Funikulierių žavesys neblėsta

Žaliakalnio ir Aleksoto funikulieriai turėtų draugiškai vilioti turistus ir dalytis patirtimi.

"Vyksta žaidimas su turistais, ką mes pasiūlysime funikulieriumi į kalną pakilusiam žmogui", – darbo grupės posėdyje dėl Kauno funikulierių ateities pastebėjo Kauno turizmo informacijos centro direktorius Sigitas Sidaravičius.

Pakilusieji Žaliakalnio funikulieriumi gali pasiūlyti Paminklinę Prisikėlimo bažnyčią. Apie Aleksoto apžvalgos aikštelės infrastruktūrą kalbama keleri metai, tačiau situacija nesikeičia. Pernai studentų pasiūlytas projektas šlaite įrengti kavinukę, tualetą ir suvenyrų kioską šiemet dėl lėšų trūkumo nebus įgyvendintas.

Aleksoto funikulierius priklauso savivaldybės bendrovei "Autrolis". 1935 m. statytas kultūros, technikos ir istorijos paminklas dar nebuvo nė karto kapitališkai remontuotas.

"Autrolis" rengiasi pateikti paraišką Kultūros ministerijai ir gauti lėšų funikulieriui renovuoti. Ateityje planuojama kreiptis ir į ES struktūrinius fondus

Žaliakalnio funikulierius dvejais metais vyresnis už Aleksoto, tačiau jo būklė yra daug geresnė. Įmonė "Kauno liftai" į Žaliakalnio funikulierių investavo apie 250 tūkst. litų. Jis suremontuotas, viename pastatų veikia meno galerija, darbuotojai vilki pagal tarpukario modelį pasiūtas uniformas.

Per metus Žaliakalnio funikulierius už bilietus surenka 69 tūkst. litų, o Aleksoto – vos 5–6 tūkst. litų.

"Nors esame konkurentai, geranoriškai galime pasidalyti patirtimi", – laikinai einančiam "Autrolio" generalinio direktoriaus pareigas Alvydui Gineitui pasiūlė "Kauno liftų" vadovas Jonas Guzavičius.

Viena didžiausių problemų – funikulierių darbo laikas. Žaliakalnio funikulierius kelia keleivius kasdien nuo aštuntos valandos ryto iki aštuntos vakaro. Aleksoto funikulierius dirba tik nuo 8 iki 16 val. Savaitgaliais jis neveikia, o liepos ir rugpjūčio mėnesiais uždaromas kasmetinei techninei apžiūrai ir remontui. Turizmo informacijos centro duomenimis, kaip tik šiuo laiku būna didžiausi turistų srautai.

"Nenormalu, jei funikulierius neveikia tada, kai turi veikti. Tada praranda visą prasmę", – pastebėjo vicemeras Rimantas Mikaitis.

Galimybė pratęsti Aleksoto funikulieriaus darbo laiką bus svarstoma, tačiau ar atsiras lėšų darbuotojams sumokėti už ilgesnę darbo dieną, kol kas nežinoma.


50 centų

Tiek kainuoja vienkartinis funikulieriaus bilietas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kaunietis

kaunietis portretas
idomu ar kovo 11ta veiks, jei dirbtu tai su šeima butinai ateitume pasivazineti

marazas

marazas portretas
Turėtų veikti tikrai, juk viešasis transportas taip pat važiuoja :) Prieš kelis metus taip pat teko pravažiuot, tai tokia tikrai savotiška dvasia jaučiama jame. Reikia saugoti ir išlaikyti šitą turtą.

Dalia

Dalia portretas
Kad funikulierius pritrauktų turistus,būtina įrengti traukos centrą:ar tai būtų kavinaitė su tautine senovine dvasia,ar pramogų,poilsio,aikštelė,ar galimybė pamatyti Lietuvos istoriją specialiai tam įrengtoje vietoje filmo demonstracijai:manau turistams būtų įdomu sužinoti,kuo įžymi Lietuva.Juk retas,atvažiavęs, turi galimybę su ja visa susipažinti,ypač su jos praeitimi.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių