- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-vasario mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 4,9 proc. lyginant su 2013 metų analogišku laikotarpiu. Per pirmus du 2014 m. mėnesius reklamos apimtys augo kino, lauko, interneto, TV ir radijo kanaluose.
Didžiausias pokytis matyti TOP reklamuojamų produktų suvestinėje. Pernai šiuo laikotarpiu 14 vietoje buvę mobiliojo ryšio operatoriai dėl itin suaktyvėjusios reklamos šiais metais šoktelėjo į pirmą vietą. Per sausį-vasarį, ženkliai gross išlaidas didino ir vitaminų, maisto papildų grupės reklamuotojai (95 proc.), prekybos centrai (75 proc.), greitieji kreditai (34 proc.), prekybos tinklai (31 proc.). Lengvųjų automobilių, vaistinių ir loterijų reklamos gross apimtys mažėjo atitinkamai 20 proc., 12 proc. ir 3,7 proc.
"2013 metų gruodį prasidėjęs mobiliojo ryšio operatorių reklamos spurtas tęsiasi ir šių metų pradžioje. Lyginant 2014 ir 2013 metų pirmų dviejų mėnesių reklamos rezultatus, mobiliojo ryšio operatorių reklamos gross išlaidos augo net 463 proc. "Bitė" gross reklamos biudžetus didino 203 proc. ir iš reklamuotojų TOP devintos vietos pakilo į antrąją vietą. "Tele2" gross biudžetus didino 27 proc.", - teigė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
2014 m. sausio-vasario mėnesiais TV reklamos augimas siekė 14 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalų RTR Planeta ir REN TV, kurie pradėti matuoti nuo 2013 metų kovo ir rugsėjo mėnesių, apimtys. Be šių kanalų duomenų, TV reklamos laikas augo 5,2 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 203 tūkst. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2014 pirmų dviejų mėnesių duomenis, sumažėjo 6,8 proc. Laikraščiuose reklamos plotas krito 9,6 proc., žurnaluose - 0,2 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 1 mln. 645 tūkst., žurnaluose - 799 tūkst. kv.cm. reklamos.
Radijo stotys per 2014 metų sausį-vasarį transliavo 853 tūkstančius sekundžių reklamos ir tai buvo 1,4 proc. daugiau nei per 2013-ųjų analogišką laikotarpį.
Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant" šiemet užfiksavo 9,6 proc. daugiau reklamos negu per 2013 metų sausio-vasario mėnesius. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 646 tūkst. reklamos vienetų.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, paaugo 17,4 proc.
Lauko video reklamos ekranuose per 2014 metų pirmus du mėnesius buvo transliuota 549 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2013 metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 3,9 proc.
Per 2014 m. sausio-vasario mėn. ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 6 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2013 m., šis rodiklis krito 33,7 proc.
Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2013 metų pirmų dviejų mėnesių duomenis, sumažėjo 19,1 proc.
Kino reklama, lyginant su 2013 m. sausio-vasario mėnesiais, 2014 m. augo 42,1 proc. Iš viso per šį laikotarpį buvo parodyta 35 tūkst. reklaminių klipų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
G. Nausėda paskyrė D. Vedricką antrajai VPT vadovo kadencijai
Prezidentas Gitanas Nausėda Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) direktoriaus Darių Vedricką paskyrė dar vienai penkerių metų kadencijai. ...
-
Triušių parodoje Kaune – daugiau kaip 200 pūkuotų ilgaausių1
Ateinantį savaitgalį, lapkričio 30–gruodžio 1 d., kauniečiai ir miesto svečiai galės pasigrožėti įvairiausių veislių triušiais, sužinoti naudingų dalykų apie jų auginimą ir dalyvauti kitokiose veiklose. Visa tai vyks prekybos mies...
-
Juodojo penktadienio išpardavimas: už visų laikų mažiausią kainą įsigykite originalų „Windows 11 Pro“!
Juodojo penktadienio pasiūlymai ateina ir praeina ir rasti tokį, kuris tikrai išsiskirtų, sunku. Vieni tokių yra šių metų „Microsoft Office“ ir „Windows“ pasiūlymai iš „Godeal24“ Juodojo penktadie...
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų1
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir daugiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais &scaron...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas5
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...