Specialistų išvada: maršrutas pasiteisino

  • Teksto dydis:

Keleivių vežimo įmonės „LTG Link“ duomenimis, nuo 2023 m. gruodžio 27-osios traukiniais tarp Vilniaus ir Rygos važiavo beveik 62 tūkst. keleivių.

Stočių – daugiau

Prieš metus kasdien pradėję kursuoti maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius traukiniai stojo Kaišiadoryse, Šiauliuose, Joniškyje ir Latvijos mieste Jelgavoje.

Vėliau maršrutą papildė stotys Jonavoje ir Kėdainiuose, o nuo gruodžio 15-osios iš savo miesto traukinių stoties į Rygą gali keliauti ir Radviliškio gyventojai.

Papildomi sustojimai kelionės neprailgino: prieš metus ji truko 4 val. 15 min, dabar – mažiau nei 4 val.

„Šis maršrutas sėkmingas, išlaikęs populiarumą ištisus metus. Pasiteisino ir papildomi sustojimai pakeliui į Rygą: iš Jonavos ir Kėdainių į Latviją ir atgal vyko apie 4 tūkst. keleivių“, – sakė „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.

Įsigaliojus naujam tvarkaraščiui, kasdienis tarptautinis maršrutas dar labiau pritaikytas keleiviams, į Rygą vykstantiems vienai dienai darbo reikalais ar pramogoms: iš Vilniaus traukinys išvyksta 7 val. 05 min., į Rygą atvyksta 11 val. 04 min., iš Rygos traukinys pajuda 16 val. 55 min., o į Vilnių grįžta 21 val. 03 min.

Tad vienos dienos viešnagei Rygoje keleiviai turi beveik 6 val.

2024-aisiais per pirmus tris ketvirčius Lietuvoje lankėsi 106 tūkst. latvių turistų.

Patogu turistams

„Vilnių ir Rygą sujungęs traukinio maršrutas šiemet leido turistams iš Latvijos keliauti į Lietuvą patogiau ir tvariau. 2024-aisiais per pirmus tris ketvirčius mūsų šalies apgyvendinimo įstaigose sulaukėme 106 tūkst. latvių turistų. Akivaizdu, kad tokie susisiekimo sprendimai stiprina turizmo ryšius tarp Baltijos šalių. Kai į maršrutą įsijungs ir Talinas, trys Baltijos sostinės taps dar lengviau pasiekiamos. Tai ne tik palengvins keliones vietos gyventojams ir turistams, bet ir stiprins Lietuvos ir viso regiono pasiekiamumą tarptautiniu mastu. Jungtis nuo Vilniaus iki Talino skatins tiek Europos, tiek tolimųjų rinkų turistus atrasti naujas patirtis Lietuvoje ir Baltijos šalyse, ir prisidės prie tvarių kelionių populiarinimo“, – teigė nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ vadovė Olga Gončarova.

„LTG Link“ sparčiai juda tikslo link – sujungti Vilnių per Rygą su Talinu. Iki šiol nebuvo galimybės per vieną dieną traukiniais nuvykti iš Vilniaus į Taliną.

Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – jau suderino tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas susisiekimas traukiniais tarp trijų šalių sostinių. Vėliau bus siekiama sumažinti persėdimų skaičių. Visi trys vežėjai ieško sprendimo, kaip pasiūlyti keleiviui patogiai įsigyti vieną bilietą patrauklia kaina.

Tvarus transportas

Jau startavo „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, jo išvykimas iš Rygos suderintas su „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimu į Rygos stotį.

Suderintas eismas ir priešinga kryptimi: traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyksta prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius.

Latvijos traukinių operatoriaus „Pasažieru vilciens“ („Vivi“) generalinis direktorius Raitis Nesporas pažymėjo, kad sujungti Baltijos šalis susisiekimu geležinkeliais būtina dar prieš baigiant įgyvendinti projektą „Rail Baltica“.

„Kelionė traukiniu – viena tvariausių transporto rūšių, o bendromis trijų šalių pastangomis ji gali tapti ypač populiari ir patraukli keleiviams“, – pabrėžė jis.

Šį mėnesį prie „Vivi“ traukinio Ryga–Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tad pradės veikti kasdienis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Pss

Pss portretas
,,iki šiol nebuvo galimybės" Buvo, ir ne taip jau seniai, jei jūs atsimenat, nereiškia, kad nebuvo.

Rūteniui

Rūteniui portretas
Gyventojai sssr valdziai nerūpejo rūpejo karine strategija

Romas

Romas portretas
Kiek laiko pasiteisins? Kol praves Rail Balticą? Kelerius metus. Koks tai laiko tarpas geležinkeliams, kurie Lietuvoje jie egzistuoja nuo carinių laikų?
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių