Vilnių testuos tarptautiniai gigantai „Siemens“ ir „British Airways“

  • Teksto dydis:

Rugsėjo mėnesį į sostinę dalyvauti Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ programoje „Workation Vilnius“ atvyks trys atranką laimėjusios įmonės – „British Airways“, „Siemens“ ir finansinių technologijų įmonė „Monese“.

Jos buvo atrinktos iš daugiau nei pusšimčio programa susidomėjusių užsienio įmonių.

„Workation Vilnius“ programa rengiama antrus metus, jos tikslas – suteikti galimybę užsienio verslams savaitei atvykti į Vilnių ir išbandyti miesto privalumus derinant darbą ir atostogas. „Go Vilnius“ deleguotoms komandoms užtikrins jų darbui patogią infrastruktūrą bei pasirūpins pramogomis laisvu metu.

„Ši programa jau pernai pelnė sėkmę – susidomėjimas tarp užsienio įmonių buvo didžiulis, o šiemet sulaukėme tokių garsių vardų kaip „British Airways“ ir „Siemens“. Tai neabejotinai padidins Vilniaus žinomumą ir patrauklumą tarptautinėje verslo arenoje, nes mieste apsilankančios įmonės tampa jo ambasadoriais“, – teigia „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. Tačiau, pasak jos, „Workation Vilnius“ esmė nėra vien pritraukti žinomiausias įmones – viešinant programą apie Lietuvos sostinę sužino daug įmonių įvairiausiose pasaulio šalyse.

„Tai, kad tokių pasaulinį pripažinimą pelniusių kompanijų atstovai dalyvavo programoje ir dabar turės galimybę realiai įsitikinti Vilniaus privalumais įrodo, kad Lietuva ir Vilnius jau yra įdomūs industrijų, su kuriomis ne vienerius metus kryptingai dirbame, atstovams. Kartu tai yra puiki galimybė tolimesnei sėkmingai Vilniaus rinkodarai verslo segmente“, – teigia programos partnerio „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas.

Avialinijų kompanija „British Airways“ yra antra pagal dydį oro bendrovė Jungtinėje Karalystėje, šiuo metu turinti daugiau kaip 42 tūkst. darbuotojų, praėjusių metų bendrovės pajamos sudarė daugiau kaip 2 mlrd. eurų. Pasak I. Romanovskienės, „British Airways“ pardavimų padalinio viešnagė Vilniuje bus labai reikšminga dėl galimybės pasidalinti verslo įžvalgomis bei patekti į šios kompanijos ir jos partnerių akiratį – ji bendradarbiauja su daugiau kaip 200 kelionių agentūrų Europoje ir už jos ribų, avialinijomis „Iberia“, „Aer Lingus“, „American Airlines“.

Ši programa jau pernai pelnė sėkmę – susidomėjimas tarp užsienio įmonių buvo didžiulis, o šiemet sulaukėme tokių garsių vardų kaip „British Airways“ ir „Siemens“.

„Workation Vilnius“ programoje taip pat dalyvaus vokiečių inžinerijos gigantės „Siemens AG“ išmaniosios infrastruktūros padalinys. „Siemens“ metinės pajamos siekia net 142 mlrd. eurų, kompanija „Forbes“ vertingiausių pasaulio įmonių sąraše užima 44 vietą.

Trečiasis programos dalyvis – finansinių technologijų įmonė „Monese“, veikianti Jungtinėje Karalystėje. 2013 metais įkurta įmonė šiuo metu turi daugiau kaip 1 mln. klientų, biurus Didžiojoje Britanijoje, Estijoje, Vokietijoje, Portugalijoje. Šiemet „Monese“ ketina priimti 100 naujų darbuotojų. Įmonės atstovai nekantrauja daugiau sužinoti apie Lietuvą, darbo aplinką ir talentus čia, pajusti vietos atmosferą.

Svarbiausi kriterijai, kuriais vadovautasi atrenkant programos „Workation Vilnius“ dalyvius, buvo įmonės dydis, pajamos, priklausymas Vilniui aktualiems sektoriams. Taip pat vertinta įmonių motyvacija dalyvauti programoje.

Daugiausiai įmonių, norėjusių dalyvauti programoje, buvo iš Europos šalių: Vokietijos, Švedijos, Jungtinės Karalystės, Danijos, Olandijos, tačiau paraiškų sulaukta ir iš JAV, Brazilijos, Azijos, Nigerijos. Tai finansinių technologijų, biotechnologijų, programinės įrangos, technologijų startuolių ir kitų sektorių įmonės.

Į Vilnių atvykusios komandos įsikurs naujoje bendradarbystės erdvėje „UMA“ Gedimino prospekte. Po darbų jos bus kviečiamos panirti į miesto laisvalaikio erdves – aplankyti muziejus ir galerijas, išbandyti miesto restoranus ir naktinį gyvenimą, leistis į aktyvias pramogas ir kitaip pažinti miestą.

Pernai startavusioje „Workation Vilnius“ programoje dalyvavo telekomunikacijų milžinė „BT Group“, kelionių planavimo platformą valdanti „Expedia“ iš Didžiosios Britanijos bei danų startuolis „OrderYOYO“. Viešnagės metu programos dalyvės ne tik pažindinosi su miestu, bet ir keitėsi patirtimi su lietuviško verslo ir institucijų atstovais. Pavyzdžiui, „BT Group“ keitėsi verslo praktikomis su Lietuvos telekomunikacijų bendrove „Telia“, „Expedia“ savo įžvalgomis apie Vilnių dalijosi su turizmo verslo atstovais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių