Mobiliojo ryšio operatorius: klientas teisus ne visada

10 metų turi tą patį mobiliojo ryšio numerį, kuriuo tau skambina klientai, tačiau vieną dieną sužinai, kad jis atiteko visai kitam žmogui. Su tokia problema susidūrė vienas vilnietis verslininkas.

Neteko numerio

"Gerą dešimtmetį turėjau bendrovės "Tele2" išankstinio mokėjimo paslaugos "Pildyk" kortelę. Į tą numerį man skambindavo klientai, o aš pats jiems skambindavau iš kito numerio. Tačiau pamiršau kelis mėnesius susimokėti už "Pildyk" paslaugą ir numeris buvo užblokuotas", – pasakojo į dienraščio redakciją kreipęsis vilnietis Sergejus.

Jis neslėpė sulaukęs "Tele2" žinutės, kurioje buvo paaiškinta, jog nesusimokėjus jo turimu numeriu bus galima paskambinti, tačiau išeinantys skambučiai bus blokuojami.

Kadangi Sergejus pats iš "Pildyk" numerio niekam neskambindavo, į tai pernelyg nekreipė dėmesio. Tačiau netrukus sulaukė nemalonios staigmenos – jo turėtas numeris buvo atjungtas ir perduotas visai kitam abonentui.

"Vaikščiojau į "Tele2" biurą, domėjausi, kaip galėčiau atgauti numerį, tačiau nieko nepešiau. Galiausiai susisiekiau su naujuoju numerio savininku ir numerį perpirkau. Žmogus pasitaikė geras ir didelės sumos už tai neužsiprašė. Be to, jam pačiam jau buvo atsibodę skambinantys manęs ieškantys žmonės", – pasakojo Sergejus.

Nors jis sutinka, kad kurį laiką nemokėjo už "Pildyk" paslaugą, visgi yra įsitikinęs, kad "Tele2" numerį kitam abonentui atidavė per greitai. Pasak Sergejaus, tai įvyko praėjus vos mėnesiui ar pusantro po to, kai numeris buvo užblokuotas.

Gumą tempė per ilgai

"Tele2" atstovai sako, kad šiuo atveju kaltas pats klientas, kuris, užuot sumokėjęs kad ir minimalų sąskaitos papildymo mokestį, siekė išlaikyti numerį, į kurį jam ir toliau būtų galima skambinti.

"Situacija tokia – klientas numerį paskutinį kartą papildė 2012 m. lapkritį. Sąskaita galioja 90 dienų nuo papildymo – šiuo laikotarpiu galima naudotis įeinančiomis ir išeinančiomis paslaugomis, t. y. skambinti ir priimti skambučius, gauti ir siųsti SMS bei duomenis. Po šio termino sąskaita tampa nebegaliojanti ir galioja tik numeris, t. y. galima gauti tik įeinančias paslaugas, o skambinti ar siųsti SMS – ne. Atnaujinti sąskaitos ar numerio galiojimo laiką labai paprasta: tereikia papildyti pokalbių sąskaitą bet kokia suma", – aiškino "Tele2" atstovas spaudai Andrius Baranauskas.

Pasak jo, šiuo konkrečiu atveju numeris nustojo galioti 2013 m. gegužę – praėjus 180 dienų nuo naujausio papildymo.

"Klientas gavo įspėjimus apie būsimą numerio galiojimo panaikinimą ir patarimus, ką daryti, kad taip neatsitiktų. Klientas su šiomis taisyklėmis taip pat galėjo susipažinti pirkdamas paslaugos pakuotę ir susirasti jas internete. 2013 m. rugpjūčio 31 d. numeris buvo parduotas", – teigė "Tele2" atstovas.

Paprasčiau susimokėti

Anot A.Baranausko, mobiliojo ryšio bendrovės numerius, kuriais klientai nesinaudoja ilgą laiką, kitiems abonentams perduoda taupumo sumetimais.

"Telefono numeriai yra ribotas resursas, ir mes už juos mokame Ryšių reguliavimo tarnybai bei bendrovei "Mano numeris", išlaidos vienam numeriui per metus siekia iki 1,3 lito. Kadangi turime kelis milijonus numerių, stengiamės taupyti", – sakė pašnekovas.

Jo teigimu, atvejų, kai klientai bando susigrąžinti prarastus numerius, yra išskirtinai mažai: "Daug paprasčiau susimokėti kad ir 5 litus kartą per pusmetį."



NAUJAUSI KOMENTARAI

Danute.

Danute. portretas
Man isvykus i uzsieni, puse metu nesinaudojau TELE-2 paslauga "Pildyk" Pries tai nuejusi pasiteirauti ar per puse metu nepranyks numeris , gavau atsakyma, kad tikrai ne. Deja , kaip tik del to gryzau 2 savaites anksciau, bet numerio jau nebuvo, veltui vaiksciojau , niekas nepasikeite, kazkur kazkas dirba ne taip...

v

v portretas
man tele2 irgi priskaiciavo nebutu kiekiu interneto, plius atjunge numeri, del kurio nepasiekiamumo praradau visus klientus kuriuos turejau aptarnauti tadien. tele2 aiskina jog negali perziureti isklotines, nes ta menesi nebuvo naudotasi paslaugomis, nes paslaugu teikimas buvo apribotas

Hmm

Hmm portretas
O aš turėjau keistą situaciją su Tele2. Aš nusipirkau abonentą ir iškart pasakiau kad man nebūtų teikiamos JOKIOS duomentų (internet) perdavimo paslaugos, kas ir buvo įrašyta sutartyje. Aš žinau, kad telefono aparatai savavališkai pasijunginėja prie duomenų tinklų ir siunčiasi sau atnaujinimus. Būtent todėl toks prašymas ir buvo pateiktas Tele2, nes telefonu naudosis močiutė kuri interneto, o ir pačio telefono nesupranta. Buvau nustebęs kai gavau sąskaitą už duomenų siuntimą. Paskambinus klientų aptarnavimui nemaloniai nustebau, nes man buvo paaiškinta, kad neva Tele2 negali blokuoti kliento nori pasinaudoti mobiliuoju internetu nors ir sutarta kad tokia paslauga teikiama nebus. Pats dirbu informacinių technologijų srityje ir puikiai suprantu kad NETEIKTI paslaugą visuomet galima. Susidariau įspūdį kad tai tiesiog papildomas Tele2 pajamų šaltinis.
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių