- technologijos.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Keletas senųjų automobilių gamintojų mano, kad pereinant nuo tradicinių automobilių gamybos prie elektromobilių, sumažėja darbuotojų poreikis, o tai kelia problemas su darbuotojų sąjungomis, kurios automobilių pramonėje yra gana stiprios.
Pietų Korėjoje esančios „Hyundai“ sąjungos vadovas elektra varomus automobilius pavadino „nelaime“ ir „blogiu“. „Hyundai Motor Union“, didžiausios ir galingiausios Pietų Korėjos sąjungos vadovas Ha Bu Young‘as duodamas interviu Reuters pareiškė, kad „elektromobiliai yra nelaimė. Jie yra blogis. Esame labai susinervinę.“
Ha Bu Young‘as prognozuoja, kad dėl perėjimo prie elektomobilių net 70 proc. automobilių pramonės darbuotojų neteks darbo.
Šie pateikti procentai yra gana naujas dalykas, nes, nors „Ford“ ir „Daimler“ bendrovės įspėjo savo darbuotojus, kad dėl perėjimo prie elektromobilių, o tiksliau dėl efektyvesnio elektrinių transporto priemonių gamybos būdų, dalis darbuotojų neteks darbo, tačiau toli gražu ne 70 proc.
Ha Bu Young‘as sako, kad jis „jaučia krizę“, o to jausmo priežastis yra ta, kad „General Motors“ paskelbė, jog Pietų Korėjoje uždaro savo gamyklą. Nors ta uždaroma gamykla neturi nieko bendro su elektromobiliais ir kaip „General Motors“ nurodo viskas yra susiję su „didelėmis darbo sąnaudomis ir mažėjančiais pardavimais.“
Kalbant apie „Hyundai“ elektrifikavimo pastangas, jos yra vis dar mažos. Kompanija turi tik „Ioniq Electric“ ir tą patį gamina tik nedideliais kiekiais.
Visgi, jie rodo tam tikras pastangas elektromobilių sektoriuje. „Hyundai“ kiek ankščiau paskelbė apie naujojo „Kona Electric“ elektromobilio pasirodymą rinkoje. Šio automobilio pristatymas Ženevoje vykusioje parodoje sulaukė ir ganėtinai daug žiniasklaidos dėmesio, ypač po to, kai „Hyundai“ kompanija pabandė įgelti Elon‘ui Musk‘ui. Tiesa, to paties „Kona Electric“ gamybos apimtys numatoma, kad irgi nebus itin didelės.
„Hyundai“ kompanija ir ankščiau teigė, kad ji nėra itin optimistiškai nusiteikusi dėl elektrinių transporto priemonių. Ši kompanija įžvelgia didesnį vandeniliu varomo transporto potencialą, tačiau bent iki 2025 m. nesitiki, kad ši technologija bus plačiai išvystyta. Kita vertus, „Hyundai“ kompanija planuoja, kad iki 2025 m. elektrinės transporto priemonės bendrame jų automobilių pardavimų krepšelyje sudarys 10 proc. Tokia pozicija atitinka ir ankščiau „Hyundai“ kompanijos išsakytus žodžius, kad „mes gaminsime elektromobilius iki tol, kol visko į savo rankas neperims vandeniliu varomi automobiliai“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Daliai vairuotojų – sveikatos patikrų pasikeitimai8
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM), peržiūrėjusi Profilaktinių sveikatos tikrinimų sveikatos priežiūros įstaigose tvarką, į naują tvarkos redakciją įtraukė pakeitimus, kurie palies dalį vairuotojų dėl patikrų periodiškumo. Taip atsir...
-
Kauno viešajame transporte po metų – atsiskaitymas ir banko kortelėmis20
Kauno viešajame transporte kaip alternatyvą planuojama įdiegti bekontaktį mokėjimą už bilietus ir banko kortelėmis. Tokia galimybė jau pasiteisino ir Vilniuje bei Klaipėdoje, sako miestų viešojo transporto įmonių atstovai. ...
-
Techninių eismo įvykių tyrimus siekia perleisti draudikams: šie prisipažįsta – stinga išmanymo1
Vidaus reikalų ministerijai (VRM) registravus įstatymo projektą, kuriuo draudikai būtų įgalioti spręsti dėl techninių eismo įvykių kaltininkų, draudikų atstovas sako juos neturint kompetencijos tai daryti. ...
-
Aplinkosaugininkai patikrino per 400 automobilių dėl taršos: rezultatai nustebino11
Aplinkosaugininkai 18-oje šalies savivaldybių patikrino 426 transporto priemones, nė viena jų neviršijo taršos normų, kitą savaitę patikrinimai prasidės Vilniaus regione, sako Aplinkos apsaugos departamento (AAD) atstovas. ...
-
Tvaresnis dyzelinas? Verslas siūlo sprendimus3
Elektromobilių gamintojams Europoje susiduriant su sunkumais pereinant prie šios technologijos, vis daugiau diskutuojama apie kitų alternatyvių degalų, tarp jų ir dyzelino, neišnaudojimą potencialą. ...
-
Titulų sieks 32 varžovai
Rinkimuose „Lietuvos metų automobilis 2025“ varžysis 32 pretendentai. Daugiausia vieno prekių ženklo kandidatų – keturis pateikė „Toyota“. ...
-
Geresnių žinių – kitąmet pavasarį2
„Iki pagerėjimo, kurio būtų galima tikėtis maždaug antrą 2025 m. ketvirtį, situacija Lietuvos transporto sektoriuje dar bus sunkiau nuspėjama“, – teigė „Citadele“ banko valdybos narys ir verslo bankininkystės tarnybos va...
-
Jau užpildė sandėlius, parengė mechanizmus4
„Kelių priežiūra“ skelbia apie pasiruošimą žiemos sezonui: šiuo metu beveik 100 proc. sandėlių Lietuvoje jau užpildyta slidumą mažinančiomis medžiagomis. ...
-
Technologijų prikimštas automobilis – tik pinigų švaistymas?11
Įspūdingos technologijos naujuose automobiliuose šiais laikais nebestebina. Juolab kad sulig kiekviena modelių karta jų daugėja. Tačiau ar iš tiesų ekranų ir mygtukų gausa padeda ir ar naudojamės visomis papildomomis funkcijomis? ...
-
Europos automobilių pramonę kamuoja sunkūs laikai: ar iš to gali išlošti Lietuva?6
Vokietijos, Prancūzijos, Italijos gamintojai mažina apsukas, grasina uždaryti gamyklas ir atleisti tūkstančius darbuotojų, tačiau iš šios krizės gali išlošti Lietuva. Vokietijai pristigus pigesnių automobilių komponentų, ...