- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
-
„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“
Los Andžele prasidėjusioje automobilių parodoje debiutavo pirmasis „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“, perteikiantis šiai markei būdingas ypatybes – išskirtinį itališką dizainą, valdymo malonumą ir novatoriškus techninius sprendimus.
Parodoje pristatyta galingiausia visureigio versija „Stelvio Quadrifoglio“, išvystanti net 510 AG galią.
„Šiais metais prasidėjo nauja „Alfa Romeo“ era, kai rinkoje pasirodė sedanas „Giulia“, atspindintis geriausias šios istorinės markės tradicijas. Šiandien „Alfa Romeo“ visus stebina toliau žengdama į visiškai naują šiai markei visureigių segmentą ir atnešdama šviežio vėjo gūsį. Naujasis „Stelvio Quadrifoglio“ siūlo unikalų grakščių itališkų formų, nepriekaištingai išbaigto dizaino, pavydėtinų galios charakteristikų ir pažangių valdymo technologijų derinį“, – sako „Modus Group“ priklausančios bendrovės „Autobrava“ direktorius Andrius Mockaitis.
Pasak A. Mockaičio, „Alfa Romeo“, neseniai atnaujinusi savo strategiją ir dėmesį sutelkusi į veržlių ir gerai valdomų modelių kūrimą, kiekviename automobilių segmente sieks pasiūlyti sportiškiausią modelį.
Naujasis „Alfa Romeo“ visureigis pavadintas aukščiausios Italijos Alpių perėjos – Stelvio, – vardu. Tai gerai žinoma įspūdingo vaizdo 20 km kelio atkarpa, turinti 75 vingius ir aukščiausioje vietoje siekianti 2758 m. Per šią atkarpą yra ne kartą driekęsi istorinių automobilių ir dviračių lenktynių maršrutai.
Du benzininiai varikliai, išvystantys 510 AG ir 280 AG
„Stelvio Quadrifoglio“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 510 AG galią, kuris buvo gaminamas remiantis „Ferrari“ naudojamomis technologijomis ir patirtimi. Variklio blokas pagamintas vien iš aliuminio lydinio taip siekiant sumažinti bendrą automobilio svorį. Nors šis variklis išvysto didelę galią, dėl elektroninės cilindrų išjungimo sistemos jis gali dirbti itin ekonomiškai.
Būsimieji „Stelvio“ pirkėjai galės rinktis ir kitą benzininę alternatyvą – 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklį su turbina, kuris išvysto 280 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Šiame variklyje panaudota inovatyvi aukšto slėgio turbinos technologija „du viename“ ir elektrohidrauliniu būdu reguliuojami vožtuvai „MultiAir“.
„Stelvio“ varikliai komplektuojami su itin sparčiai veikiančia 8 laipsnių ZF automatine pavarų dėže. Pasirinkus važiavimo režimą „Race“, pavarų keitimas atliekamas vos per 15 šimtųjų sekundės dalių. Automobilio transmisijoje naudojama fiksuojantis sankabos mechanizmas, todėl visa variklio galia juntama iš karto perjungus aukštesnę pavarą. Vairuotojas keisti pavaras gali ir naudodamasis ant vairo kolonėlės įrengtomis svirtelėmis.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
SAM: norintiems atgauti vairuotojo pažymėjimą – nauja prevencinė programa2
Sausio mėnesį Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) pradėjo vykdyti prevencinę programą, skirtą asmenims, norintiems atgauti teisę vairuoti transporto priemones su įrengtu alkobloku. ...
-
Techninės apžiūros specialistai siūlo neatidėlioti pavasariui1
Lietuvos automobilininkų gyvenime vis dar itin ryškus sezoniškumas. Dalis jų šaltuoju metų laiku apskritai susilaiko nuo kelionių slidesniais keliais, šeimos transporto parko atnaujinimą atideda pavasariui, o tuomet tvarko ir v...
-
Ekspertas atskleidė, ko tikėtis elektromobilių vairuotojams10
Praėjusiais metais Lietuvoje reikšmingai augo tiek elektromobilių rinka, tiek ekologiškoms transporto priemonėms skirta infrastruktūra. Visgi ekspertai pastebi, kad nors bendras įkrovimo stotelių skaičius atrodo didelis, vairuotojai dar ga...
-
Nepaiso naujos tvarkos: per pirmąsias dvi savaites nubausta šimtai vairuotojų30
Per pirmąsias dvi šių metų savaites dėl negaliojančios sveikatos pažymos nubausta 250 vairuotojų, BNS informavo Policijos departamentas. ...
-
Lietuvos teritorijoje nebegali būti šių automobilių45
Nuo šeštadienio lengvieji automobiliai su baltarusiškais registracijos numeriais nebegali būti Europos Sąjungos (ES), taip pat ir Lietuvos teritorijoje. ...
-
Naudotų automobilių rinka atsigauna?
Lietuvoje pernai pirmą kartą įregistruota 167,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 9 proc. daugiau nei užpernai, kai šis skaičius siekė 154,2 tūkst., remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, penktadienį skelbia b...
-
Vairuotojus stebina nemalonus siurprizas3
Šaltuoju metų laikotarpiu klaipėdiečiai susiduria su neįprasta problema. Šildant automobilį, kai kada subyra langų stiklai. Daugelis mano, kad tai įvyksta dėl karšto ir šalto oro kontrasto, tačiau specialistai pabrėžia, k...
-
Greičio matuokliai sustatyti nesilaikant tvarkos: kuriuos paliks, o kurių nebeliks9
Naujasis susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis sako, jog išgirdo vairuotojų skundus ir žada keliuose mažinti greičio matuoklių skaičių. Anot ministro, dabar jie skirti pasipinigavimui, bet ne saugumui. O auditas parodė, kad dalis matuoklių pa...
-
Europoje – „Renault“, JAV – „Honda“1
„Būtent šis mūsų modelis gali tapti pokyčių elektromobilių rinkoje varomąja jėga“, – pareiškė „Renault“ vadovas Fabrice’as Cambolive’as, atsiėmęs pagrindinį tradicinio konkurso „Metų au...
-
Iš sostinės gatvių išnyks kledarai2
Vilnius planuoja, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų viešojo transporto priemonių sudarys varomos elektra arba alternatyviu kuru. ...