,6 tūkst., rodo „Regitros“ duomenys.