Kauno senamiestyje įvedus apmokestintą mažos taršos zoną, transporto srautas sumažėjo maždaug ketvirtadaliu, sako savivaldybės administracijos direktorius Tadas Metelionis.
Artėjanti žiema ir nesiliaujantis karantinas neišvengiamai mažina automobilių srautus. Vis dėlto suvaržymai amžinai nesitęs, tad nesudėtinga prognozuoti, kad jau artimiausiais metais keliaujančiųjų tarp didžiųjų šalies miestų skaičiai gali pasiekti rekordinius. Kaip automagistralė Vilnius–Kaunas–Klaipėda rengiama tokiam antplūdžiui?
Ramučių gyventojai skundžiasi, jog vietine gatvele pradėjo važinėti daug automobilių. Pasak žmonių, gatvelė nėra pritaikyta tokiems transporto srautams, bet vairuotojai taip linkę sutrumpinti kelią, nes šiuo metu Centrinė gatvė vėl remontuojama, nors visai neseniai buvo sutvarkyta.
Vilniaus transporto sistemos gerinimo, arba darnaus judumo plano rengėjai sako, kad norima pagerinti miesto gyvenimo kokybę, sumažinant automobilių srautus, vystant viešąjį transportą bei skatinant kitas judėjimo rūšis. Planas turėtų būti parengtas iki kitų metų vasaros, o jį įgyvendinti numatoma iki 2030 metų.
Neringos politikų siekis bandyti didesniais mokesčiais sumažinti lengvųjų automobilių srautus į kurortą pasiteisino: šį sezoną atvykusių automobilių buvo apie 15 tūkst. mažiau nei tuo pačiu metu pernai.