- „Kauno dienos“, ltglink.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Keleivių vežimo įmonės „LTG Link“ duomenimis, nuo 2023 m. gruodžio 27-osios traukiniais tarp Vilniaus ir Rygos važiavo beveik 62 tūkst. keleivių.
Stočių – daugiau
Prieš metus kasdien pradėję kursuoti maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius traukiniai stojo Kaišiadoryse, Šiauliuose, Joniškyje ir Latvijos mieste Jelgavoje.
Vėliau maršrutą papildė stotys Jonavoje ir Kėdainiuose, o nuo gruodžio 15-osios iš savo miesto traukinių stoties į Rygą gali keliauti ir Radviliškio gyventojai.
Papildomi sustojimai kelionės neprailgino: prieš metus ji truko 4 val. 15 min, dabar – mažiau nei 4 val.
„Šis maršrutas sėkmingas, išlaikęs populiarumą ištisus metus. Pasiteisino ir papildomi sustojimai pakeliui į Rygą: iš Jonavos ir Kėdainių į Latviją ir atgal vyko apie 4 tūkst. keleivių“, – sakė „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Įsigaliojus naujam tvarkaraščiui, kasdienis tarptautinis maršrutas dar labiau pritaikytas keleiviams, į Rygą vykstantiems vienai dienai darbo reikalais ar pramogoms: iš Vilniaus traukinys išvyksta 7 val. 05 min., į Rygą atvyksta 11 val. 04 min., iš Rygos traukinys pajuda 16 val. 55 min., o į Vilnių grįžta 21 val. 03 min.
Tad vienos dienos viešnagei Rygoje keleiviai turi beveik 6 val.
2024-aisiais per pirmus tris ketvirčius Lietuvoje lankėsi 106 tūkst. latvių turistų.
Patogu turistams
„Vilnių ir Rygą sujungęs traukinio maršrutas šiemet leido turistams iš Latvijos keliauti į Lietuvą patogiau ir tvariau. 2024-aisiais per pirmus tris ketvirčius mūsų šalies apgyvendinimo įstaigose sulaukėme 106 tūkst. latvių turistų. Akivaizdu, kad tokie susisiekimo sprendimai stiprina turizmo ryšius tarp Baltijos šalių. Kai į maršrutą įsijungs ir Talinas, trys Baltijos sostinės taps dar lengviau pasiekiamos. Tai ne tik palengvins keliones vietos gyventojams ir turistams, bet ir stiprins Lietuvos ir viso regiono pasiekiamumą tarptautiniu mastu. Jungtis nuo Vilniaus iki Talino skatins tiek Europos, tiek tolimųjų rinkų turistus atrasti naujas patirtis Lietuvoje ir Baltijos šalyse, ir prisidės prie tvarių kelionių populiarinimo“, – teigė nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ vadovė Olga Gončarova.
„LTG Link“ sparčiai juda tikslo link – sujungti Vilnių per Rygą su Talinu. Iki šiol nebuvo galimybės per vieną dieną traukiniais nuvykti iš Vilniaus į Taliną.
Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – jau suderino tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas susisiekimas traukiniais tarp trijų šalių sostinių. Vėliau bus siekiama sumažinti persėdimų skaičių. Visi trys vežėjai ieško sprendimo, kaip pasiūlyti keleiviui patogiai įsigyti vieną bilietą patrauklia kaina.
Tvarus transportas
Jau startavo „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, jo išvykimas iš Rygos suderintas su „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimu į Rygos stotį.
Suderintas eismas ir priešinga kryptimi: traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyksta prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius.
Latvijos traukinių operatoriaus „Pasažieru vilciens“ („Vivi“) generalinis direktorius Raitis Nesporas pažymėjo, kad sujungti Baltijos šalis susisiekimu geležinkeliais būtina dar prieš baigiant įgyvendinti projektą „Rail Baltica“.
„Kelionė traukiniu – viena tvariausių transporto rūšių, o bendromis trijų šalių pastangomis ji gali tapti ypač populiari ir patraukli keleiviams“, – pabrėžė jis.
Šį mėnesį prie „Vivi“ traukinio Ryga–Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tad pradės veikti kasdienis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių9
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs1
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...
-
Būsimiems vairuotojams – egzaminavimo pokyčiai2
„Regitra“ pusę metų neleis registruotis vairavimo egzaminui asmenims, per metus penkis kartus laikyti užsiregistravusiems, tačiau neatvykusiems. ...
-
Geriausių elektromobilių dešimtukas: ekspertų ir pirkėjų nuomonės – skirtingos9
Britų savaitraštis „Autocar“ sudarė 2024 m. geriausių elektromobilių dešimtuką. Jame kažkodėl nėra nė vieno Kinijos, tvindančios vis daugiau rinkų savo gaminiais, atstovo. ...
-
Elektromobilių gamintojai suprato: teks prisitaikyti prie realijų55
2025-aisiais lietuviai vis labiau jaus naujas elektromobilių rinkos tendencijas. Dar neseniai dideliais šuoliais elektrifikuoti mūsų šalies rinką žadėję jų gamintojai koreguoja ambicingus planus. Dabar potencialūs pirkėjai viliojami nuo...
-
Perspėja: 70 tūkst. vairuotojų gali turėti rimtų problemų
Sveikatos nepasitikrinus apie 70 tūkst. vairuotojų, policija specialių reidų neplanuoja, ketvirtadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Būtino dokumento vis dar neturi kas dešimtas: net nežinojau, kad reikės1
Jau nuo sausio pirmos vairuotojų pažymėjimai taps beverčiai, jeigu nebegalios medicininė pažyma. Tokios pažymos, atėjus Naujiesiems, vis dar neturi kas dešimtas vairuotojas. ...