„Lietuvos energijos” grupės įmonės „Lietuvos energijos tiekimo“ klientus aptarnaujantis centras „Gilė“ skatina savo klientus mokant už elektrą ir dujas nenaudoti popierinių atsiskaitymo knygelių.
Kruopščiai komunalinius mokesčius mokančiai klientei kilo įtarimų, kam nukeliavo jos pinigai. Peržiūrėjusi savo elektroninės bankininkystės duomenis moteris sunerimo, jog jos įmoka už elektrą ir dujas pervesta nežinia kokiai įmonei.
Nuo 2017 m. balandžio 1 d. visi Lietuvos bankai privalės naudoti naujas komunalinių įmokų surinkimo formas, kai visos įmokos bankų elektroninėje bankininkystėje turės būti pervedamos į paslaugų teikėjų sąskaitas atskirai.
Atsiskaitymo už komunalines paslaugas bendrovė "Viena sąskaita" šiemet tikisi pritraukti maždaug 5 tūkst. naujų klientų, nes nuo balandžio nebelieka galimybės už komunalines paslaugas ir elektrą atsiskaityti naudojantis Vilniaus regiono elektronine atsiskaitymo knygele, rašo "Verslo žinios".
Garbaus amžiaus klaipėdiečiai sunerimo, kad už dujas nebegalės susimokėti jiems įprastu būdu – naudodami atsiskaitymo knygelę. Dujininkai tikina, kad pastaroji niekur nedings. Vartotojams tiesiog rekomenduojami kiti apmokėjimo būdai.
Dujų, elektros ar kitas atsiskaitymo knygeles užsisakyti – paprasta ir lengva, tačiau bendrovės „Gilė“ verslo aptarnavimo centro operacijų centro vadovė Deimantė Bareikienė rekomenduoja pagalvoti, ar tokia knygelė tikrai reikalinga.