- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Naujasis „SEAT Ibiza“ pasižymi, ko gero, labiausiai išbaigtu dizainu, kokį SEAT yra kada nors pristatęs šioje klasėje. Vien istorinis faktas, kad šis modelis gyvuoja jau daugiau negu tris dešimtmečius, įrodo jo kokybę ir neblėstantį populiarumą.
Šis automobilis pasižymi ne tik tradiciniais SEAT bruožais, bet ir naujomis spalvomis, todėl jį galima drąsiai vadinti SEAT dizaino evoliucijos centrine figūra. Neseniai gautas „Red Dot Award“ apdovanojimas – puikus to įrodymas. Automobilis buvo pripažintas geriausiu „Product Design 2017“ kategorijoje.
1954 m. pradėti rengti „Red Dot“ apdovanojimai tapo vienu prestižiškiausių dizaino vertinimo rinkimų visame pasaulyje. Kiekvienas „Red Dot“ komisijos suteiktas įvertinimas patvirtina nugalėtojų kokybę ir inovatyvumą. „Product Design“ (produkto dizaino) kategorija – pati svarbiausia šiuose rinkimuose.
Šios kategorijos vertinimo komisiją sudaro 40 ekspertų iš viso pasaulio, kurie nepriklauso jokiai pramoninės gamybos kompanijai bei negali dalyvauti vertinant produktus, su kuriais jie yra kaip nors susiję. Tokiu būdu yra išvengiama interesų konflikto ir yra užtikrinamas skaidrumas bei nuomonių neutralumas vertinant produktus.
Barselonoje nuo 1984 m. gaminamas penktosios kartos „Ibiza“ modelis yra tapęs SEAT prekinio ženklo simboliu. Šis automobilis gali pasigirti viena ilgiausių istorijų Ispanijos automobilių gamintojo modelių gamoje, išskirtine sėkme ir populiarumu – kompanija pardavė daugiau nei 5,4 mln. „Ibiza“ modelių per visus jo gamybos metus.
Sužibėti naujajam „SEAT Ibiza“ ypač padėjo jo dinamiškas charakteris, kokybė, neįtikėtinas stabilumo jausmas, patikimumas, interjero kokybė, pritrenkiantis saugumas, kurį lemia naujausios technologijos, ir dar didesnis komfortas. Visas šias savybes vainikuoja ištobulintas, kaip niekada išbaigtas eksterjero dizainas.
„Ibiza“ yra naujosios SEAT dizaino kalbos kulminacija ir branda. Naujos kartos dizaino era prasidėjo 2012 metais“, - sakė SEAT dizaino vadovas Alejandro Mesonero-Romanosas.
Dėl savo išskirtinio dizaino naujoji „SEAT Ibiza“ yra gerai atpažįstama. Tikrąją „Ibiza“ dvasią išduoda „Full LED“ trikampiai dienos šviesos žibintai, ant priekinių grotelių įamžintas prekinio ženklo logotipas, groteles vizualiai prailginančios dvi linijos ant variklio dangčio ir nemažai chromo.
X formos dizainas formuoja dinamiškesnio ir stabilesnio modelio įvaizdį. Ilga ratų bazė, išraiškinga langų grafika ne tik padeda sukurti sportišką ir dinamišką išvaizdą, bet ir pabrėžia modelio erdvumą ir plotį.
„Mes suteikėme gražiausias proporcijas, skyrėme didžiulį dėmesį dydžiui ir paviršiams tam, kad sukurtume įspūdingą trijų dimensijų efektą ir įkvėptume pačias kritiškiausias ir reikliausias akis“, - pabrėžė A.Mesonero-Romanosas.
„Skulptūrinės formos ir charakteringa išvaizda atsispindi kiekvienoje interjero ir eksterjero detalėje“, - pridūrė jis.
Kėbulo tobulumą padeda sukurti sumaniai derinamos aštrios linijos ir nugludinti paviršiai. Automobilio galiniai žibintai „apgaubia“ automobilio kampus, demonstruodami unikalų dizainą ir aerodinamiką. Tvirtos ir aiškios bagažinės ir bamperio linijos vizualiai dar labiau padidina automobilio plotį, o monolitinė išvaizda ir galiniai žibintai sukuria žemesnio automobilio įvaizdį. Skirtingiems įrangos paketams priklauso skirtingi dizaino elementai. Pavyzdžiui, FR įrangos paketui priklauso dvigubi išmetamieji vamzdžiai abiejose galinio bamperio pusėse, o „XCellence“ paketo pagrindinis akcentas – rafinuotumo suteikiančios chromo detalės.
Naujojo modelio interjeras gali pasigirti tobulomis proporcijomis, erdvės pojūčiu ir komfortu. Kruopštus medžiagų parinkimas lėmė eleganciją, aukštą kokybę, o preciziškos linijos ir techniniai sprendimai – šviesesnę erdvę bei kartu jaunatviškesnį ir dinamiškesnį charakterį. Kaip ir eksterjere, taip ir interjere dominuoja horizontalios proporcijos. Visi valdymo elementai išdėstyti ergonomiškai, kad vairuotojas jaustų komfortą ir saugumą. Tiesą sakant, visi reikalingi mygtukai ir jungikliai yra išdėstyti aplink vairuotoją, kad jis galėtų visą dėmesį skirti vairavimui.
Pavyzdžiui, pavarų svirtis yra sumontuoja šiek tiek aukščiau, kad perjungti pavaras būtų dar patogiau. Dėmesys kiekvienos detalės kokybei su kaupu pateisino kūrėjų lūkesčius sukurti itin modernų, savo bruožais į aukštesnius segmentus beveik galintį lygiuotis automobilį. Būsimieji vairuotojai turės daugybę galimybių pasirinkti jų asmenybei artimas detales, pavyzdžiui interjero LED apšvietimo spalvą bei 8 colių lietimui jautrų ekraną su „Full Link Connectivity“ sistema, kuris suteikia galimybę sukurti individualią aplinką. Vairuotoją ir keleivius nuo daugybės rūšių alergenų ir teršalų saugo unikalus „Air Care“ oro filtras.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau2
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?6
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių32
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau11
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs2
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...